Je zeurt over iemands gebruik van de nederlandse taal. Dat is niet echr 'ingaan op de inhoud'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef mtx het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al de hele tijd? Dat het niet in jouw straatje past wil niet zeggen dat ik niet op de inhoud in ga, debieltje.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan als het moeilijk word gaan schelden.....![]()
Goh... het lijkt wel een relschopper...
quote:
Goed idee. Practice what you preach.quote:
deed ik wel jullie proberen mij gewoon te nakken omdat ik geen extreem rechtse fascist ben zoals julliequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zeurt over iemands gebruik vab de nederlandse taal. Dat is niet echr 'ingaan op de inhoud'.
Niet janken.quote:
KLB gevondenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goed idee. Practice what you preach.
lekkere linkse boomknuffelaar van ons!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef mtx het volgende:
[..]
deed ik wel jullie proberen mij gewoon te nakken omdat ik geen extreem rechtse fascist ben zoals jullie
godwinnetje, goedzo knulquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef mtx het volgende:
[..]
deed ik wel jullie proberen mij gewoon te nakken omdat ik geen extreem rechtse fascist ben zoals jullie
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef mtx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Niet janken.
Hoofdletters en interpunctie. Heel belangrijk in de Nederlandse taal.
Nee, nee. De PVV zou de relschoppers door de knieschijven schieten. Ik pleit voor knuppels in de nek en pepperspray in de ogen. Dat is veel minder gewelddadig.quote:
whatever vvd'er danquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, nee. De PVV zou de relschoppers door de knieschijven schieten. Ik pleit voor knuppels in de nek en pepperspray in de ogen. Dat is veel minder gewelddadig.
Ja. Je ziet het aardig ja. Maar goed, jij hebt waarschijnlijk dan ook gewoon nog geen stemrecht. Dat hoop ik tenminste heel erg.quote:
jawel, ik heb op de pvdd gestemdquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Je ziet het aardig ja. Maar goed, jij hebt waarschijnlijk dan ook gewoon nog geen stemrecht. Dat hoop ik tenminste heel erg.
En weer een stem verloren. Ben je werkeloos?quote:
ja maar geen uitkeringstrekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En weer een stem verloren. Ben je werkeloos?
Je woont nog bij je ouders en die zorgen voor je? Wat schattig! Of heb je je eigen moestuintje?quote:
geen van beidequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je woont nog bij je ouders en die zorgen voor je? Wat schattig! Of heb je je eigen moestuintje?
Ach, ik vind het heerlijk om te zien hoer de ME los gaat op al dat tuig. Wat mij betreft mochten ze de relschoppers die in Haren aanwezig waren ook wel helemaal kapot slaan, en als bonus even de stoepranden laten kussen die ze zo mans hebben los getrokken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:50 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Die politie mogen ze meteen neerpoppen
internetheldjequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Ach, ik vind het heerlijk om te zien hoer de ME los gaat op al dat tuig. Wat mij betreft mochten ze de relschoppers die in Haren aanwezig waren ook wel helemaal kapot slaan, en als bonus even de stoepranden laten kussen die ze zo mans hebben los getrokken.
Waar was jij ook alweer...?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |