twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door yvonne op 22-09-2012 12:49:54 ]
Leuke avond verpest voor 40000 kijkers , was een mooie livestream geweest al die rellen live te zien warenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Grifte het volgende:
Wat heeft die Ricardo voor strafbaars gedaan dan?
HHHAHAHAHAHAHAHAH WAT EEN GOEI HAHAHAquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef Travel. het volgende:
Het verhaal gaat Regilio Tuur de ME heeft geholpen om de straten leeg te vegen.
[ afbeelding ]
wat een held hequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef Travel. het volgende:
[ afbeelding ]
Tja krijgt je eindelijk al die aandacht, wil die attention whore t in ene niet meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Paul het volgende:
Zielig voor dat meisje om haar steeds in de OP te zetten
Niet om te fucken, maar hij is toch wel een grote aanleiding geweest voor velen om er te komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Syntix het volgende:
De politie zoekt de raddraaiers van gisteren. Wie gaat die verslaggever van gisteren aangeven (Ricardo)? Gewoon om hem te fucken![]()
Beetje jammer dat de ruiten alsnog gesneuveld zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef gers het volgende:
[..]
wat een held heen al die winkels die hij heeft beschermd
Heb er totaal geen verstand van, maar zullen toch wel op een bepaalde manier verzekerd zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:24 schreef gers het volgende:
[..]
Daarvoor ben je niet verzekerd hoor
rellen/plunderingen zijn meestal uitgesloten zover ik weetquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb er totaal geen verstand van, maar zullen toch wel op een bepaalde manier verzekerd zijn?
Het schijnt dat Henk Westbroek gisteren naar Haren wou maar zijn treinticket op het laatste moment heeft geannuleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef Travel. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook maar gewoon een man hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Pino112 het volgende:
Die pap heeft gewoon het 06-nummer van de Burgemeester
Link?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef Syntix het volgende:
De faalheid van deze perscoAl die geluidjes tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |