SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
Google, Puush en download die.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Roypsv het volgende:
Hoe maken jullie snel die screenshots?
Heb ik je uitgelegd via DM, n00b.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Roypsv het volgende:
http://puush.me/quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Roypsv het volgende:
Vast niet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Proletariaat het volgende:
Ben ik de enige bij wie scrollen met muiswiel niet werkt in de web-app?
Hier zit volgens mij wel een redelijke netwerkkaart in. Mijn router is dan wel weer poepquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kan ook aan je netwerk kaart liggen. Waarschijnlijk kom ik hoger als ik een andere kaart erin stop. Veel laptops die hebben een max van 55/60.
lol mijn dms komen niet aan maynequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik je uitgelegd via DM, n00b.
Hier is je reddende engel. typ in je adresbalk chrome://plugins en schakel de bovenste flash player ding uit. Kusjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Proletariaat het volgende:
Ben ik de enige bij wie scrollen met muiswiel niet werkt in de web-app?
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Instellingen -> Verbinding testen?
Ooh, ik heb vorig jaar een Linksy's router gekocht omdat ik thuis veel gedonder had met internet. Heeft me 120¤ gekost, maar heb nooit meer problemen met traag internet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier zit volgens mij wel een redelijke netwerkkaart in. Mijn router is dan wel weer poep
Nice!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
gaat de goede kant op, Benzema al 200% in waarde gestegen
het werkt niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier is je reddende engel. typ in je adresbalk chrome://plugins en schakel de bovenste flash player ding uit. Kusjes.
Is het TOTW van deze week gewoon uit in FUT12?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:27 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ging nog even FUT 12 spelen, had contracten nodig dus koop ik een pakje van 5k zit er mijn 3e IF in deze reeks van FUT; Yanga-M'biwa 41212![]()
waarom nu op het einde, kutspel
Traag is het niet, maar als ik mijn draadloze snelheid tegen die van jou afzet wel. Bedraad is ongeveer even snel als wat jij net liet zien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ooh, ik heb vorig jaar een Linksy's router gekocht omdat ik thuis veel gedonder had met internet. Heeft me 120¤ gekost, maar heb nooit meer problemen met traag internet.
ozil 3k met vanochtendquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
gaat de goede kant op, Benzema al 200% in waarde gestegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |