SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
[ Bericht 0% gewijzigd door Rijst op 21-09-2012 22:56:59 ]
Langs de weg pissen kan nog ja, maar binnen de bebouwde kom nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof die polities nooit even snel langs de weg pissen
Ik was een keer op stap, beetje bieries drinken met mijn home bois en was een ander groepje zuiplappen die melig waren en over een politie auto gingen pissengeniaal
5 man een boete
Kan je nog 2 uur wachten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hmmm....dan maar ff opblijven tot 00.00uur
Na die zin geloof ik er al geen kut meer vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof die polities nooit even snel langs de weg pissen
Ik was een keer op stap, beetje bieries drinken met mijn home bois en was een ander groepje zuiplappen die melig waren en over een politie auto gingen pissengeniaal
5 man een boete
Was jij daar?quote:
Ach joh, als je dronken bent moet het kunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Langs de weg pissen kan nog ja, maar binnen de bebouwde kom niet
Heb ik wel vaker last vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Deze discussie gaat nergens meer over
Toen had ik FOK! nog niet ontdektquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Na die zin geloof ik er al geen kut meer van
Genoeg live streams naar Project X Harenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker last van.
Moet toch iets op mijn vrijdagavond waarop ik niet de binnenstad onveilig kan maken omdat ik morgen om half 9 op moet? Prima vermaak dit hoor.
Waar trek jij dan de grens van 'accounts van dezelfde persoon'? Dat ik 5 accounts had wil niet zeggen dat ze allemaal van mij waren, ondanks dat ze waren geregistreerd onder dezelfde email/xbox/ip-adres. Jij maakt een denkfout.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke kan, heb ik gewoon eerder niet opgemerkt en niet verwacht omdat je trouw elk jaar fifa kocht en meerdere EA spellen speelt dus je moet snappen dat het nu wel erg lijkt alsof je op ze afgeeft vanwege je ban. En dat je dan komt met opmerkingen als mensen hersenspoelen en het bedrijf kapot maken moet ik gewoon om lachen en moet ik tegen ingaan. Zo gek is dat toch niet?
Dat verhaal van die accounts kan best kloppen, maar ik vind het volledig terecht dat ze gewoon alle accounts van iemand die gecheat heeft bannen. Kom op, je gaat toch niet zeggen dat je ervan opkeek dat je andere account toevallig ook gebanned was?
Welke stream?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een mongolen daar
Worden met 'Te koop' borden van makelaars gegooid, en met planten
Thanks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Wie zegt dat ik niet kan multitasken ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Genoeg live streams naar Project X HarenIs 10 x beter vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |