SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Als iemand interessant lijkt dan is hij dat voor diegene die hem als zo ervaart... toneelstukje of niet.. kan later in de relatie kapot gaan maar zo'n persoon krijgt wel een meisje dan.. en dat is toch ook belangrijk.. mensen passen zich gewoon aan, toneelstukje opvoeren is te zien als een grote vorm van aanpassing. Niet wenselijk hoor, maar ik begrijp wel dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd om te beseffen dat veel van die 'interessanten' wellicht een toneelstukje opvoeren.we dan![]()
Want?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd om te beseffen dat veel van die 'interessanten' wellicht een toneelstukje opvoeren.En dat merk je ook vanzelf na een paar keer praten.
![]()
Gast, ik denk dat de meeste nog nooit een kutje van dichtbij hebben gezien..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is het maandelijkse prikgemiddelde van de mannen hier?
1tjes, 2en, 8en; 150+ kilootjes; zoektochten naar liefde... Hou op heur.![]()
![]()
Ah, het ligt natuurlijk allemaal aan de vrouwen en never aan henzelf.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Zo scoren wel ja... boeie dat het oprecht isquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als iemand interessant lijkt dan is hij dat voor diegene die hem als zo ervaart... toneelstukje of niet.. kan later in de relatie kapot gaan maar zo'n persoon krijgt wel een meisje dan.. en dat is toch ook belangrijk.. mensen passen zich gewoon aan, toneelstukje opvoeren is te zien als een grote vorm van aanpassing. Niet wenselijk hoor, maar ik begrijp wel dat het gebeurt.Als er maar geneukt kan worden
Ik ga, tijd voor een leuke avond. Jeweetwel, dingen doen die ik leuk vind. Naar een festival in Den Haag, omdat ik dat leuk vind. Niet om vrouwen te ontmoeten, maar omdat ik de muziek en optredens leuk vind.![]()
Die meiden willen hem blijkbaar niet. En hij mag toch wel iets kieskeurig blijven? Hij is het vast al niet zo heel erg maar hij hoeft ook geen genoegen te nemen met alles alleen maar omdat hij misschien niet zo gewild is toch? Dat is zijn recht en hij mag er ook best over klagen. Als hij nou een superknappe meid wou oke dan kon je hem zeggen van je bent te kieskeurig, maar dit valt wel mee vind ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik heb het ook over innerlijk. Ik kom zoveel leuke mensen tegen qua innerlijk (overkomen), echt waar. Gewoon grappig, lief, aardig, leuk. Raar dat jij dat niet tegenkomt. En dan doel ik niet eens op relatiemateriaal maar ook gewoon leuke dames. Dan ben jij gewoon te kieskeurig.we dan![]()
Nou dit is ook simpel om in zo'n topic mensen te bashen hoor. Knap zeg!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:10 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat de meeste nog nooit een kutje van dichtbij hebben gezien..
1tjes, 2en, 8en; 150+ kilootjes; zoektochten naar liefde... Hou op heur.we dan![]()
Superknappe meiden moet ik over het algemeen niks van hebben.... die stralen arrogantie uit tot en met.... middelpunt van de wereld in hun belevingquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die meiden willen hem blijkbaar niet. En hij mag toch wel iets kieskeurig blijven? Hij is het vast al niet zo heel erg maar hij hoeft ook geen genoegen te nemen met alles alleen maar omdat hij misschien niet zo gewild is toch? Dat is zijn recht en hij mag er ook best over klagen. Als hij nou een superknappe meid wou oke dan kon je hem zeggen van je bent te kieskeurig, maar dit valt wel mee vind ik![]()
Ik zou gaan....![]()
Uiteraard: blijf vooral kieskeurig maar dan krijg je ook geen vrouw. Als zo'n magnetronkoffie beweert dat 90% van de vrouwen afvalt omdat ''te bitchy'', echt helemaal prima, maar loop dan ook niet te zeveren dat je niemand kán krijgen. Hij geeft het immers geen kans en loopt bij voorbaat iedereen al af te katten. En die Faxie met zijn dikke chick: geef zo iemand nou eens een kans, kom erachter wat voor persoon het is en ga dan pas oordelen. Je ligt al niet goed in de markt, wees dan ook nog niet zo oppervlakkig en kieskeurig als je het in feite niet kunt permitteren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die meiden willen hem blijkbaar niet. En hij mag toch wel iets kieskeurig blijven? Hij is het vast al niet zo heel erg maar hij hoeft ook geen genoegen te nemen met alles alleen maar omdat hij misschien niet zo gewild is toch? Dat is zijn recht en hij mag er ook best over klagen. Als hij nou een superknappe meid wou oke dan kon je hem zeggen van je bent te kieskeurig, maar dit valt wel mee vind ik![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Superknappe meiden moet ik over het algemeen niks van hebben.... die stralen arrogantie uit tot en met.... middelpunt van de wereld in hun beleving![]()
Ik zou gaan.....
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nou ja ik weet niet of er een achterliggende gedachte zit aan de manier waarop je dat typte.. lijkt beetje alsof je er iets mee wil zeggen... maar in ieder geval veel plezier man en tot later danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo scoren wel ja... boeie dat het oprecht isAls er maar geneukt kan worden
Ik ga, tijd voor een leuke avond. Jeweetwel, dingen doen die ik leuk vind. Naar een festival in Den Haag, omdat ik dat leuk vind. Niet om vrouwen te ontmoeten, maar omdat ik de muziek en optredens leuk vind.En ja sometimes the means justify the goods enzo
we dan![]()
Welnee, ik bash niemand. Ik geef alleen maar aan dat de wijze waarop jullie hier communiceren over het onderwerp 'versieren' en de terminologie die daarbij wordt gebruikt nogal sneu is. Snap niet zo goed dat jullie zelf niet doorhebben dat dat niet echt de manier is om 'te scoren', en zeker niet bij vrouwen die 'interessant genoeg' zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou dit is ook simpel om in zo'n topic mensen te bashen hoor. Knap zeg!![]()
Maar Faxie, jij hebt geen of weinig ervaring?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
ergo, je bent geïntimideerd door hen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Superknappe meiden moet ik over het algemeen niks van hebben.... die stralen arrogantie uit tot en met.... middelpunt van de wereld in hun beleving![]()
Ik zou gaan....The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Wat? Van die cherso types die onder de make-up zitten vind jij knap zeker?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou gaan....En dit. Vrouwen zijn mensen. Knappe vrouwen ook. Geen draken die je gaan aanvallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ergo, je bent geïntimideerd door hen.![]()
Het was maar een voorbeeld hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
Uiteraard: blijf vooral kieskeurig maar dan krijg je ook geen vrouw. Als zo'n magnetronkoffie beweert dat 90% van de vrouwen afvalt omdat ''te bitchy'', echt helemaal prima, maar loop dan ook niet te zeveren dat je niemand kán krijgen. Hij geeft het immers geen kans en loopt bij voorbaat iedereen al af te katten. En die Faxie met zijn dikke chick: geef zo iemand nou eens een kans, kom erachter wat voor persoon het is en ga dan pas oordelen. Je ligt al niet goed in de markt, wees dan ook nog niet zo oppervlakkig en kieskeurig als je het in feite niet kunt permitteren.
De laatste vrouwen die ik gedate heb waren overigens behoorlijk aantrekkelijk.![]()
Ergo, je kan ze niet krijgen en kan dat niet zo goed verkroppen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou gaan....![]()
Hoezo ging dat mis dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld hoor
De laatste vrouwen die ik gedate heb waren overigens behoorlijk aantrekkelijk.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja hey hier praten is wel anders dan wanneer je date ofzo hequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welnee, ik bash niemand. Ik geef alleen maar aan dat de wijze waarop jullie hier communiceren over het onderwerp 'versieren' en de terminologie die daarbij wordt gebruikt nogal sneu is. Snap niet zo goed dat jullie zelf niet doorhebben dat dat niet echt de manier is om 'te scoren', en zeker niet bij vrouwen die 'interessant genoeg' zijn.maar ja niet iedereen is even tactvol, maar jij met die post zonet ook niet
maar oke geen probleem dan
we dan![]()
Waarschijnlijk ben je gewoon niet echt sociaal en weet je niet hoe je je moet gedragen. Denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld hoor
De laatste vrouwen die ik gedate heb waren overigens behoorlijk aantrekkelijk.![]()
Watquote:?
Die lopen vaak zat met hun neus de lucht in, 'want ze kunnen toch lekker krijgen wie ze maar willen'. Die worden dag in dag uit door minstens 10 kerels aangesproken. En er zijn er maar zat die zich daar verdomd bewust van zijn, en die daar maar al te graag gebruik/misbruik van maken.
Doe mij maar iemand zonder kapsones dank u![]()
![]()
Ach kom op zeg. Kloon van Evie of wat? Je kan het ook te ver pushen he, is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon niet echt sociaal en weet je niet hoe je je moet gedragen. Denk ik.we dan![]()
Wat als versieren nu wel makkelijk gaat?"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death![]()
Dat was meer in reactie op eerste posts...quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet of er een achterliggende gedachte zit aan de manier waarop je dat typte.. lijkt beetje alsof je er iets mee wil zeggen... maar in ieder geval veel plezier man en tot later danEn ja sometimes the means justify the goods enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |