Hoezo is dat niet verboden?quote:Op zondag 23 september 2012 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Het is niet verboden om de brandtrap te gebruiken hoor
Nou, voordat een scheef beeld ontstaat. Wij worden op dit moment door hem "aangevallen" vanwege een dakterras dat we gaan aanleggen (met vergunning). Hij klaagt dat het zijn privacy schendt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:54 schreef Drolflap het volgende:
Als je hier over klaagt dan zou je je ook eens moeten afvragen wie het probleem is van de slechte relatie tussen jou en je buren.
Ja, dat is ook mijn gedachtengang.quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet verboden?
Een nooduitgang mag je toch ook niet gebruiken?
Wel dus, een nooduitgang moet alleen ten allen tijde aan voorwaarden voldoen.. daarnaast is het gewoon een doorgang.quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet verboden?
Een nooduitgang mag je toch ook niet gebruiken?
Oh, dan moet je hem inderdaad gaan proberen te vervolgen voor het gebruik van zijn brandtrap, dat zal helpen!quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Nou, voordat een scheef beeld ontstaat. Wij worden op dit moment door hem "aangevallen" vanwege een dakterras dat we gaan aanleggen (met vergunning). Hij klaagt dat het zijn privacy schendt.
Daar kan ik me meer iets bij voorstellen dan privacyschending vanwege het soms gebruiken van een brandtrap.quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Nou, voordat een scheef beeld ontstaat. Wij worden op dit moment door hem "aangevallen" vanwege een dakterras dat we gaan aanleggen (met vergunning). Hij klaagt dat het zijn privacy schendt.
[..]
De brandtrap komt uit in de tuin van onderbuurvrouw; de tuin hoort echter wel bij dat huis. En het zijn gewoon rijtjeswoningen, dus ieder met eigen VVE.quote:Op maandag 24 september 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
Komt die brandtrap in de tuin uit of naast de tuin, en van wie is die tuin waar de brandtrap in uitkomt?
Ik vraag hier alleen maar mijn juridische positie. Was niet de bedoeling dat er allemaal moraalridders op zouden reageren. Dat uitnodigen voor een gesprek (over het dakterras dan) hebben we natuurlijk allang gedaan, maar daar wordt simpelweg niet op ingegaan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef Snowballed het volgende:
Ga eens even uit jezelf, hem uitnodigen voor een goed gesprek en vertel, en vraag waar de problemen liggen...
Je kunt ook je beklag op fok!, bij de vve en de brandweer doen... je mag zelf bedenken wat het beste gaat werken..(ook op langere termijn)
Wat had je verwacht of FOK! ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Ik vraag hier alleen maar mijn juridische positie. Was niet de bedoeling dat er allemaal moraalridders op zouden reageren. Dat uitnodigen voor een gesprek (over het dakterras dan) hebben we natuurlijk allang gedaan, maar daar wordt simpelweg niet op ingegaan.
Oh, wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |