Ik ken geen mensen die de beste zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken anders een heleboel mensen die ongelofelijk veel voldoening uit de beste zijn halen
Oh ja dat moet ik ook nog doen! Bags leeghalen. Altijd zo'n gedoe, want nergens plekquote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Sow, mijn bags leeggehaald met waardeloze spullen die ik niet nodig ga hebben. Lekker veel ruimte!![]()
Even langs de trainers gegaan, om te zien waar ze ook alweer zaten (was de locatie van de Archaeology helemaal vergeten!)![]()
Ben zo goed als klaar voor MoP!
13? o_O En ik vond het al zo'm prestatie van mezelf dat ik één poppetje op 85 hebquote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat genieten van nieuwe content gebeurt toch wel, ik heb momenteel 13 85's, en die komen allemaal aan de beurt.
Het hoeft allemaal niet dit jaar hèquote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Gelukkig heb ik nu vier level 85's......Maar dit wordt voor mij wel een hel. Heb zo'n hekel aan levelen!Maar die achievements....must have!
1. Dynamic Duo
Reach maximum level with two different classes.
2. Terrific Trio
Reach maximum level with three different classes.
3. Quintessential Quintet
Reach maximum level with five different classes.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef Molurus het volgende:
De truc in dit spel is gewoon om niet zo snel mogelijk max level te willen zijn en niet zo snel mogelijk de beste gear te hebben en/of de moeilijkste bosses neer te hebben.
Het is een spel, en als het goed is speel je het voor de lol. Het is geen wedstrijd.Dat dus. Die mentaliteit heb ik heel lang gehad. Daarom heb ik ook maar 1 85erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haatte questen omdat ik altijd asap max wilde zijn. Nu heb ik die drive totaal niet. Vandaar dat ik lekker een monk ga lvlen. Ik begin weer vanaf 0. Ik duik lekker een social guild in en doe alles op mijn gemakkie.
Gezien mijn leven nu kan ik toch niet meer die hard raiden en hoef ik er dus ook niets voor opzij te zetten. Ik heb er zin in![]()
Inderdaad, dat wordt flink achievements jagen!quote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in mijn nachtdiensten de achievements zitten doorlezen. Er zit zelfs een achievement bij die je alleen op een zaterdag kan halenEn het zijn er zo veel
Dat ga ik ook doen met mn nieuwe char. Lekker achievementwhorenquote:Op zondag 23 september 2012 19:14 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt flink achievements jagen!
jep, en is alleen bij DK's het geval.quote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef MarkyB het volgende:
Iemand dit opgevallen voor/na mop update?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
racechange naar gnome?quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef Tokus het volgende:
wat, dat je char kleiner is?
niet alleen bij DK's hoor. M'n Rogue heeft het ook.
Wist niet dat die er waren, maar wel nice.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Gelukkig heb ik nu vier level 85's......Maar dit wordt voor mij wel een hel. Heb zo'n hekel aan levelen!Maar die achievements....must have!
1. Dynamic Duo
Reach maximum level with two different classes.
2. Terrific Trio
Reach maximum level with three different classes.
3. Quintessential Quintet
Reach maximum level with five different classes.
Eindelijk credit voor meer charsquote:Op zondag 23 september 2012 21:02 schreef lifeblind het volgende:
Oh je krijgt nu ook achievements voor meerdere chars hebben? Jeuj! Heb ik die 10 85's niet voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |