Kan je in die store in Amsterdam ook je iPhone 4S 64GB omruilen als je hem online heb gekocht via de Apple store?quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Nee. En nee dan kan ik hem alsnog omruilen. Laatst ook gedaan met mn 64GB voor ik hem verkocht.
Halloquote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef BundyChen het volgende:
Wil IEMAND die zegt dat dit niet kan dit op een vriendelijke manier onderbouwen? Met iets meer manieren dan ElisaB bijvoorbeeld
Het klinkt zo logisch. En het is algemeen bekend dat ze dat in Amsterdam gemakkelijk doen. Dus je moet er wel ff de tijd voor nemen, want er staan hordes klanten voor de deur daar. Dagelijks. Want die hebben allemaal nog garantie. Dus.quote:Op maandag 24 september 2012 07:48 schreef Expression het volgende:
Wat snappen jullie hier niet aan?Hij verkoopt een tweedehands iPhone, maar hij wil hem evt ook nog wel inruilen voor een nieuwe, want hij heeft nog garantie.
Daar was wel iets mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef BundyChen het volgende:
Dag allen,
Zojuist een splinternieuwe zwarte iPhone ontvangen in de Apple store A'dam. Ik heb hier ook een bewijs van in de mail gehad. Mijn vorige had kuren met de batterij en heb dus gelijk een nieuwe ontvangen. Hij is dus helemaal clean en krasvrij. Ook heb ik de originele doos etc. nog.
Als iemand (overdadig) zweet kan dat de garantie teniet doen daar de vochtindicatoren aan kunnen geven dat het toestel nat geworden is, je kan dus beter voor het gratis spiksplinternieuwe toestel gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
is er iets mis met jouw toestel? met het toestel dat je al weken in je zak hebt?
Je mag je topic alleen kicken als er een dag niet is gereageerd, dat was hier niet het geval.quote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef BundyChen het volgende:
@gohan16 bod afgewezen, 200 is natuurlijk veels te laag.
Verder een kick voor de evt geinteresseerden. Een fanatieke mod mag natuurlijk altijd dit topic een beetje bijsnoeien.
Ok prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag je topic alleen kicken als er een dag niet is gereageerd, dat was hier niet het geval.
Over het bijsnoeien: volgens mij heb je zelf overdadig lopen zaaien, dus mag je het zelf oogsten ook.
Er moet natuurlijk wel iets mis zijn met je toestel, het is niet zo dat ze prima werkende toestellen gaan vervangen met een nieuwe.quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef BundyChen het volgende:
Verder aub enkel nog reacties van mensen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn... Biedingen mogen zowel op 'nieuwstaat' als 'gebruikte' staat voor degenen die het niet willen geloven dat ik hem nieuw kan leveren.
Waar zijn de Apple fanboys when u need them
HAHAHAHA , ochtend is weer helemaal goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:11 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel iets mis zijn met je toestel, het is niet zo dat ze prima werkende toestellen gaan vervangen met een nieuwe.Maar wat voor kansloze loser ben je ook als je dat doet, door zwervers zoals jou wordt de service bij bedrijven steeds minder. Ik hoop echt dat ze je over rijden met een Apple busje vol met iPhones.
![]()
Ik heb ze even gebeld....quote:Op zondag 23 september 2012 22:55 schreef BundyChen het volgende:
Apple Store in A'dam geeft zonder moeite een nieuwe mee als je nog in je 1e jaar garantie zit als je erom vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |