Kunnen ze weer trots zijn, en hebben ze wat te vertellen aan de kleinkinderen later.quote:
HEe, die is nieuw!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef Oohm het volgende:
Er was eens een meisje uit Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje.
Nu zit heel Haren op de blaren.
FartyPlockquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Nu heeft een fokker mijn tepel gezien.
En wát voor Fokker
yolo swagquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Er was eens een meisje uit Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje.
Nu zit heel Haren op de blaren.
Haren is niet meer wat het was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef igottagun het volgende:
Yoo ik word net wakker heb sinds 19:00 geslapen, heeft iemand een samenvatting van 2, 3 zinnen voor me?Ik heb nog meegemaakt dat de stream offline ging toen er een paard naast hem stond ofzp
5 sec later:quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Doodloper het volgende:
"ik denk dat we het niet hebben onderschat"
GAATET
Haren weggevaagd door een Nuke uit Iran in opdracht van Facebookmeisjequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef igottagun het volgende:
Yoo ik word net wakker heb sinds 19:00 geslapen, heeft iemand een samenvatting van 2, 3 zinnen voor me?Ik heb nog meegemaakt dat de stream offline ging toen er een paard naast hem stond ofzp
je hebt ze door!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Zie je wel. gewoon reclamestunt van Appie.
vooralsnogquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Wells.p het volgende:
ze denken dat ze het niet hebben onderschat!
Nieuwe beelden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef vaagjunior het volgende:
Gebeurt er nog wat boeiends ik heb die stream uitgegooit werd er moe van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |