Insert flodder plaatje waar de hele wijk plat ligt behalve het flodderhuisquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef MrBaas het volgende:
Waarom is het zo erg voor de vader en het meisje? Ze zijn echt niet meer slachtoffer dan mensen wiens tuin/raam is verwoest.
Niet om te rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Niet om te fucken, maar hij is toch wel een grote aanleiding geweest voor velen om er te komen.
Hoeveel zag je er wel niet van: hey jij bent die van de livestream.
Daarom kwamen we.
Pfff...vreselijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef gers het volgende:
[..]
rellen/plunderingen zijn meestal uitgesloten zover ik weet
Dat was gewoon een random oude kerel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet om te rellen.
En die burgervaders gister aan het einde van de middag nog: "Dit is toch geweldig?! Goede dj er bij en ze hebben een top avond!".
Te paard en dan in linie dat tuig platrijden. Kan echt niet?quote:
Nee, jij nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Te paard en dan in linie dat tuig platrijden. Kan echt niet?
Met zo'n instelling kom je nooit bij de MEquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Te paard en dan in linie dat tuig platrijden. Kan echt niet?
Nee, het probleem is dat hij een FOK! account heeft... ME neemt geen internetautisten aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:34 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je nooit bij de ME
Dat was ook het hele probleem. Blijkbaar dacht er niemand aan om een geluidsinstallatie neer te zetten om iig het doelloos rondlopen tegen te gaan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet om te rellen.
En die burgervaders gister aan het einde van de middag nog: "Dit is toch geweldig?! Goede dj er bij en ze hebben een top avond!".
Ik dacht dat het zo'n ouderwetse typemachine wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Die gast die zo hard op zn laptop loopt te tikken moet er echt mee kappen, lawaai,
Die's wss van de NOS en zit naast de camera.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Die gast die zo hard op zn laptop loopt te tikken moet er echt mee kappen, lawaai,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |