abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117184245
Na lang meelezen heb ik ook een account aangemaakt. Om het van me af te schrijven, om advies en raad te ontvangen.

Ik heb drie jaar lang een vriendin gehad. Ze had alles wat ik wensen kon. Ze was enorm mooi, en super intelligent. Kon met al mijn vrienden goed opschieten en ging voor iedereen door het vuur. Verder was ze ambitieus, en werkte ze naast haar studie kei hard terwijl dat niet eens nodig was (ze kwam uit een hele rijke familie). Als ik zo terugdenk was er niets negatiefs aan haar, behalve dat ze soms haar nukkige momenten had. Ik heb mij vaak afgevraagd wat ze bij mij deed, want ik ben maar een simpele boer.

De laatste maanden van onze relatie ging het stroef. Onze families waren tegen de relatie, en hoewel zij ondanks haar goede band met haar familie voor mij wilde kiezen, heb ik haar kei hard laten vallen. Terwijl zij ALTIJD voor mij klaarstond. Ik dacht dat ik niet meer verliefd was, en dat het gras groener zou zijn aan de overkant. Ik vond het moeilijk want we konden om haar familie niet samen slapen, niet samen op vakantie en dat soort dingen die ik met een Nederlandse vriendin wel zou kunnen.

Nu, iets meer dan een half jaar later, heb ik een nieuwe vriendin. Ze is kapster (niets tegen kapsters), en een leuke meid, echt waar, maar ik kan geen intelligente gesprekken met haar voeren. Ook is ze afhankelijk van mij, ze wil altijd bij mij en mn vrienden zijn en gaat nooit iets doen met haar eigen vriendinnen. En financieel heeft ze ook nooit geld. Na een tijdje wordt dat toch vervelend, vooral als je wilt gaan samenwonen. Ze heeft verder geen hobbies, geen ambities, zo'n groot contrast met mijn ex.

Gisteren hoorde ik van mijn vrienden dat mijn ex naar Amerika is vertrokken. Ze is daar een master gaan volgen op Harvard. Ongeveer twee maanden terug is er een afscheidsfeest geweest waar ik blijkbaar ook voor uitgenodigd was, maar ik heb die sms nooit gelezen! Toen ik dit vertelde aan mijn vriendin biechtte ze op dat zij die sms had verwijderd omdat ze niet wilde dat wij nog contact hadden.

Ik baal als een stekker, ik had haar graag nog een keer willen zien voor ze wegging en ik wil niet dat ze denkt dat ik niets meer met haar te maken heb. Op dit moment ben ik ook redelijk boos op mijn vriendin omdat ze zomaar mijn berichten verwijderd. Nu zit ik met het idee in mijn hoofd om haar een bericht te sturen via facebook en te vertellen wat er is gebeurd zodat ze niet denkt dat het aan mij ligt.

Elke dag mis ik haaar meer, haar humor, haar warmte, haar hartelijkheid en haar kookkunsten :Y) Ik dacht dat het gras groener was maar dat viel vies tegen. Ik weet echt niet wat ik op dit moment nog moet doen om haar uit mijn hoofd te krijgen. Terugwinnen gaat toch niet lukken, want ik heb haar niets te bieden. Maar wat zou ik dat toch graag willen...

Hebben jullie advies hoe ik haar uit mijn hoofd krijg? Zal ik haar nog een bericht sturen via facebook?
pi_117184328
Ik zou het als eerst met je huidige vriendin uitspreken (of uitmaken, want die richting lijkt het op te gaan).
pi_117184331
Bericht via facebook sturen kan geen kwaad, als zij jou uitgenodigd had dan blijkt toch wel dat zij niet zoiets heeft van: Ik wil die man niet meer in m'n leven. Maar geen verhalen gaan ophangen over dat je d'r mist enzo.
  maandag 24 september 2012 @ 10:29:30 #4
54408 Parzival
Where it happens
pi_117184338
je kunt het natuurlijk ook gewoon uit maken met je huidige vriendin.. en dan gewoon verder zoeken naar iemand die wel beter bij je past..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  maandag 24 september 2012 @ 10:30:05 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117184359
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:29 schreef Parzival het volgende:
je kunt het natuurlijk ook gewoon uit maken met je huidige vriendin.. en dan gewoon verder zoeken naar iemand die wel beter bij je past..
  maandag 24 september 2012 @ 10:31:43 #6
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117184389
Sowieso de relatie beeindigen met je huidige vriendin. Aan je post te zien zit daar geen toekomst in, wel zo eerlijk om dat duidelijk te maken, kan zij ook verder.

Hoe bedoel je dat je je ex hebt laten vallen?
Ok stelletje hokboeren
  maandag 24 september 2012 @ 10:35:10 #7
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_117184472
Het gras is ook groener aan de andere kant.
Kijk maar, nu sta je aan de andere kant van het gras en is de andere kant, waar je eerst stond, weer groener.

Maarruh, die kapster dumpen en je ex toch maar even een berichtje sturen.
Dit is het einde.
  maandag 24 september 2012 @ 10:41:47 #8
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_117184622
Hoe kun je zo'n leuke meid laten gaan kerel. Zonde.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_117184655
Ervaring is dat wat je krijgt net na het moment dat je het nodig had... Leer ervan, meer kan je niet doen.
censuur :O
pi_117184671
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Ervaring is dat wat je krijgt net na het moment dat je het nodig had... Leer ervan, meer kan je niet doen.
Hoe bedoel je?
pi_117184743
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:41 schreef Revanches het volgende:
Hoe kun je zo'n leuke meid laten gaan kerel. Zonde.
Vertel mij wat ;(
  Official ESF Kreviewer maandag 24 september 2012 @ 10:49:24 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117184809
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef SheisGone het volgende:
Op dit moment ben ik ook redelijk boos op mijn vriendin omdat ze zomaar mijn berichten verwijderd.
Heel netjes is het niet, maar ze heeft kennelijk wel gelijk in het feit dat jij nog van je ex houdt. Dus ik snap het wel.
Als je niet van je vriendin houdt, moet je het uitmaken, ongeacht of je bij je ex terug komt of niet.
pi_117184841
Als je iemand uit je hoofd wil, zou ik geen FB-bericht sturen.

Verder praat je redelijk denigrerend over je vriendin, dus misschien inderdaad maar uitmaken. Jullie verdienen allebei beter. Of je je ex nog verdient, moet de tijd leren.
pi_117184852
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef padlarf het volgende:
Sowieso de relatie beeindigen met je huidige vriendin. Aan je post te zien zit daar geen toekomst in, wel zo eerlijk om dat duidelijk te maken, kan zij ook verder.

Hoe bedoel je dat je je ex hebt laten vallen?
Op het moment dat het moeilijk werd met haar ouders, en zij voor 100% voor mij wilde kiezen, heb ik het uitgemaakt omdat ik geen zin had in het gezeik. Achteraf blijkt ook dat het reuze meeviel, haar vader had er wat moeite mee, maar dat lag niet aan mijn afkomst maar gewoon omdat hij haar altijd heel beschermend opgevoed had.
  maandag 24 september 2012 @ 10:53:10 #15
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_117184905
Dude, je zit bij je huidige vriendin te treuren om je vorige? Grow some balls en maak het uit met je huidige en ga daar weer om treuren bij de volgende. Het lijkt wel het verhaal van een kleuter.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_117184986
2 opties eigenlijk:
- maak het uit met je vriendin, zoek contact met je ex om te kijken of er nog een mogelijkheid is. Geen zielige verhalen gaan ophangen maar gewoon weer contact opstarten en langzaam kijken of er nog iets mogelijk is.
- maak het uit met je vriendin, ga door met je leven en vergeet ze alle 2.

Als je denkt dat de 2de optie niet lukt, doe dan de eerste. Waarschijnlijk kom je uiteindelijk toch bij de 2de uit.
  maandag 24 september 2012 @ 10:56:37 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_117184997
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:

Verder praat je redelijk denigrerend over je vriendin, dus misschien inderdaad maar uitmaken. Jullie verdienen allebei beter. Of je je ex nog verdient, moet de tijd leren.
Mee eens.
  maandag 24 september 2012 @ 10:56:54 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117185007
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:29 schreef Parzival het volgende:
Dit.

quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 10:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heel netjes is het niet, maar ze heeft kennelijk wel gelijk in het feit dat jij nog van je ex houdt. Dus ik snap het wel.
Als je niet van je vriendin houdt, moet je het uitmaken, ongeacht of je bij je ex terug komt of niet.
En dit.

En je kan natuurlijk altijd een Fb berichtje er tegenaan gooien in de zin van 'Ik hoorde dat je naar Harvard gegaan bent, wat goed zeg! Er is iets mis gegaan waardoor ik de uitnodiging voor je afscheidsfeestje gemist heb, erg jammer, had je graag succes gewenst' oid.
  Official ESF Kreviewer maandag 24 september 2012 @ 10:58:23 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117185044
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:56 schreef Brighteyes het volgende:

En je kan natuurlijk altijd een Fb berichtje er tegenaan gooien in de zin van 'Ik hoorde dat je naar Harvard gegaan bent, wat goed zeg! Er is iets mis gegaan waardoor ik de uitnodiging voor je afscheidsfeestje gemist heb, erg jammer, had je graag succes gewenst' oid.
Dit ook ja. Niet geschoten is altijd mis. Had ik wel gedaan ieg. Maar ik had het eerst uitgemaakt met de kap-ster.
pi_117185067
Ja, ik vind het idee van BrightEyes wel goed. En ik weet dat ik het moet uitmaken met mijn huidige vriendin, ze is leuk maar ik zie mijn toekomst niet met haar.
  maandag 24 september 2012 @ 10:59:21 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117185071
Ja, dat sowieso. Dit klinkt best heel kansloos, zoals je over haar praat. :Y
Oh, en noem vooral niet dat je huidige vriendin het sms-je gedelete heeft. Hou het gewoon luchtig en ga niet allerlei drama naar boven halen.
pi_117185127
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je iemand uit je hoofd wil, zou ik geen FB-bericht sturen.

Ik wil niet denigrerend over haar praten, en onze relatie is wel goed. Maar als ik zo alles neerschrijf dan wordt het voor mij wel helder dat ze niet mijn toekomst is.
  Official ESF Kreviewer maandag 24 september 2012 @ 11:01:45 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117185146
Ja. Of vertel dat je nog dagelijks aftrekt op de gedachte van je Harvard-chickie. En dat je alleen kunt klaarkomen in je huidige vriendin als je aan je ex denkt. Dat werkt ook altijd wel.
  maandag 24 september 2012 @ 11:05:08 #24
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_117185251
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef Kreator het volgende:
Ja. Of vertel dat je nog dagelijks aftrekt op de gedachte van je Harvard-chickie. En dat je alleen kunt klaarkomen in je huidige vriendin als je aan je ex denkt. Dat werkt ook altijd wel.
_O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 24 september 2012 @ 11:06:43 #25
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_117185322
Wat een verhaal.... Iets met billen branden en op je blaren zitten.

Als je met je ex door wil ga je het eerst maar eens uitmaken. Als ze slim is zegt ze 'Nee!', want waarom zou je door willen? Vervolgens wil je huidige vriendin je ook niet meer. :+

Dit heet een win-win-win situatie :D
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')