Auw, ja inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Wel eens een stoep gezien in Haren? Allemaal klinkertjes.
Wat relletjes, en mensen die met hortensia's gooien. 0 doden, wel wat gewonden, maar niks gebeurd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef igottagun het volgende:
Yoo ik word net wakker heb sinds 19:00 geslapen, heeft iemand een samenvatting van 2, 3 zinnen voor me?Ik heb nog meegemaakt dat de stream offline ging toen er een paard naast hem stond ofzp
quote:
aah damn net fucking mooi beeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef vaagjunior het volgende:
Gebeurt er nog wat boeiends ik heb die stream uitgegooit werd er moe van
Heldere conclusie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Doodloper het volgende:
[..]
5 sec later:
"wat we niet hebben verwacht is dat er zoveel relschoppers naar haren zouden komen"!!
Zwolle !quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef vaagjunior het volgende:
Gebeurt er nog wat boeiends ik heb die stream uitgegooit werd er moe van
Wie neemt er bier mee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[quote]Wow! Wat een enthousiasme! Blijf het liken en sharen, dan staan we morgen met zo veel mogelijk man op de Stationsstraat![/quote]
Sorry hoor maardat was vorige keer ook zo'n goed idee via FB
Relschoppers lokte politie uit, vuurwerk en kapot alles. Probeerden toch bij het huis van die Myrthe te komen. Knuppels overal en dronken petjestuig die de Albert Heijn heeft leeggeroofd. Geen doden, wel gewonden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef igottagun het volgende:
Yoo ik word net wakker heb sinds 19:00 geslapen, heeft iemand een samenvatting van 2, 3 zinnen voor me?Ik heb nog meegemaakt dat de stream offline ging toen er een paard naast hem stond ofzp
Mooie achternaam ook, bats.quote:
Voor de volgende maken we wel weer een afspraak!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Het was gezellig.
En wat voor een tepel, staat je goed!
Met zo'n naam ben je echt een held.quote:
10 doden waarvan 4 ernstig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:25 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Relschoppers lokte politie uit, vuurwerk en kapot alles. Probeerden toch bij het huis van die Myrthe te komen. Knuppels overal en dronken petjestuig die de Albert Heijn heeft leeggeroofd. Geen doden, wel gewonden.
Nog welquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijna alles in Haren is naar de klote en het huis van Merthe ziet er nog piekfijn uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |