SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo!!quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet cynisch mijn leven is mooi zosls hij is. Ik ben van de illusie af dat ik een vriendin of seks nodig heb om me goed te voelen. Ik zie wel wat er komt of juist niet.
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met de mensheid.
Huh, het is een vrouw?quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.
Bazen begrijpen elkaar.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heloef lijkt mij anders totaal niet verbitterd, enkel iemand die wel wat beters te doen heeft dan zielig zitten doen en overactief iemand proberen te vinden.
Ik moest lachen hahaquote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.
Julia is een jongensnaam sinds?quote:
Bah. Hoe kom je erop.quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.quote:
Of extreem raar.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.
Wat is het dan bij jou?quote:
Wat een bullshit.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.
En jij denkt dat jij dat mag bepalen over jezelfquote:
Oké, man.quote:
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.
Maar je lijkt me niet plezierig om mee om te gaan als ik eerlijk ben. Als je al zo over de mensheid spreektquote:
Ja maarja wat is raar vraag ik me dan afquote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij dat mag bepalen over jezelfBeetje naïeve
Ik had het misschien beter formuleren, ik doelde op dat eerste, gezien de aard van dit topic.quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.
Wow wat erg..quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.
Er zijn waarschijnlijk meer mannen dan vrouwen die er problemen mee hebben. Maar blijven dan nog steeds genoeg vrouwen over met problemen op dat vlak.quote:
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar je lijkt me niet plezierig om mee om te gaan als ik eerlijk ben. Als je al zo over de mensheid spreekt
Ok afspreken?quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef julia222 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijk
Waarom je geslacht als man instellen?quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef julia222 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijk
Zo erg is het ook weer niet , maar het vooroordeel van meisjes hebben het makkelijk qua mannen is gewoon onzin. Want als vrouw heb je soms wel meer aandacht maar of het de juiste aandacht is die je als meisje- vrouw wil dat is natuurlijk ook de vraag.quote:
Heb ik nooit aangepastquote:Op zondag 23 september 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom je geslacht als man instellen?
Alsof een hond dat interesseertquote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De hond van haar buren zal dat niet leuk vinden...
Jaja...quote:
Ik vind het een raar verhaal.quote:
Wat vind je precies raar?quote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal.
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.quote:Op zondag 23 september 2012 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter dat jij oprot naar een ander topic, want hier voeg je niks toe
quote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.
Dat is over het algemeen niet heel erg moeilijk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet , maar het vooroordeel van meisjes hebben het makkelijk qua mannen is gewoon onzin. Want als vrouw heb je soms wel meer aandacht maar of het de juiste aandacht is die je als meisje- vrouw wil dat is natuurlijk ook de vraag.
Door alle mensen die dit topic daadwerkelijk nodig hebben weg te jagen?quote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.
Het is een vorm van internetgenocide die ik pleeg.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Door alle mensen die dit topic daadwerkelijk nodig hebben weg te jagen?![]()
![]()
Misschien wel vrolijker, maar niet beter.
Ik ga daar niet eens op reageren.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is een vorm van internetgenocide die ik pleeg.
Het bericht kwam echt heel erg negatief over, 90% van de vrouwen maakt geen kans en bla. Vandaar. Ik vraag me af hoe je eruitziet? Ben je heel erg lelijk of verzorg je jezelf niet zo goed? Of ben je gewoon echt een ontzettende hork in de omgang met mensen?quote:Op zondag 23 september 2012 03:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis best wel hard gegaan hier!
[..]
Je hebt niet goed gelezen. Ik geef in principe iedereen een kans, maar er is simpelweg niemand die die kans neemt.
En ik heb zo m'n redenen waarom ik met bepaalde vrouwen niet meer in zee ga.
[..]
Omdat dit geen sc is
[..]
Dikke kans dat m'n volgende partner geen fokster is, ze zal dit niet te lezen krijgen
Ja, dat zeiden ze over mij ookquote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heloef ik ga je even een schop onder je hol geven , je bent nog veel te jong om cynisch te zijn daarover. Je tijd komt heus nog wel
Wat is volgens jou oppervlakkig? Ik denk juist dat veel vrouwen niet oppervlakkig zijn en mannen juist wel, vooral mannen van mijn leeftijd.quote:Op zondag 23 september 2012 04:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens nog iets.... ik ben eigenlijk nooit degene geweest die afwijst....
En het zijn juist oppervlakkige vrouwen waar ik niet zoveel mee heb... en laten er daar nou eens heel veel van zijn. Ironisch dat ik oppervlakkig genoemd word nu....je moest eens weten lieverd
Sommige mannen ook. Voor de mannen in het topic is het juist van belang dat ze foute vrouwen aan blijven trekken. Fout als in labiel; die vrouwen kan je een beetje in je macht houden en vertrekken ook niet zo snel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen niet heel erg moeilijk.
Sommige vrouwen blijven gewoon fout volk aantrekken en accepteren.
Maar goed, dat soort vrouwen zijn meestal ook niet om over naar huis te schrijven.
Onderdanigheid en een beetje wereldvreemdheid is wel een pré jaquote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Sommige mannen ook. Voor de mannen in het topic is het juist van belang dat ze foute vrouwen aan blijven trekken. Fout als in labiel; die vrouwen kan je een beetje in je macht houden en vertrekken ook niet zo snel.
Zoals jou?quote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Sommige mannen ook. Voor de mannen in het topic is het juist van belang dat ze foute vrouwen aan blijven trekken. Fout als in labiel; die vrouwen kan je een beetje in je macht houden en vertrekken ook niet zo snel.
Juist. Dan vertrekken ze ook niet zo snel en kan je je extra dom gedragen. Beste tip is gewoon naar Thailand mocht het echt niet lukken, maar dan word ik weer voor onserieus uitgemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Onderdanigheid en een beetje wereldvreemdheid is wel een pré ja
Doe niet zo raar, man.quote:
Hartenbreker.quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik vertrek altijd zo snel omdat ik er zo snel klaar mee ben. Vervelend is dat hoor.
Toch lijk je labiel, onzeker.quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik vertrek altijd zo snel omdat ik er zo snel klaar mee ben. Vervelend is dat hoor.
Dan ben jij dat ook. Maar klopt. Onzeker ben ik wel. Anders zou ik me ook niet zo gedragen, denk ik.quote:
Zul je net zien dat je binnenkort het tegenovergestelde meemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Het is een soort ziekte. Mensen kunnen mijn interesse niet behouden.
Door deze vraag weet ik al dat je onzeker bent.quote:
Labiel ben ik wel ja.quote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dan ben jij dat ook. Maar klopt. Onzeker ben ik wel. Anders zou ik me ook niet zo gedragen, denk ik.
Dat mag ook wel een keer.quote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je binnenkort het tegenovergestelde meemaakt.
Ik heb geen meidenhaat ofzo, maar meiden die stellen dat mannen nooit hun interesse vast kunnen houden zijn vaak gewoon raar of humorloos (of ze ontmoeten echt de verkeerde mannen of zijn heeeeel kieskeurig). Kan allemaal maar toch reden tot nadenkenquote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je binnenkort het tegenovergestelde meemaakt.
O, wat heb jij dan? Wat is jouw probleem in de liefde?quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef julia222 het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde van Volgut.
Proberen sommige mensen een reality check te geven.quote:Op zondag 23 september 2012 17:22 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat mag ook wel een keer.Maarja, wat brengt jou hier? Faal je in de liefde?
Zozo nobel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Proberen sommige mensen een reality check te geven.
Doe mij nu.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
* Waitingquote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb geen meidenhaat ofzo, maar meiden die stellen dat mannen nooit hun interesse vast kunnen houden zijn vaak gewoon raar of humorloos (of ze ontmoeten echt de verkeerde mannen of zijn heeeeel kieskeurig). Kan allemaal maar toch reden tot nadenken
Ik heb juist dat ik nooit iemand leuk vind..maar als ik iemand leuk vind, dan pik ik veel. Te veel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef Volgut het volgende:
[..]
O, wat heb jij dan? Wat is jouw probleem in de liefde?
Dat is interesse voor een half uurtje.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.quote:
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse jaquote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.
DOE MIJ DAN DOE MIJquote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.
Enigszins deprimerend dit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse ja
Soms wel 100%quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse ja
Balen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.
O ja, dat heb ik ook hoor. Maar misschien is dat ook wel normaal.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik nooit iemand leuk vind..maar als ik iemand leuk vind, dan pik ik veel. Te veel.
.....quote:
Ja maar dan heb je toch geen probleem? Dan vind je die anderen gewoon niet leuk genoegquote:Op zondag 23 september 2012 17:27 schreef Volgut het volgende:
[..]
O ja, dat heb ik ook hoor. Maar misschien is dat ook wel normaal.
Weet ik.quote:
Je vergeet faxiequote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik kom hier eigenlijk ook niet echt omdat ik moeite heb om aan de vrouw te komen.
Meer om toffe kerels als heloef en koffie bij te staan, en wellicht te helpen.
Al heeft heloef volgens mij helemaal geen hulp nodig.
Een overweldigend (wellicht misplaatst) ego kan zeker een probleem vormen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je toch geen probleem? Dan vind je die anderen gewoon niet leuk genoeg
Niet zo projecteren. Je kunt geen overweldigend ego hebben en tegelijkertijd onzeker zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een overweldigend (wellicht misplaatst) ego kan zeker een probleem vormen.
fax moet ophouden met desperate overkomen en dan komt alles goed.quote:
Hork? Weet ik niet. Ik ben wel autistisch, dat komt toch wel een beetje in de buurt?quote:Op zondag 23 september 2012 17:12 schreef Volgut het volgende:
[..]
Het bericht kwam echt heel erg negatief over, 90% van de vrouwen maakt geen kans en bla. Vandaar. Ik vraag me af hoe je eruitziet? Ben je heel erg lelijk of verzorg je jezelf niet zo goed? Of ben je gewoon echt een ontzettende hork in de omgang met mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |