Ik schakelde pas na het eerste half uur van VI in, sorry manquote:
In mijn ogen heeft Ricardo (net zoals wel meerdere mensen van de pers) gedeelde verantwoordelijkheid voor dit gebeuren. Die livestream nodigde gewoon uit om te komen, heel onverstandig geweest om dit ding te hypen (was natuurlijk Ricardo niet alleen...)quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Ricardo was voor mij, persoonlijk, het hoogtepunt van de dag. Ricardo heeft er een fan bij.
hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef TBakkert het volgende:
Burgemeester Bats: 'situatie is om je Haren uit je hoofd te trekken.'
goed gekwoot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Wells.p het volgende:
[..]
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goeie garp man, zelf verzonnen?
Die was ook leukquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
11. Hontje gaat drinken
Nee ben klaar met jou.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schakelde pas na het eerste half uur van VI in, sorry man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
presentator van de livestream alleen die klapte eruit op een gegeven momentquote:
Wat is zijn twitter?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Pinguino81 het volgende:
heeft ricardo nog wel wat getwitterd?
Dat was natuurlijk afgesproken. Ik ken hem wel een beetje, doet o.a. werk voor www.froeks.tvquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Messina het volgende:
Ricardo was een of andere nicht die ze tegenkwamen op het station op half vijf. Hij ging ook naar Haren en er werd hem een microfoon in de hand gedrukt. Alsjeblieft, jij bent nu reporter.
En Ricardo is homo.
Mark Rutte: 'HAHAHAHAHAHAHAHA'quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Schpast het volgende:
Dus we hebben nog:
11. Drinkende hond
12. Zwolle
13. Humberto
Wat nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |