Na lang meelezen heb ik ook een account aangemaakt. Om het van me af te schrijven, om advies en raad te ontvangen.
Ik heb drie jaar lang een vriendin gehad. Ze had alles wat ik wensen kon. Ze was enorm mooi, en super intelligent. Kon met al mijn vrienden goed opschieten en ging voor iedereen door het vuur. Verder was ze ambitieus, en werkte ze naast haar studie kei hard terwijl dat niet eens nodig was (ze kwam uit een hele rijke familie). Als ik zo terugdenk was er niets negatiefs aan haar, behalve dat ze soms haar nukkige momenten had. Ik heb mij vaak afgevraagd wat ze bij mij deed, want ik ben maar een simpele boer.
De laatste maanden van onze relatie ging het stroef. Onze families waren tegen de relatie, en hoewel zij ondanks haar goede band met haar familie voor mij wilde kiezen, heb ik haar kei hard laten vallen. Terwijl zij ALTIJD voor mij klaarstond. Ik dacht dat ik niet meer verliefd was, en dat het gras groener zou zijn aan de overkant. Ik vond het moeilijk want we konden om haar familie niet samen slapen, niet samen op vakantie en dat soort dingen die ik met een Nederlandse vriendin wel zou kunnen.
Nu, iets meer dan een half jaar later, heb ik een nieuwe vriendin. Ze is kapster (niets tegen kapsters), en een leuke meid, echt waar, maar ik kan geen intelligente gesprekken met haar voeren. Ook is ze afhankelijk van mij, ze wil altijd bij mij en mn vrienden zijn en gaat nooit iets doen met haar eigen vriendinnen. En financieel heeft ze ook nooit geld. Na een tijdje wordt dat toch vervelend, vooral als je wilt gaan samenwonen. Ze heeft verder geen hobbies, geen ambities, zo'n groot contrast met mijn ex.
Gisteren hoorde ik van mijn vrienden dat mijn ex naar Amerika is vertrokken. Ze is daar een master gaan volgen op Harvard. Ongeveer twee maanden terug is er een afscheidsfeest geweest waar ik blijkbaar ook voor uitgenodigd was, maar ik heb die sms nooit gelezen! Toen ik dit vertelde aan mijn vriendin biechtte ze op dat zij die sms had verwijderd omdat ze niet wilde dat wij nog contact hadden.
Ik baal als een stekker, ik had haar graag nog een keer willen zien voor ze wegging en ik wil niet dat ze denkt dat ik niets meer met haar te maken heb. Op dit moment ben ik ook redelijk boos op mijn vriendin omdat ze zomaar mijn berichten verwijderd. Nu zit ik met het idee in mijn hoofd om haar een bericht te sturen via facebook en te vertellen wat er is gebeurd zodat ze niet denkt dat het aan mij ligt.
Elke dag mis ik haaar meer, haar humor, haar warmte, haar hartelijkheid en haar kookkunsten

Ik dacht dat het gras groener was maar dat viel vies tegen. Ik weet echt niet wat ik op dit moment nog moet doen om haar uit mijn hoofd te krijgen. Terugwinnen gaat toch niet lukken, want ik heb haar niets te bieden. Maar wat zou ik dat toch graag willen...
Hebben jullie advies hoe ik haar uit mijn hoofd krijg? Zal ik haar nog een bericht sturen via facebook?