Tinu, ik ben met zoete tussendoortjes begonnen toen we geen fles meer gaven om 15/16 uur. Dat was rond de 7 maand. Daarvoor heeft hij wel eens een rijstewafeltje geprobeerd, maar niet dagelijks, soms eens na een fles.
Liga heb ik niet geprobeerd, wel bio-koekjes van organix? Soort biscuitjes, maar voor 8+maand dacht ik.
Voor die zoete tussendoortjes gaf ik weleens een stukje komkommer, plakje banaan of iets anders dat ik toevallig aan het eten was.
Maar Daan at sowieso pas zijn bijvoeding fatsoenlijk met 7 maand, daarvoor wilde ik liever nog niks geven wat "zinloos" was

En misschien eens met die filiaalleidster de borstvoeding bespreken? Dat ze ook jou punt hoort?
Susie, naar is dat die uitslag.
Hier kwam het door de combi tanden en ander merk luier de laatste keer. We hebben hem 2 dagen zo'n beetje om de anderhalf uur verschoont, en om de beurt sudo en bepanthen. Daarmee was het zo beter. Al zitten de roodste plekken (die toen een beetje open waren) er na 3 weken nog. Niet meer geirriteerd, maar duurt lang voordat de huid weer echt kalm is, als je 5 poepluiers per dag hebt