Bullshitquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Mandéra het volgende:
Op Haren FM hebben ze het ook over 'het gerucht' van een dood meisje. Maarja....
And countingquote:
Tja, is een gerucht nog steeds.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
GERUCHT: meisje is doodgedrukt
bron: Haren FM, ook uitgezonden op 3FM
Bij het invoeren van de wietpas, een evt downloadverbod, andere privacybeperkende maatregelen of het verhogen van de zorgpremie blijft iedereen inderdaad wat mopperen, maar doet niks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef TigerXtrm het volgende:
WAAROM kunnen we niet zo rellen als ze weer eens zo'n bullshit wet er door drukken of de belasting verhogen of weet ik het allemaal? Kut Nederland
Beter met bakstenen gooien inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef TBakkert het volgende:
facking triest, staan er 2 meisjes met blikjes energy in beeld_____________!!!!
Hopelijk blijft het een geruchtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
GERUCHT: meisje is doodgedrukt
bron: Haren FM, ook uitgezonden op 3FM
Stiekem heeft de ME dat gedaan om stoer te doenquote:
bedankt voor de spoiler, die moet ik nog zienquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik wou een plaatje posten van Flodder 3 dat die hele wijk in as ligt, maar kan hem niet vinden
BRON: Twitterquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het een geruchtidioten.
Jawohl.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Tyf eens op met die (fake) plaatjes...
Ik kan geen medelijden hebben met iemand die gewond (of erger) raakt die daar aanwezig is. Het spijt me...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het een geruchtidioten.
RISE AGAINST THE MACHINE!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef mrstylo het volgende:
Er zit toch diepere gedachte bij de rellen in Haren. Zie foto:
[ afbeelding ]
Die beelden zijn toch vast de highlights?quote:
feestquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef Drolflap het volgende:
Nu al een beter feest dan in duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |