Dat is toch waarschijnlijk gewoon de waarheid? Hij ziet er niet slecht uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Kloon van Evie of wat? Je kan het ook te ver pushen he, is nergens voor nodig.
Wel ervaring, niet veel. Waarom denk je dat ik in dit topic zit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Fascination het volgende:
Maar Faxie, jij hebt geen of weinig ervaring?
Ook al is het de waarheid zij lijkt er wel wat plezier uit te halen de laatste posts om telkens maar zulke steken te geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch waarschijnlijk gewoon de waarheid? Hij ziet er niet slecht uit.
Nee ik moet er gewoon niks van hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ergo, je bent geïntimideerd door hen?
Voor die mensen zijn er andere SCs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Wat als versieren nu wel makkelijk gaat?
Dat was duidelijk, maar wáárom? In je verklaring herhaal je enkel wat je al eerder zei.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik moet er gewoon niks van hebben.
In Sex waarschijnlijk ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor die mensen zijn er andere SCs.
Ik val niet op types die menen veel make-up nodig te hebben om knap te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Volgut het volgende:
[..]
Wat? Van die cherso types die onder de make-up zitten vind jij knap zeker?
[..]
En dit. Vrouwen zijn mensen. Knappe vrouwen ook. Geen draken die je gaan aanvallen.
Nee dat zijn van die figuren die wijven die in US en KPD posten DMen.quote:
Dat is ook vaak het probleem.. Het gaat niet eens echt om uiterlijk, maar om de presentatie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kon je wel eens gelijk in hebben. Maar dat is wel een van de dingen waar ik de afgelopen jaren stukken beter in geworden ben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon niet echt sociaal en weet je niet hoe je je moet gedragen. Denk ik.
Dat zeg je uit beleefdheid toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat karakter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor die mensen zijn er andere SCs.
[..]
Dat was duidelijk, maar wáárom? In je verklaring herhaal je enkel wat je al eerder zei.
Dit is pure waarheid, goed advies voor vele kutzoekers hier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zorg dat ze naar jou toe komen. Dat heeft vooral met houding en zelfverzekerdheid te maken. . Beetje omgekeerde psychologie toepassen ook.
Dat kan je toch niet opmaken uit enkel de eerste indruk? Veel knappe vrouwen zijn gewoon niet zo snel onder de indruk van een man die op hen afstapt, ergo: ze willen iets interessants.quote:
Nee, ken ook geen Evie trouwens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Kloon van Evie of wat? Je kan het ook te ver pushen he, is nergens voor nodig.
Daarom. Ziet er normaal uit. Moet wel iets met sociale vaardigheden zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of anders jaarlijks als anders niemand deze vraag kan beantwoorden...quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is het maandelijkse prikgemiddelde van de mannen hier?
Oke I stand corrected dan. Leek even op een extra sneerquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Volgut het volgende:
[..]
Daarom. Ziet er normaal uit. Moet wel iets met sociale vaardigheden zijn.
Nee.quote:
Oh, nee hoor. Ik ben gewoon eerlijk en direct en ik formuleer dingen kut. Maar ik denk echt dat hij niet zo sociaal is aangezien zijn looks normaal zijn en hij met zulke looks genoeg leuke vrouwen zou kunnen krijgen. En ik vind gewoon dat als je al een faler bent, je niet te kritisch moet zijn op vrouwen die wel willen. Maarja, dat ben ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook al is het de waarheid zij lijkt er wel wat plezier uit te halen de laatste posts om telkens maar zulke steken te geven.
Of een scheve man/vrouw verhouding bij m'n interessegebieden... pool/kitesurfen/automeets/de optredens waar ik kom.. meeste vrouwen daar zijn daar vanwege hun vriend vaak ook... schiet ook niet op dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Volgut het volgende:
[..]
Daarom. Ziet er normaal uit. Moet wel iets met sociale vaardigheden zijn.
Veel plezier manquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
Ik ga, ga te laat zijn voor het eerste optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |