Ik ben niet alleen oprecht benieuwd als liefhebber. Voor mij is het ook belangrijk om mijn mening over iemand te kunnen baseren op basis van het merk bier.quote:
Lijkt op Arnhem.quote:Op zondag 23 september 2012 00:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Jezus hoe kom je aan die foto????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!!quote:Op zondag 23 september 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
Wat kinderachtig om 'dinges' in de TT te zetten zeg.Neem gewoon even de moeite om iemand d'r username op te zoeken.
Dat heb ik al lang opgegeven bij Bonnie, elke maand een andere Quickie_nogwat kloonquote:Op zondag 23 september 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
Wat kinderachtig om 'dinges' in de TT te zetten zeg.Neem gewoon even de moeite om iemand d'r username op te zoeken.
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
en NIEMAND nog die even "gefeliciteerd" zegt.Alleen maar mekkeren over dat bier
Oh. Dan is het terecht.quote:Op zondag 23 september 2012 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang opgegeven bij Bonnie, elke maand een andere Quickie_nogwat kloon
Als het iets duidelijker was, zou ik de streepjescode kunnen scannen met telefoon. Maar dat is het helaas niet. Wie weet komt er ooit nog uitsluitselquote:
beter dan Schultenbrauquote:
Ik zou snel mijn felicitaties intrekken als ik jou was. Het wordt niet eens gewaardeerd. Wat een arrogantie weer, jammer.quote:
AH huismerk is echt prima bier ik als student kan dat beamenquote:Op zondag 23 september 2012 00:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb ooit wel eens AH huismerk witbier gekocht voor in t park... dat zou dit ook kunnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |