quote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wow met paint een foto verkleind stoer hoor :$:$:$:$$
Stoere boii ben ik hea? :$:$:$:$$quote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wow met paint een foto verkleind stoer hoor :$:$:$:$$
iemand doet stom en achterlijk? Hij doet vast jou na jaquote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef AppelCake het volgende:
Ik vind haar leuk, wat nu? in dit topic een kutkneus die mij nadoet.
Zeker een kloon van jullie!
quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga het sowieso proberenquote:Op maandag 24 september 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar Roald, tof als je toch nog komt
wanneer krijg je je loon?quote:
Heb je m nog steeds niet gehadquote:Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet ik niet moet eerst dat kutcontract krijgen en![]()
Als je vader een schadevergoeding eist voor alles wat jij hem hebt aangedaan zit je je leven lang in de schulden.quote:Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef AppelCake het volgende:
Ik krijg nog minimaal 50 euro van mijn vader.
Nee maar ik neem aan dat ik wel 8 uur betaald krijg nu, want maar 4 uur is inwerken..quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je m nog steeds niet gehad
quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je vader een schadevergoeding eist voor alles wat jij hem hebt aangedaan zit je je leven lang in de schulden.
ze moeten je sowieso betalen voor wat je nu werkt dus komt welquote:Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet ik niet moet eerst dat kutcontract krijgen en![]()
Ja dat verwacht ik ook wel. Wat een slome hannessen zeg.quote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee maar ik neem aan dat ik wel 8 uur betaald krijg nu, want maar 4 uur is inwerken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |