Eens, beter spot je hier niet mee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef komrad het volgende:
ik begrijp echt niet waarom nu naar de joden gewezen wordt. Dit gebouw heeft historische waarde voor Europa en niet alleen voor de joden. Het zou hoogst onbeschaaft als dit niet opgelost wordt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef Buster24 het volgende:
Hier op WIKI kan je het hele verhaal lezen.
Precies, de barak staat in het voormalige arbeitslager Monowitz waar dwangarbeiders uit alle landen werkten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef komrad het volgende:
ik begrijp echt niet waarom nu naar de joden gewezen wordt. Dit gebouw heeft historische waarde voor Europa en niet alleen voor de joden. Het zou hoogst onbeschaaft als dit niet opgelost wordt.
http://www.abebooks.com/book-search/isbn/8817017787/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
het boek van hem is nergens meer op voorraad, weet jij nog een adres?
Mmmmmmmm in het Engels hier, maar ga nog even speuren en kom er op terug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
het boek van hem is nergens meer op voorraad, weet jij nog een adres?
Wie spot ermee dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef GJonline het volgende:
[..]
Eens, beter spot je hier niet mee!
Ah oke in dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Precies, de barak staat in het voormalige arbeitslager Monowitz waar dwangarbeiders uit alle landen werkten.
Wie heeft een "groter" belang dan "wie"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ah oke in dat geval heb ik niks gezegd.
Ik snap eerlijkwaar niet waar de verontwaardiging vandaan komt trouwens. Waarom zou je iets vanuit collectieve middelen willen betalen als mensen met een (veel) groter belang erin (neem ik aan) ook makkelijk bij kunnen dragen.
Ik zou eerst maar eens kijken of er niet iemand is die het wil adopteren, lijkt me een prima oplossing.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Wie heeft een "groter" belang dan "wie"![]()
Geschiedenis is een collectief belang, het is het geheugen van de samenleving in de breedste zin van het woord.
De restauratie van de Nachtwacht hoeft ook niet door de nabestaanden van Rembrandt van Rijn
betaald te worden maar komt op kosten van de belastingbetaler (terecht overigens)
Absoluut, ben benieuwd of er een oplossing komt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens kijken of er niet iemand is die het wil adopteren, lijkt me een prima oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |