Ook leukquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef dockx het volgende:
[..]
Het is de lichtjesroute in Hoeven geworden
[ afbeelding ]
Komende week even iets meer tijd erin steken om een goede locatie te vinden..
En dat is accountant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef KaBuf het volgende:
Fukkerdefukkerdefuk.
Vandaag wat rekeningen binnen gehad waar ik niet op had gerekend.
Is het heel erg als ik, snik, afzeg?
Baal er zelf enorm van maar na korte recapitulatie met m'n ma besloten dat ik deze maand ff niks speciaal kan gaan doen. Mijn excuses
Ik heb geen auto tot mijn beschikking, dus als het in Rucphen is dan wordt het erg lastig - tenzij er een goede verbinding qua OV is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Even indexeren:
Kper_Norci - eten + evt. activiteit
Thinkk-Pinkk + vriend - eten + evt. activiteit
mrsPoeZ - eten + evt. activiteit ?
automatic - eten + evt. activiteit ?
teknomist - eten
Kunnen degene met een vraagteken even aangeven of ze alleen willen eten of ook met evt. een activiteit (glowgolf) willen meedoen. Als men het al weet natuurlijk. Als we bijvoorbeeld willen glowgolfen in Rucphen dan is het denk ik het handigst als we in dat dorpje ook eten, dus dan wordt het Het Wapen van Nassau. In het geval dat we geen activiteit doen is denk ik Het Kookpunt in Roosendaal wel leuk.
Qua tijd denk ik bij het eten aan een uurtje of 7, activiteit een uur of 4 ofzo, dan hebben we in ieder geval de tijd.
Nah, er komt in ieder geval geen trein, bus wel, maar hoe die verbinding is weet ik niet, zal wel niet echt optimaal zijn. En anders gaan we gewoon in Roosendaal eten, ik denk dat de rest qua vervoer wel met de auto komt, dacht alleen dat wanneer we gaan glowgolfen in Ruchpen het ook wel makkelijk is dat we daar dan eten, maar dan rijden we gewoon naar Roosendaal. Evt. kunnen we je dan op het station oppikken ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb geen auto tot mijn beschikking, dus als het in Rucphen is dan wordt het erg lastig - tenzij er een goede verbinding qua OV is.
Ik zat al te denken aan manieren om te frauderen, maar is niet echt geluktquote:
Trosmuziekfeest lopen wel veel Tokussen rond iigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:37 schreef Tokus het volgende:
ze waren vanochtend vroeg al weer wat op de markt in BoZ aan het opbouwen. Iets met een tv wagen. het is toch niet weer zo'n Tros muziekfeest he? Want vorige keer kreeg ik ruzie met zo'n figuur die mij kwam vertellen dat ik niet richting de markt mocht fietsen.
Boztoberfestquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:37 schreef Tokus het volgende:
ze waren vanochtend vroeg al weer wat op de markt in BoZ aan het opbouwen. Iets met een tv wagen. het is toch niet weer zo'n Tros muziekfeest he? Want vorige keer kreeg ik ruzie met zo'n figuur die mij kwam vertellen dat ik niet richting de markt mocht fietsen.
Voor mij hetzelfde. Ik weet echt niet hoe fit ik ben a.s. zaterdag, haha.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik kom alleen eten, dus voor mij liefst Kook.. Moet ik je ophalen van het station Tekno?
Tuuk. Ik haal je wel op. Achter de school toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan denk ik dat we het gewoon bij alleen eten houden, in Het Kookpunt. Als we toch allemaal gaan carpoolen, misschien kan ik wel met mrspoeZ meerijden dan?
Als je de Regenboog bedoeld, dan ja idd. Ik stuur je wel ff een dm met de adresgegevensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:01 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Tuuk. Ik haal je wel op. Achter de school toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |