Wie weet was dat voor een groot deel wel het plan, dat weet ik niet. Als je laat merken dat je niet bij de "relschoppers" hoort, hoor je ook geen klappen te krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Ja het was gister ook echt de insteek om er een vet techno feest van te maken he.
Sensatiezoekers moeten maar kapot geslagen worden, ja? Is jouw huis soms getrashed?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, sulletje, maar niet in een kakkerige villawijk midden op straat. Dat snap jij toch hoop ik ook wel. Het lijkt me duidelijk dat als in de media wordt opgeroepen om niet naar Haren te gaan en als de burgemeester dat ook via allerlei wegen laat weten, dat er dan dus geen feitelijk feest is?
En dat iedereen daar heengaat vanwege de sensatie, om rotzooi te trappen of omdat ze denken 'hip' te zijn als ze daar heengaan?
En als je dan niet naar de politie luistert, ja, dan verdien je een knuppel in je nek. Al dat fuckin' te softe gedoe hier altijd in dit land. Gevolg: tonnen schade bij mensen die er niets aan kunnen doen.
Dan was je dus ook netjes naar huis gegaan om het moment dat daarom gevraagd word....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef mtx het volgende:
[..]
Wie weet was dat voor een groot deel wel het plan, dat weet ik niet. Als je laat merken dat je niet bij de "relschoppers" hoort, hoor je ook geen klappen te krijgen.
Ja, en hard ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef mtx het volgende:
[..]
Sensatiezoekers moeten maar kapot geslagen worden, ja?
Nee, ik woon op zo'n 300km afstand. Sensatiezoekers weten dat ze risico lopen. Iedereen kon zien aankomen dat het daar fout zou gaan. Als je er dan toch heengaat en vervolgens ook niet naar de politie luistert, dan moet je niet zeuren als je klappen krijgt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef mtx het volgende:
[..]
Sensatiezoekers moeten maar kapot geslagen worden, ja? Is jouw huis soms getrashed?
Ik niet, ik zou dan ook terecht klappen krijgen van de ME.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan was je dus ook netjes naar huis gegaan om het moment dat daarom gevraagd word....
Degene die blijven staan horen bij de relschoppers..
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef mtx het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou dan ook terecht klappen krijgen van de ME.
"niet luisteren naar de politie" vind ik niet echt meteen een rede om klappen te krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, ik woon op zo'n 300km afstand. Sensatiezoekers weten dat ze risico lopen. Iedereen kon zien aankomen dat het daar fout zou gaan. Als je er dan toch heengaat en vervolgens ook niet naar de politie luistert, dan moet je niet zeuren als je klappen krijgt.
Dat kun je alleen maar duidelijk maken door weg te gaan. Als de ME er is en zegt dat je weg moet, 'anders kan er geweld tegen u worden gebruikt', dan is het aan te raden om hard weg te lopen. Doe je dat niet, dan zegt niemand dat je klappen 'verdient', maar je kunt er wel op rekenen, je bent namelijk gewaarschuwd. Je hebt een politiebevel genegeerd en nu mogen ze slaan. Zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef mtx het volgende:
[..]
Wie weet was dat voor een groot deel wel het plan, dat weet ik niet. Als je laat merken dat je niet bij de "relschoppers" hoort, hoor je ook geen klappen te krijgen.
Het is ook zo'n vicieuze cirkel hè. Van die klappen krijg je hersenletsel, waardoor je een volgende keer ook weer blijft staan. En zo gaat het door tot je dood bent. Natuurlijke selectie heet dat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef mtx het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou dan ook terecht klappen krijgen van de ME.
Dit is wel wat anders dan één persoon die doorfietst met verlichting die het niet doet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef mtx het volgende:
[..]
"niet luisteren naar de politie" vind ik niet echt meteen een rede om klappen te krijgen.
ik weet niet hoeveel mensen er nou waren, maar misschien was het wel zo druk dat je niet meer makkelijk weg kon komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat kun je alleen maar duidelijk maken door weg te gaan. Als de ME er is en zegt dat je weg moet, 'anders kan er geweld tegen u worden gebruikt', dan is het aan te raden om hard weg te lopen. Doe je dat niet, dan zegt niemand dat je klappen 'verdient', maar je kunt er wel op rekenen, je bent namelijk gewaarschuwd. Je hebt een politiebevel genegeerd en nu mogen ze slaan. Zo gaan die dingen.
Wat jij vind maakt op dat moment niet uit... de realiteit is dat de ME daar heel anders over denkt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef mtx het volgende:
[..]
"niet luisteren naar de politie" vind ik niet echt meteen een rede om klappen te krijgen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef mtx het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel mensen er nou waren, maar misschien was het wel zo druk dat je niet meer makkelijk weg kon komen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat jij vind maakt op dat moment niet uit... de realiteit is dat de ME daar heel anders over denkt..
Dat was het einde van KLB 1.0quote:
Als jij niet luisteren wil als er gesommeerd word weg te gaan door de ME, krijg je hoogstwaarschijnlijk klappen...quote:
Beelden gezien? Er was ruimte genoeg, en de ME heeft voornamelijk de linie gehouden terwijl ze met fietsen bekogeld werden. Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Als je daar tussen blijft staan, dan kun je de beste bedoelingen ter wereld hebben, maar die ME'ers hebben geen tijd om je naar je bedoelingen te vragen terwijl ze winkelwagentjes naar hun hoofd krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef mtx het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel mensen er nou waren, maar misschien was het wel zo druk dat je niet meer makkelijk weg kon komen.
Misschien moet je eerst even een cursus Nederlands doen voordat je stoer komt doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als jij niet luisteren wil als er gesommeerd word weg te gaan door de ME krijg je hoogstwaarschijnlijk klappen...
Misschien moet je proberen op inhoud iets zinnigs bij te dragen voor je over iemands taalvaardigheid begint. Zelf ben je ook niet het toonbeeld van intelligentie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef mtx het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even een cursus Nederlands doen voordat je stoer komt doen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen op inhoud iets zinnigs bij te dragen voor je over iemands taalvaardigheid begint. Zelf ben je ook niet het toonbeeld van intelligentie.
Dat doe ik toch al de hele tijd? Dat het niet in jouw straatje past wil niet zeggen dat ik niet op de inhoud in ga, debieltje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen op inhoud iets zinnigs bij te dragen voor je over iemands taalvaardigheid begint. Zelf ben je ook niet het toonbeeld van intelligentie.
Hoho. Schelden is natuurlijk helemaal niet echt aardig...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef mtx het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al de hele tijd? Dat het niet in jouw straatje past wil niet zeggen dat ik niet op de inhoud in ga, debieltje.
En dan als het moeilijk word gaan schelden.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef mtx het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al de hele tijd? Dat het niet in jouw straatje past wil niet zeggen dat ik niet op de inhoud in ga, debieltje.
niet jankenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hoho. Schelden is natuurlijk helemaal niet echt aardig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |