SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie post er nu even dat plaatje van die Weston die voor 6.9k werd verkocht?
Ik gaf hem wel 2 minuten.quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eerst zeggen pak hem maar en hem vervolgens zelf jatten
Om dat daggeren of?quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen ik dat voor het eerst zag bij S&S ging ik helemaal stuk
Spuiten en Slikkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Om dat daggeren of?
Wat is S&S trouwens
tuurlijk, altijdquote:Op zondag 23 september 2012 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jij ook zit ook F1 te kijken, ik ook
Aha, is wel grappig soms ja, die Filemon zat toen aan de pillen geloof ikquote:
precies, zo is mijn schema ookquote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk, altijdHeerlijk op de zondagmiddag voetbal en Formule 1
ja dat is wel vervelend, als Vettel wint vind ik het niet zo erg, zo lang die kwal van een Alonso maar zo min mogelijk punten paktquote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies, zo is mijn schema ook
jammer van Hamilton en Der Michael
Klote Vettel moet weer winnen, weer dat vingertje, brrrrr
Daar heb je ook een puntquote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat is wel vervelend, als Vettel wint vind ik het niet zo erg, zo lang die kwal van een Alonso maar zo min mogelijk punten pakt
Je opent een bronzen pack, en gooit alles op de trade pile. Waardeloze items voor 150c BIN, doormiddel van cheatengine. Velen zijn er miljonair mee geworden, dus ja, dat werkt redelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat is die bronze pack methode? Werkt dat een beetje?
Ja je koopt een pack van 400c. Je krijgt dan contracten en spelers etc. die zet je erop voor 150c (dmv Cheatengine) en zo maak je alleen maar winst per pakje.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat is die bronze pack methode? Werkt dat een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |