abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117106927
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 07:56 schreef spiedermann het volgende:

[..]

what the fuck?! de gemeente? Er zijn een hele hoop die hier schuld aan hebben maar daar van is de gemeente in mijn mening toch echt niet de hoofdschuldige.

ik weet niet hoe hard de opvoeding tegenwoordig is afgegleden maar de ouders van degenen die hier aanwezig zijn mogen toch ook echt wel aangesproken worden. heb gisteravond naar de live-stream zitten kijken en het zijn toch echt niet veel 18+ers die voorbij kwamen.
het gros was 14-16 jaar oud. Het spijt me zeer maar toen ik in die leeftijdsgroep zat mocht ik toch écht niet naar het noorden van het land om een "project-x feestje" te vieren. Vooral na de media aandacht van de afgelopen dagen zouden m'n ouder mij aan de ketting leggen, om te voorkomen dat ik die kant op zou gaan.

de grootste verantwoordelijke is de media vind ik, die het geen probleem vonden om dit "feestje" een podium te geven. Als de media geen aandacht hadden geschonken hieraan, was het aantal aanmeldingen waarschijnlijk blijven steken op de 2000 waar het bij de eerste melding op stond ( waarvan nog maar te bezien valt hoeveel er op zouden komen dagen ) , na de eerste media berichten schoot het aantal aanmeldingen als een raket omhoog.
Wie zegt dat ze niet al in het noorden wonen? Sowieso is de gemeente achterlijk geweest, een beetje internet scannen en je kan erachter komen daar het zeer waarschijnlijk is dat er veel mensen komen, om dan te besluiten deze mensen maar op straat te laten is vragen om problemen. Of in Haren is klaarzetten om te doen, of alleen nog bestemmingsverkeer doorlaten naar Haren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')