Dat is al helemaal pauper altijd als ik rond cs loop daar moet ik binnesmonds een beetje kotsen.quote:
CS is ook nog niet af, zemmer.quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dat is al helemaal pauper altijd als ik rond cs loop daar moet ik binnesmonds een beetje kotsen.
Er wordt altijd gebouwd aan Rotterdam. Zo zijn wij: werkers.quote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef mrazura het volgende:
[..]
Heel die omgeving zijn ze aan het verbouwen heus?
Het wordt wel elke keer dat ik daar kom beter. Duurt wel lang. De eerste keer dat ik daar kwam in 2008, waren ze er al mee bezig en het is nog steeds niet af.quote:
Niet echt harde werkers.quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er wordt altijd gebouwd aan Rotterdam. Zo zijn wij: werkers.
Zoetermeerquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Dimens het volgende:
Yreal woont in Zoetermeer en is beledigd.
Toch mis ik een fatsoenlijke discotheek en kroeg.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer [ afbeelding ]. Alles watt je nodig hebt, zonder de ellende van een grote stad
Elk jaar begin ik mij meer te ergeren aan Zoetermeer. Er is niets te doen en het volk is kut.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer [ afbeelding ]. Alles watt je nodig hebt, zonder de ellende van een grote stad
Ja het zou in 2013 af moeten zijn, ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het wordt wel elke keer dat ik daar kom beter. Duurt wel lang. De eerste keer dat ik daar kwam in 2008, waren ze er al mee bezig en het is nog steeds niet af.
Disco is voor paupers en queens !quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef mrazura het volgende:
[..]
Toch mis ik een fatsoenlijke discotheek en kroeg.
Feunen met mijn homies!quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik ook achter bij die c1000 daar
quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke
[..]
juist wel
[..]
boeie.. anders rij je nog een km extra op de snelweg
[..]
je bent gewoon dom
[..]
die josties heb je overal
[..]
je snapt er gewoon niks van
[..]
lastig he, service
[..]
sting
[..]
waddixveen is pas kut !
[..]
je moeder is een stomme stad
Gelukkig is er een goede shop in Buytenwegh,quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een keer geweest. Vond het er bijzonder ongezellig. Zou er nooit gaan wonen, zoveel is zeker.
Ja, ik kwam daar niet om te blowen. Maar ik vond de gehele plaats ongezellig, kaal allemaal. Weinig sfeer. En een hoop paupers.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig is er een goede shop in Buytenwegh,
En Oosterheem, als wijken aids konden krijgen was Oosterheem overleden
Wat een pauperwijk zeg
Allemaal van dat scootertuigquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik kwam daar niet om te blowen. Maar ik vond de gehele plaats ongezellig, kaal allemaal. Weinig sfeer. En een hoop paupers.
Nee maar dat is bij al die oude VINEX locaties rondom steden als Den Haag, Rotterdam enz. Zijn gewoon volgepropt met woningen en verder is er geen flikker te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Allemaal van dat scootertuig.
En in de avond is er gewoon geen flikker te doen.
Nee jij bent een geweldige leuke, spontane kerel. Jij past precies bij dat scootertuig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Allemaal van dat scootertuig.
En in de avond is er gewoon geen flikker te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |