Hij was een baas in 12. De NIF, maar de TOTY ook.quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand ervaring met Courtois was in FIFA 12 echt een kut keeper voor me ben benieuwd hoe hij in 13 is.
Best oke, alleen veel van die powershots gingen er in maar volgens mij heeft elke keeper dat in '13.quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand ervaring met Courtois was in FIFA 12 echt een kut keeper voor me ben benieuwd hoe hij in 13 is.
Bij mij was het drie keer niets zelfs Gomes maakte in 12 minder blunders bij mijquote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij was een baas in 12. De NIF, maar de TOTY ook.
Geen verspilling!quote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Bronze fitness verkoop je voor 150c bijna meteen, maar gouden fitness krijg je amper weg voor 200c. Logic?
Leuk futten tegen de cpuquote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Maver24 het volgende:
Divisie 3 begonnen met de moeilijkste gedeelte, allemaal goede teams op Legendary of Ultimate niveau
Nope.quote:Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die staat er ook gewoon tussen als het goed is.
Als ik wat meer coins had had ik wel een paar 5k packs geprobeerd, maar nu durf ik het nog niet aan. Ik wacht nog tot die David Silva die ik voor 35k had dankzij de tip van GS verkoopt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijzen van gouden spelers slaan echt nergens meer op
Wordt nog ff doorgaan met de bronzes ben ik bang
Daar was ik lang naar op zoekquote:
5k packs kopen is gewoon gokkenquote:Op maandag 24 september 2012 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik wat meer coins had had ik wel een paar 5k packs geprobeerd, maar nu durf ik het nog niet aan. Ik wacht nog tot die David Silva die ik voor 35k had dankzij de tip van GS verkoopt.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik wat meer coins had had ik wel een paar 5k packs geprobeerd, maar nu durf ik het nog niet aan. Ik wacht nog tot die David Silva die ik voor 35k had dankzij de tip van GS verkoopt.
Had je mij moeten vragen man, heb er gewoon 10 liggen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Daar was ik lang naar op zoek![]()
Gelukkig dat hij gewoon 9chem krijgt als CAM in 433.
Ja ik ookquote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Daar was ik lang naar op zoek![]()
Gelukkig dat hij gewoon 9chem krijgt als CAM in 433.
Helaas heeft VD Vaart geen 9chem hier, omdat hij alleen maar landenlinks heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Zag er een aflopen maar moest weg, dus Thorb even gevraagd![]()
[ afbeelding ]
Wijnaldum overal dubbel en triple links, dus inderdaad 9
wijndalum en narsingh lijken echt veel te veel op elkaarquote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
[ afbeelding ]
Lerra F en de Wijn samen is zeker wel 5 dubbele linkquote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wijndalum en narsingh lijken echt veel te veel op elkaar
livecodes.nlquote:Op maandag 24 september 2012 16:22 schreef DavidPSV het volgende:
Iemand hier die ooit MSP (XBOX) online heeft besteld en bij welke site? Ik ga het ook doen, maar ik weet niet welke betrouwbaar is en/of het snel gaat
Zet Denswil, van Rhijn en Narsingh eens op een rijquote:Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wijndalum en narsingh lijken echt veel te veel op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |