Wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me ook niets geleerd, maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel)
Dat kunnen ze zien inderdaad. Misschien willen studiebegeleiders je wel ondersteunen. Ze hebben mij ook begeleid, ze zijn op de hoogte van mijn sociale problemen en problemen met mijn ouders. Door hun begeleiding gaat het veel beter met mequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil nieteens gaan kijken hoe weinig meisjes, en hoeveel roeiers hier bij de studentenvereningen zijn. dat jij wel leuke verenigingen hebt snapp ik niet.
ik vind het trouwens moeilijk om na jaren weer ineens me gezicht te laten zien op school. ze kunnenvast allemaal zien dat ik al jaren sta ingeschreven in het systeem.
liefst zou ik inblenden in de 1ste jaars, maar ik ben al te oud daarvoor.
ik vindhet gewoon zo kut! alles is oneerlijk en het ligt allemaal aan de maatschappij! glukkig heb ik een uitkering dat ik ze allemaal terugpak. ik had vwo, en was bezig met wo opleiding dus lekker veel schade voor jullie allemaal om ipv een belastingbetalende werkende ing. een uitkeringstrekker te hebben.
wat mij is aangedaan, zon maatschappij haat ik!
Het maakt niet uit. Geld speelt in deze kwestie geen rol.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mensen die hun schaapjes op het droge hebben, veel bereikt hebben en het allemaal goed voor elkaar hebben?
Je hebt helemaal geen mogelijkheid (gehad) om te verhuizen? Of dat nu nog te doen? Bij klasgenoten blijven slapen als het echt nodig is. Niet bij elke studentenvereniging zit je elke avond tot 2 in de kroegquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:
maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel)
Mijn excuses is dat ik zelf niet in de stad woon. Ik woon in zo'n kutdorp waar niks te doen is voor mij. Ik heb totaal geen binding met de mensen hier (zelfs niet met de buren die mijn hele leven al naast ons wonen) Door de afstand is er voor mij dus zo'n drempel ontstaan waar ik achteraf gezien direct aan het begin van mijn studie overheen had moeten stappen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus?
Jullie doen het allemaal zelf. mlig ook, maar kevin ook. Een drempel hebben, ok. De een heeft een hogere drempel dan de andere, dat is jammer. Maar over die drempel heen komen moeten jullie zélf doen. En jullie kiezen zélf ervoor om uit te stellen om wat voor reden dan ook. Ik kon niet met mijn ouders door een deur, dus ik ben het huis uit gegaan. Ik heb door ervaringen ook een periode gehad dat ik wat teruggetrokken leefde, moeite had met contacten leggen. Maar ik houd niet van alleen thuis zitten dus ging ik erop uit.
Niemand is schuldig aan een karig sociaal leven behalve de persoon zelf. En als je er niet alleen uit komt, roep dan hulp in, of accepteer hulp als die wordt aangeboden. Van jezelf in een hoekje verschuilen bereik je helemaal niets.. Alleen maar verbitterde posts.
Verhuizen is nu een topprioriteit voor mij naast mijn studie afronden en een nieuw bijbaantje vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen mogelijkheid (gehad) om te verhuizen? Of dat nu nog te doen? Bij klasgenoten blijven slapen als het echt nodig is. Niet bij elke studentenvereniging zit je elke avond tot 2 in de kroeg
Ow lees dat je er nu wel bij zit![]()
ja laatste tijd eraan gedahct om eerlijk te zijn, maar was eerst van van plan maar halve waarheid te vertellen als ik wat nodig had(maar wel hun schuldgevoel geven en zielig doen) en alleen geld aan ze vragen voor wat ik nodig heb. dan kan ik me studie gewoon afmaken mocht ik willen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
@ complex, voor mlig gaat geld zeer binnenkort toch zeker een rol spelen hoor.
Jij moet gewoon professionele hulp gaan zoeken, of eens ophouden met trollen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja laatste tijd eraan gedahct om eerlijk te zijn, maar was eerst van van plan maar halve waarheid te vertellen als ik wat nodig had(maar wel hun schuldgevoel geven en zielig doen) en alleen geld aan ze vragen voor wat ik nodig heb. dan kan ik me studie gewoon afmaken mocht ik willen.
ouders kunnen toch wel zo breed blijven leven als ze zelf willen.
Dit, ja. Hij zat me ook allerlei dm's met schizofrene inhoud te sturen. Ik ken hem geeneens.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij moet gewoon professionele hulp gaan zoeken, of eens ophouden met trollen.
Vind je je leven geen facebook like waard?
DOE ER DAN WAT AAN!
Wie zijn jullie? Ik in ieder geval niet. Van mijn ouders had ik meer verwacht, maar goed het zijn dus ook maar domme koeien. Ik ga lekker verhuizen, een beetje werken en mijn studie afronden. Verder ga ik lekker leuke dingen doen bij de studentenvereniging, ga ik hobbyen, wat daten, etc.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb maar 1 advies nog voor jullie eigenlijk.
Man the fuck up and grow a pair.
Boohoo, het is de schuld van de grote boze buitenwereld.
Ja mensen zijn vaak niet aardig, ja de wereld is vaak een kutplek.
Maar daar hebben wij toch net zo goed last van, of dachten jullie dat jullie de enige zijn met problemen?
Het gaat er alleen om hoe je er mee omgaat.
En zoals ik het nu lees zwelgen jullie liever in zelfmedelijden.
Of gaan zelfs je ouders de schuld geven.
Jullie moeten eerst eens heel erg aan jezelf gaan werken voor je uberhaupt gaat denken aan een relatie, ik denk niet dat jullie daar op dit moment aan toe zijn, of dat het eerlijk is om een meisje dat aan te doen.
Het maakt niet uit. Dat is dan op dat moment gewoon een extra factor om rekening mee te houden bij het maken van je keuzes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
@ complex, voor mlig gaat geld zeer binnenkort toch zeker een rol spelen hoor.
begin je nu ook al met facebook?rot nu eens opquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij moet gewoon professionele hulp gaan zoeken, of eens ophouden met trollen.
Vind je je leven geen facebook like waard?
DOE ER DAN WAT AAN!
Nee, facebook is vet gaaf. Ik heb in een korte tijd tientallen vrienden aan mijn lijst toegevoegd. Het zijn veelal mensen die ik ook vaak zie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
begin je nu ook al met facebook?rot nu eens op
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
begin je nu ook al met facebook?rot nu eens op
ook aan vanessa gericht? Like wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Hij zat me ook allerlei dm's met schizofrene inhoud te sturen. Ik ken hem geeneens.
Ach geef ook eerlijk toe dat ik het allemaal aan mezelf heb te danken maar had vroeger wel wat meer schoppen voor me ass mogen hebben. En tja, hoe ik sommige situaties heb aangepakt ben ik ook niet al te blij mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus?
Jullie doen het allemaal zelf. mlig ook, maar kevin ook. Een drempel hebben, ok. De een heeft een hogere drempel dan de andere, dat is jammer. Maar over die drempel heen komen moeten jullie zélf doen. En jullie kiezen zélf ervoor om uit te stellen om wat voor reden dan ook. Ik kon niet met mijn ouders door een deur, dus ik ben het huis uit gegaan. Ik heb door ervaringen ook een periode gehad dat ik wat teruggetrokken leefde, moeite had met contacten leggen. Maar ik houd niet van alleen thuis zitten dus ging ik erop uit.
Niemand is schuldig aan een karig sociaal leven behalve de persoon zelf. En als je er niet alleen uit komt, roep dan hulp in, of accepteer hulp als die wordt aangeboden. Van jezelf in een hoekje verschuilen bereik je helemaal niets.. Alleen maar verbitterde posts.
Ja!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ook aan vanessa gericht? Like wtf
Ik heb echt een schijthekel aan facebook gekregen.. Ja, ik heb daar ook wat meiden op.. Maar 9 vd 10 posts daar gaat over relatie gerichte zaken... dingen die ik nu dus ga proberen te vermijden want word er alleen maar zuurder door.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, facebook is vet gaaf. Ik heb in een korte tijd tientallen vrienden aan mijn lijst toegevoegd. Het zijn veelal mensen die ik ook vaak zie.
Ik zit nu bij een paar groepen en rara, daar komen ook meiden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan facebook gekregen.. Ja, ik heb daar ook wat meiden op.. Maar 9 vd 10 posts daar gaat over relatie gerichte zaken... dingen die ik nu dus ga proberen te vermijden want word er alleen maar zuurder door.
(Begin met de maand meer en meer op Richard te lijken.... )
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Status:
"Op vakantie met mijn vriendje! Zo romantisch!"
Geplaatst op het prikbord van Kevin op 28 augustus 2012
You just got FRIENDZONED!
Die collega's zijn gek. Hebben we meer dan eens besproken hequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ach geef ook eerlijk toe dat ik het allemaal aan mezelf heb te danken maar had vroeger wel wat meer schoppen voor me ass mogen hebben. En tja, hoe ik sommige situaties heb aangepakt ben ik ook niet al te blij mee.
Maargoed, ik zie al hoe het op me werk is, daar sta ik ook op de laagste pickorde. Hoewel ik altijd iedereen meevraag zie ik ze altijd vertrekken zonder mij. so why try. 1x leuk contact gehad maar dat was ook een klotezooi op het einde. Nieuwe stagiare vind me kennelijk helemaal niks waard want die praat / kijkt me helemaal nooit aan. (ook zo lullig.. zeg je goedemorgen en dan loopt ze je met een strak gezicht voorbij). Dus so be it.... OV, genoeg geprobeerd om contact te leggen/flirten. zal wel aan me uitstraling liggen.
Dan maar niet weet je... waarom valse hoop creeren in situaties dat er helemaal geen hoop is.
Maargoed was positiefs! bijna weekend!
Ohja... En gister wou ik sociaal doen maar toen wou jij weer niet wachten(maar goed ook want volgens mij reed de volgende trein richting veenendaal niet hehe)
Ik heb het niet gelezen, maar ik ga vanavond van bil...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef lezut het volgende:
Ik snap iets niet... ik ben nu 21, nog nooit een relatie gehad en uberhaupt nog nooit bij een meid in de buurt geweest. Dat is an sich niet iets om trots op te zijn, maargoed, ik laat m'n leven er ook niet door verpesten.
Alleen... ik kan in m'n directe omgeving zo een aantal jongens (stuk of 10) aanwijzen die in dezelfde situatie zitten. Gedeelde smart maakt halve smart maak ik er dan maar even van (op de eufemistische tour), maar ik heb het idee dat wij met z'n allen in een soort vrouw-afstotende bubbel zitten.
Wat ik me dan afvraag, want dat zou statistisch gezien dan toch bijna wel moeten, zijn er geen vrouwen die in zo'n zelfde situatie zitten? Of klopt mijn vooroordeelen kun je als vrouw gewoon blijven zitten en mooi zijn, er komt vanzelf wel iemand op af.
Zolang je er als vrouw maar een beetje goed uit ziet, komen ze wel op je afquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef lezut het volgende:
Ik snap iets niet... ik ben nu 21, nog nooit een relatie gehad en uberhaupt nog nooit bij een meid in de buurt geweest. Dat is an sich niet iets om trots op te zijn, maargoed, ik laat m'n leven er ook niet door verpesten.
Alleen... ik kan in m'n directe omgeving zo een aantal jongens (stuk of 10) aanwijzen die in dezelfde situatie zitten. Gedeelde smart maakt halve smart maak ik er dan maar even van (op de eufemistische tour), maar ik heb het idee dat wij met z'n allen in een soort vrouw-afstotende bubbel zitten.
Wat ik me dan afvraag, want dat zou statistisch gezien dan toch bijna wel moeten, zijn er geen vrouwen die in zo'n zelfde situatie zitten? Of klopt mijn vooroordeelen kun je als vrouw gewoon blijven zitten en mooi zijn, er komt vanzelf wel iemand op af.
En wat hoop je van ons te leren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef lezut het volgende:
[ afbeelding ]
pech
Nee ik ben gestopt met piekeren waar het aan kan liggen... mijn zelfvertrouwen is niet zo heel hoog omdat ik wat aan de zware kant ben, maar aan de andere kant ben ik ook wel een beetje kieskeurig. Ben geen type wat overal bovenop zou duiken zegmaar, zelfs niet in een dronken bui.
Ik denk teveel
denk ik
Jahoor, die zijn er wel. Wel minder denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef lezut het volgende:
Dit dus!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb maar 1 advies nog voor jullie eigenlijk.
Man the fuck up and grow a pair.
Boohoo, het is de schuld van de grote boze buitenwereld.
Ja mensen zijn vaak niet aardig, ja de wereld is vaak een kutplek.
Maar daar hebben wij toch net zo goed last van, of dachten jullie dat jullie de enige zijn met problemen?
Het gaat er alleen om hoe je er mee omgaat.
En zoals ik het nu lees zwelgen jullie liever in zelfmedelijden.
Of gaan zelfs je ouders de schuld geven.
Jullie moeten eerst eens heel erg aan jezelf gaan werken voor je uberhaupt gaat denken aan een relatie, ik denk niet dat jullie daar op dit moment aan toe zijn, of dat het eerlijk is om een meisje dat aan te doen.
Het hoort bij de puberteitquote:Op zaterdag 29 september 2012 06:52 schreef heloef het volgende:
Soms zie ik iemand en dan ben ik echt helemaal van slag. Dan ben ik nog net niet verliefd. Alsof ik nog een fucking kind van 10 benEn het is maar een fucking foto kan je nagaan.
Tot zover deze klacht over mijn emoties. Ze zijn vreemd.
Het probleem in je post is het zoeken van "de ware". "de ware" bestaat misschien wel , maar zo blijf je eeuwig zoeken. De ware kan ook pas in 3012 geboren worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:50 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Hoi jongens, ik had een tijdje ook het probleem van zoeken naar het ware meisje. Net toen ik mij erbij neer had gelegd gebeurde het, er kwam een leuk meisje op mijn pad. Dus, geef niet op!
Ik hoor het wel vaker hoor, juist op het moment dat je niet zoekt, zul je haar vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het probleem in je post is het zoeken van "de ware". "de ware" bestaat misschien wel , maar zo blijf je eeuwig zoeken. De ware kan ook pas in 3012 geboren worden.
beter ben je gewoon niet wanhopig en geniet je van het leven. Een beetje datgene wat ik ook al eerder aangaf.
yepquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:11 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
Ik hoor het wel vaker hoor, juist op het moment dat je niet zoekt, zul je haar vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |