abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 06:47:14 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117494174
Midas begint nu net weer wat uitslag op zijn kin te krijgen. Maar dat is volgens mij meer een combinatie van kwijlen en speen.

Na 2 drama nachten (vaak wakker worden en dan ontroostbaar huilen zonder reden) vannacht een goede nacht gemaakt (Midas dan, mama weer niet). Zou het dan toch een sprongetje zijn geweest? Want gister begon bij ook met semi-kruipen *O*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 07:56:18 #299
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117494512
Of misschien door de tandjes?
Bij Anouk zit het echt op d'r bolle wangen. Vind het zo zonde ook. Ga er wel vanuit dat het een keer weg gaat, maar duurt nu wel te lang vind ik. Cb zei dat ze een droge huid zou hebben? Lijkt mij wat tegenstrijdig eigenlijk, volgens mij krijg je puistjes als je juist een vette huid hebt? :?
Mja, tips zijn welkom in ieder geval!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117494650
Vervelend Susie :(

Fijn kyara! *O*

:* voor de dames die weer aan het werk zijn

Vannacht weer weinig geslapen :O
Vanmiddag naar de osteopaat, mijn moeder haalt/brengt me ivm duizeligheid na behandeling en die blijft een tijdje bij me thuis om voor S te zorgen zodat ik op bed kan. Zie er een klein beetje tegenop, pijn enzo. Maar het is voor een goed doel :s)
pi_117494902
Susie, baby-acné komt niet door een vette huid, maar door hormonen die ze van jou meekrijgen uit de buik.
Mex had ook altijd een droge huid en Nena nu ook en een droge huid geeft jeuk, dus wrijven ze veel en das ook niet echt goed voor de puistjes.
Bepanthen of gezichtscreme van Welede zijn lekkere middeltjes om te smeren, maar niet teveel hoor.
Verder goed schoonhouden.
Bij Mex duurde het een maandje, maar bij een buurjongetje trok het na zijn eerste verjaardag pas weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')