Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mrstylo op 21-09-2012 23:53:22 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geef ze gewoon rubber kogels, paar keer schieten zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat ik respect voor ze heb dat de ME/politie zich rustig kunnen houden? Als ik een pistool op mijn heup zou hebben en er staat zo'n groep bavianen voor me dan...
Wat snap je daar niet aan dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef yavanna het volgende:
Geen camera omdat de relschoppers op de camera afkomen als vliegen op de stroop. Goede reden.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik zie de politie er wel voor aan om nu nog mensen te bekeuren die weg fietsen, omdat ze zonder licht fietsen.
Of gewone kogels.. aan dat soort mensen heb je helemaal nietsquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef ze gewoon rubber kogels, paar keer schieten zijn ze zo weg.
Het is RTV noord maar hè.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef johnnylove het volgende:
RTV Noord durft niet meer te filmen WTF?
Welnee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan dan?
Als ze gaan lopen filmen, zijn ze hun camera gewoon simpelweg kwijt.
In Syrie hebben ze daar geen last van...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan dan?
Als ze gaan lopen filmen, zijn ze hun camera gewoon simpelweg kwijt.
Iemand gaf een nummer in de chat van de streamquote:
spannendquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Ook weer in een rustige plaats, namelijk Groningen CS. Rumoerige avond, slechte afloop en vooral tegen mijn wensen in.
Ik zat, samen met 2 anderen, in een achtertuin met toestemming van de (erg aardige) bewoner. Toen de ME charges aan de andere kant van de muur, waar AH zit, sprongen 4 jongens over de muur. 1 kwam verkeerd terecht en kreeg een open botbreuk aan het onderbeen.
Gestabiliseerd, wakker gehouden en warm gehouden, daarna op een 'schuif' gelegd samen met de gealarmeerde ambulance personeel. Toen onder begeleiding van agenten en ME de jongen op een brancard gelegd en in de ambulance geschoven.
Daarna maar netjes aan de politie gevraagd over hoe en wat, toen hebben ze ons onder begeleiding buiten het 'ramp'-gebied gebracht.
Goed opgetreden door jequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Ook weer in een rustige plaats, namelijk Groningen CS. Rumoerige avond, slechte afloop en vooral tegen mijn wensen in.
Ik zat, samen met 2 anderen, in een achtertuin met toestemming van de (erg aardige) bewoner. Toen de ME charges aan de andere kant van de muur, waar AH zit, sprongen 4 jongens over de muur. 1 kwam verkeerd terecht en kreeg een open botbreuk aan het onderbeen.
Gestabiliseerd, wakker gehouden en warm gehouden, daarna op een 'schuif' gelegd samen met de gealarmeerde ambulance personeel. Toen onder begeleiding van agenten en ME de jongen op een brancard gelegd en in de ambulance geschoven.
Daarna maar netjes aan de politie gevraagd over hoe en wat, toen hebben ze ons onder begeleiding buiten het 'ramp'-gebied gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |