Blond.quote:
Net zoiets als dat wanneer men iets niet lust iemand daar gelijk overheen dendert MOARRRR IK LUS UT WEL HEUR.quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Men hoeft het dan ook niet eens te zijn met mijn mening.
Je deed een godwinnetje?quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blond.![]()
Maar dat mag ik eigenlijk niet van Der Vas.
Nee het ging niet om de mening zelf ik wou gewoon even zo'n Quickie_Brat opmerking maken zoals ze bij Jumi deedquote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Men hoeft het dan ook niet eens te zijn met mijn mening.
Zelfde als die kansloze pipo's die tijdens een restaurantbezoek het allerpittigste eten bestellen en dan zwetend zitten te 'bewijzen' dat ze echt stoere kerels zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoiets als dat wanneer men iets niet lust iemand daar gelijk overheen dendert MOARRRR IK LUS UT WEL HEUR.
oke, fijn voor je.![]()
Zoiets, ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die raken een keer uitgeput of wa?
Dat was ook meteen het enige wat ik aan gezegde user kon waarderen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het ging niet om de mening zelf ik wou gewoon even zo'n Quickie_Brat opmerking maken zoals ze bij Jumi deed
Ik vind die Yum yum noodles al best pittig.quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als die kansloze pipo's die tijdens een restaurantbezoek het allerpittigste eten bestellen en dan zwetend zitten te 'bewijzen' dat ze echt stoere kerels zijn.
Oeh wat oppervlakkig!!quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, ik ben ook wel uitgekeken op blond trouwens.
Oh jammerquote:
Zwak welquote:
Yum Yums!quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die Yum yum noodles al best pittig.
Had die garnalen-smaak.. die is RANZIG..
quote:
Was wel leuk hoelang iedereen met die opmerking bezig was.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het enige wat ik aan gezegde user kon waarderen.
Ach ja, ik weet dat Nazi-memorabilia je hobby is.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was wel leuk hoelang iedereen met die opmerking bezig was.
Ik vind met Kipsmaak veel lekkerderquote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Yum Yums!![]()
Ik deed er altijd de lading pepers van collega's in. Ik vond dat altijd wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareuh.. ik heb ze dus mee met stage, stinken die dingen niet onwijs voor mensen die dat dus niet eten?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, gun me ook me ook eens wat zegquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet dat Nazi-memorabilia je hobby is.
Je moet chicken flavour nemen, die is echt baas.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die Yum yum noodles al best pittig.
Had die garnalen-smaak.. die is RANZIG..
Zijzelf ook, zat d'r wel dwarsquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leven in de brouwerijquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind met Kipsmaak veel lekkerder
Sowieso kip. Anderen bestaan niet. Ja, wel dus. En het is zo zout als maar zijn kan, dus laat ik het maar staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareuh.. ik heb ze dus mee met stage, stinken die dingen niet onwijs voor mensen die dat dus niet eten?
With my pack on my back, down the road I will stray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |