by leidschenveen wel vaak controlle man beter blijf je zoetermeer als je emt randstadrail gaquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon een Haagsche buitenwijk. Moet je ook niet gaan zitten als jongere, maar als gezin prima te doen. En met de RR ben ik in 5 haltes op het Plein in DH in een kwartier, dus top
Of je koopt net als ieder normaal, verantwoordelijk en beschaafd mens gewoon een kaartje. Is dat probleem ook opgelost.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
by leidschenveen wel vaak controlle man beter blijf je zoetermeer als je emt randstadrail ga
Waddinxveen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef Pulzzar het volgende:
Komt TS uit Moerkapelle of Zevenhuizen?
Omdat hij pas over Gouda aan het klagen was. (Terecht, want dat is nog veel meer een pauperstad.)
In zoetje nooit controle maarja anders gewoon hoeken ze durven niksquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
by leidschenveen wel vaak controlle man beter blijf je zoetermeer als je emt randstadrail ga
Waddinxveenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waddinxveen.
Zevenhuizen
Gouda![]()
!!!!!!!
Zat je daar op school?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waddinxveen
Het Coenecoop College
Tot wanneer?quote:
De onderbouwers mogen niet meer roken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Heel lang geleden
Het was toen al een kutschool
Het is zo lang geleden, maar ik ben nog helemaal getraumatiseerd door die school. Er zaten veel foute docenten op die school, waaronder een heel smerige ouwe gymdocent die niet van de meisjes af kon blijvenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
De onderbouwers mogen niet meer roken.
Als je 1 uur spijbelt schakelen ze gelijk de leerplicht in.
Die bom moet je inderdaad doen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef Dimens het volgende:
Wacht even tot ik er weg ben voordat je die bom erop dropt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Ik heb de namen maar weggehaald dan. Pas daar dan de volgende keer mee op om zomaar namen te plaatsen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef haan33 het volgende:
Kan een mod al de namen van leraren weghalen? In mijn posts, quotes en text
Ik zie er nog wat staan, gewoon al mijn posts + quotees tegen mij weghalenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de namen maar weggehaald dan. Pas daar dan de volgende keer mee op om zomaar namen te plaatsen.
Ik heb maar even opgeschoond voor je maar doe dat dan de volgende keer niet meer. Gewoon even twee tellen nadenken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zie er nog wat staan, gewoon al mijn posts + quotees tegen mij weghalen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zie er nog wat staan, gewoon al mijn posts + quotees tegen mij weghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |