Turk is broer van die chick die hij naar huis liep met die honden.quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin hem ook te waarderen jah, snap alleen niet wat die turk van hem wil
ah zoquote:Op zondag 23 september 2012 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Turk is broer van die chick die hij naar huis liep met die honden.
Gewoon doen man, YOLO.quote:Op zondag 23 september 2012 01:11 schreef TwenteFC het volgende:
Maat van me heeft me naar huis gereden omdat het "feest over was" maar heb echt de neiging om terug te gaan..
Je moet niet zeggen dat je iets gaat doen. Komt een beetje zwak over.quote:Op zondag 23 september 2012 01:11 schreef TwenteFC het volgende:
Maat van me heeft me naar huis gereden omdat het "feest over was" maar heb echt de neiging om terug te gaan..
Gewoon terug gaan dan met een buis?quote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet niet zeggen dat je iets gaat doen. Komt een beetje zwak over.
Wat was er trouwens te doen in Amersfoort vandaag? Was moeilijk druk in de garage.quote:
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.quote:
Bij mij nietquote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.
Logisch toch, zo gaat dat altijd man.
Uiteindelijk heeft hij de ruzie gesust door te zeggen dat hij ook Feyenoorder is en is hij bier voor ze gaan halen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.
Logisch toch, zo gaat dat altijd man.
Ik denk dat hij een paar jongens zag vechten of hij was die pussy en zijn vriend ging hem helpenquote:Op zondag 23 september 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarschijnlijk is er niets gebeurd is hij uitscholden en komt twente hier stoere verhalen vertellen.
Rot op man junk, heb je al genoeg gegeven.quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan ik nog wat testers krijgen
Zet die link hier maar neer anders kijk ik niet.quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan ik nog wat testers krijgen, heb EDL1 HD nu opstaan. PM/DM voor link!
Ja ik ga die stream niet hier neerzettenquote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zet die link hier maar neer anders kijk ik niet.
Volgende keer even topic in KLB maken, dat is het subforum voor stoere zaterdagavond verhalen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
Leuk verzonnen verhaaltje, was even vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |