quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Jellereppe het volgende:
Gadsamme, moeder zit aan het geslacht van haar 12-jarige zoon. Ik word er niet echt goed van. Het is een man, wat had je anders verwacht, een piemel van 5 cm?
Hoe heb je hem geïnspecteerd? Lag hij al te slapen en heb je zijn onderbroek of pyjama een stukje naar beneden geschoven? Hoe weet de lerares hoe lang het geslacht is van je zoon? Kortom te veel open vragen om hier serieus op in te gaan.
Wat een voorbarige nergens op gebaseerde aannames weerquote:
Je hebt gelijk. Die posts gingen wat te ver. Excuses is wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef TR08 het volgende:
[..]
[..]
Wat een voorbarige nergens op gebaseerde aannames weer![]()
Elke ouder hoort te letten op de gezondheid van zijn/haar kinderen ongeacht geslacht en de problemen.
Als TS iets wat uit de klauw gelopen is over het hoofd heeft gezien is de wereld ook weer te klein. Denk gewoon eens na voor je miept en wees blij dat zij wel het lef heeft om dit te bespreken.
Dat vraag ik mij ook af. TS kan een PM sturen als hert wel serieus is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:38 schreef TR08 het volgende:
De vraag blijft helaas alleen wel hoe serieus TS is aangezien dit haar eerste topic is en ze niet 1x zelf opnieuw gereageerd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |