SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
TheFast0ne (TheFastOne)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)hallo dus dit noemen ze nou twitter
ahh netjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik heb hem ook daarom, had hem uit een pakje en wil weten waarvoor hij ongeveer gaat.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik mijn spambox mag geloven speel ik elk spel op aarde en heb ik bij elke bank een rekening.
Ik krijg altijd van die geld-witwas emailsquote:
Hahaha jij hebt ook die Diablo shitquote:
Echt niet een linkjequote:
grr irritantquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt vaag weer..
Als ik een CAM zoek crasht 'ie, en als ik een ST zoek niet
Krijg je ervan als de media en vervolgens de burgemeester het opblaast.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
Arme meid. Die zal niet geliefd zijn de komende jaren.
Hahahahquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Roypsv het volgende:
Hey fenerbache boy![]()
@gje jij smoked die 20 euro toch wel op in een week junky ass
zeker welquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hahahah
Ik heb nog nooit gerookt, niet van plan ook
Gekquote:
Houden zo. Is een nutteloze verslaving waar je maar lastig van af komt. Ik rook nog steeds.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hahahah
Ik heb nog nooit gerookt, niet van plan ook
Zwart?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
quote:
hahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
dat is het enige wat ik ga doen XD
De rest zal ik net eens aanraken!
Zelfs me meissie niet
Wel filmen en posten hier hèquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
Die webapp gaat me m'n beeldscherm nog kosten
Ik moest m even laten bezinken, maar goeden grapquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
"Mobiele Eenheid treedt op in Haren." (ANP)
Ik ken ze niet, maar goed om te lezen dat ze toch nog een bandje hebben geregeld
Wordt wel lastig een team voor te makenquote:
Je zusje is hevig teleurgesteldquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
dat is het enige wat ik ga doen XD
De rest zal ik net eens aanraken!
Zelfs me meissie niet
Ik kan niet eens van mn ene account naar mn andere account tradeofferen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef zerokil het volgende:
Kut iemand er voor 150 op gezet, kan je al trade offerre?
moet je ze ff in je freindlist zetten op ps3quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan niet eens van mn ene account naar mn andere account tradeofferen..
Ik ben niet thuis dus dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
TimmyTurner wil je nu dat H2H potje doen?.
Ja maar volgens mij is dat ook nog niet mogeijk..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ze ff in je freindlist zetten op ps3
Er zitten daar een aantal Fok!ers flink te rellen.quote:
Dat is al lang en breed gedaan. Heb in de leaderboards ook alleen maar mijn eigen naam.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ze ff in je freindlist zetten op ps3
Prima.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis dus dat wordt hem nietZondagavond ben ik weer thuis, doen we dan
Emmers volquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoeveela zijn ze gekomen in haren?
noobquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is al lang en breed gedaan. Heb in de leaderboards ook alleen maar mijn eigen naam.
voor hoeveel had je em ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Yes weer 10k erbij.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat tips om op te wedden voor vanavond?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Yes weer 10k erbij.
[ afbeelding ]
8.9k dus het valt mee.quote:
Klopt. We komen er welquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hebben ook helemaal geen glitch nodig wij
Hoe zit het nou precies. Kunnen we morgen pas op de webapp omdat we dan FIFA13 kunnen downloaden met de Season Pass of heeft morgen iedereen toegang, dus ook de mensen met een nieuwe account?quote:
Die wordt duur:')quote:
Met Season Ticket kun je een FUT13 team aanmaken. Dan heb je ook meteen de recht om op de Webapp te komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe zit het nou precies. Kunnen we morgen pas op de webapp omdat we dan FIFA13 kunnen downloaden met de Season Pass of heeft morgen iedereen toegang, dus ook de mensen met een nieuwe account?
Alleen mensen die hun team al hebben kunnen maken op Fifa 13, dus je moet de Season pass kopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe zit het nou precies. Kunnen we morgen pas op de webapp omdat we dan FIFA13 kunnen downloaden met de Season Pass of heeft morgen iedereen toegang, dus ook de mensen met een nieuwe account?
zit nu op 9k, valt dus mee.quote:
Valt nog mee idd.quote:
Ben benieuwd dan morgen als er mensen gaan spelen hoe het dan loopt.quote:
Sterker nog, je raakt meer kwijt dan er binnen komtquote:
Ik was toch niet van plan om die Season Pass te kopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen mensen die hun team al hebben kunnen maken op Fifa 13, dus je moet de Season pass kopen.
Dit dus, ik heb gelukkig ook nog nooit een pakjes gekocht..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was toch niet van plan om die Season Pass te kopen.Ik zal hem met de release wel halen bij de Gamemania, ik wil echt zo min mogelijk geld neertellen voor dit spel. Ik gun EA absoluut geen stuivertje extra winst meer.
Want?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb gelukkig ook nog nooit een pakjes gekocht..
Vieze hoeren dat het zijn.
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie zo boos zijn op EA?
Je hebt je gewoon niet aan de regels gehouden en de consequenties die eraan vast zaten kende je...
Ik snap het ook niet, maar ik ben gestopt er op te reageren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
Je hebt je gewoon niet aan de regels gehouden en de consequenties die eraan vast zaten kende je...
Omdat ze nooit iets zullen verbeteren, ze verdienen bakken met geld.quote:
Zo is dat. ALs ik gebanned word voor heling, dan is dat terecht. Ik hoop wel dat ze dat doen , voor de release datum. Anders is het wel enigszins naaiend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind dat ze best een hoop doen, dat ze dan vervolgens mensen die lopen te cheaten bannen vind ik niet gek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Omdat ze nooit iets zullen verbeteren, ze verdienen bakken met geld.
Ze mogen wel is ooit iets terug doen voor de spelers.
Ook al vind ik het echt tof dat ze met die webapp zijn begonnen, maar zorg dan ook dat het goed is.
In dit filmpje zit wel een kern van waarheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Project X
Ik maak me echt zorgen over de toekomst van de mensheid.
Werkt prima.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Omdat ze nooit iets zullen verbeteren, ze verdienen bakken met geld.
Ze mogen wel is ooit iets terug doen voor de spelers.
Ook al vind ik het echt tof dat ze met die webapp zijn begonnen, maar zorg dan ook dat het goed is.
Maar als je het had gesnapt had je zo hard meegedaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef zerokil het volgende:
Ik heb het niet over de bans he, ben niet gebanned..
Heb niet aan heling of tampering gedaan..
Owja want het is zo moeilijk..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als je het had gesnapt had je zo hard meegedaan
Het feit dat de webapp het nu NOG niet normaal doet. Dat tamperen had al sowieso niet moeten gebeuren, maar dat zo een groot bedrijf dat niet normaal kan fixen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
Bij mij ging het fout door de flashplayer in firefox, daardoor liep ie vast. En was te lui om dat probleem te verhelpen. Zag het als een seintje van: doe maar niet. Ben er wel blij om achterafquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als je het had gesnapt had je zo hard meegedaan
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Owja want het is zo moeilijk..
Op pakje klikken, tamperen openen. done.
Gelul. Als iets door de politie is afgesloten, dan moet je daar wegblijven. Geen excuses voor dit gedrag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Wat is me nou afvraag. Ze zeggen dat het grimmig is daar in Haren. Das toch gewoon de schuld van de politie. Ze lokken hetzelf toch uit of zie ik dat verkeerd. Was een gezellig sfeertje totdat de ME er zich mee ging bemoeien
Het was gewoon duidelijk waar de mensen wel en niet heen mochten. Als mensen dan alsnog naar die plek willen en daarom met vuurwerk en hekken op de politie gaan gooien is het mijn inziens niet de schuld van de MEquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Wat is me nou afvraag. Ze zeggen dat het grimmig is daar in Haren. Das toch gewoon de schuld van de politie. Ze lokken hetzelf toch uit of zie ik dat verkeerd. Was een gezellig sfeertje totdat de ME er zich mee ging bemoeien
Door de ME loopt het altijd uit de hand, ook altijd bij voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Welke van de 3?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
Iemand die even kan checken op de ps3 voor hoeveel 433 Diakite gaat? Thanks. Mij loopt hij nu al 3x achter elkaar vast.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door de ME loopt het altijd uit de hand, ook altijd bij voetbalwedstrijden.
Klopt sowieso niets van.quote:
Mathijs, hou eens op met die stomme vragen te stellem. EA heeft een heel slecht systeem. Mijn oude account was door middel van een persona nog gekoppeld aan m'n gamertag. Met die oude account is dus getamperd, iets wat geen gevolgen zou mogen hebben voor m'n andere accounts. Helaas is EA niet in staat het oude systeem te veranderen, want persona's loskoppelen? Nee, dat is te moeilijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
7-10k(laat maar dat is die van QPR)quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt sowieso niets van.
Diakite 4321 (Frans man van Lazio)
Diakite van Lazio?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
Iemand die even kan checken op de ps3 voor hoeveel 433 Diakite gaat? Thanks. Mij loopt hij nu al 3x achter elkaar vast.
Serieusquote:
Ja. Ik ben blij dat jij het zegt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft alles met de ME te maken ja. Als die er niet was konden Feyenoord fans gewoon tussen de Ajax fans hun biertje drinken.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mathijs, hou eens op met die stomme vragen te stellem. EA heeft een heel slecht systeem. Mijn oude account was door middel van een persona nog gekoppeld aan m'n gamertag. Met die oude account is dus getamperd, iets wat geen gevolgen zou mogen hebben voor m'n andere accounts. Helaas is EA niet in staat het oude systeem te veranderen, want persona's loskoppelen? Nee, dat is te moeilijk.
Ik heb nu 2x gebeld met de support en het gemiddelde IQ daar ligt echt niet hoger dan 80. Die man die ik vandaag aan de telefoon had bood al z'n excuses aan voordat ik m'n vraag had gesteld. EA is een miljoenenbedrijf, maar nog steeds zo amateuristisch.
Hoe vaak is de webapp nu al down geweest? Precies, meer dan up. Allemaal omdat EA hun webapp niet beveiligd heeft en niet voldoende heeft geïnvesteerd in hun product. Gelukkig kun je zelf zien dat hun aandelen in waarde aan het dalen zijn, dus dit heeft wel degelijk impact op het bedrijf en dus ook op toekomstige producten. Elke euro die jij investeert in EA, door bijvoorbeeld pakjes te kopen is gewoon weggegooid geld.
Dankje haha dacht al, gekke profit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Diakite van Lazio?
Laagste is 1200 BIN
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Owja want het is zo moeilijk..
Op pakje klikken, tamperen openen. done.
nog 2 uur!quote:
ah, payback is a bietchquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kutapp loopt echt met alles vast verdomme
ja ik ook niet hoor, bedoelde het specifiek voor hem.quote:
Het is jammer dat je niet normaal antwoord kunt geven. Je bent gewoon een heel recalcitrant mannetje en daar heb ik een pleurishekel aan. Dus stop met reageren, want alles wat je zegt slaat als een tang op een varken.quote:
...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gezellig in Haren!
doe ff aardig manquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet normaal antwoord kunt geven. Je bent gewoon een heel recalcitrant mannetje en daar heb ik een pleurishekel aan. Dus stop met reageren, want alles wat je zegt slaat als een tang op een varken.
Zei er iemand hoofdpijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aardig, maar niet tegen mensen die no-sense dingen zeggen. Mathijs snapt er geen bal van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nonsensequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben aardig, maar niet tegen mensen die no-sense dingen zeggen. Mathijs snapt er geen bal van.
En ik maar denken dat het altijd koek en ei was bij de xboxersquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben aardig, maar niet tegen mensen die no-sense dingen zeggen. Mathijs snapt er geen bal van.
Jij mag al helemaal niemand verbeteren,quote:
laat mij ook voor een keer godverdommequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij mag al helemaal niemand verbeteren,
zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is het allemaal voor nodig ditquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het altijd koek en ei was bij de xboxers
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik ook niet hoor, bedoelde het specifiek voor hem.
Eigen schuldquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, want gewone burgers nodigen die mensen van harte uitquote:
Ook wel heel beroerd voorbereid door de gemeente hoor.quote:
Wou net zeggen, die bus staat in een bocht en klaar om weg te rijdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Allemaal door de ME /VDM
Dat busje heeft gewoon die auto omver gereden.
Wat lul jij nou weer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk, want gewone burgers nodigen die mensen van harte uit
Als iemand jouw wagen even op z'n zij zet en je ruit kapottrapt, is het toch ook niet jouw schuld of wel?quote:
Ik heb het over dat meisje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als iemand jouw wagen even op z'n zij zet en je ruit kapottrapt, is het toch ook niet jouw schuld of wel?
stop gje , ze gaan je bashen mannnnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als iemand jouw wagen even op z'n zij zet en je ruit kapottrapt, is het toch ook niet jouw schuld of wel?
Ja, want dat is haar autoquote:
Waarom quote je dan dat plaatje van die auto?quote:
Ze was het toch vergeten om op prive te zetten dacht ik?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, want dat is haar auto
Is niet haar schuld, ze had familie uitgenodigd, en die gingen ermee aan de haal op facebook, was helemaal niet haar bedoeling dit.
Ze had vrienden uitgenodigd en der pagina van het feest open laten staanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is niet haar schuld, ze had familie uitgenodigd, en die gingen ermee aan de haal op facebook, was helemaal niet haar bedoeling dit.
Heb ik ook.. daarom net perongeluk iemand op 150 gezet..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Joodnl het volgende:
Pffff..... Hebben jullie ook gehad als je al je spelers in de tradepile opnieuw in verkoop wil zetten, dat er ineens een speler tussen zit, die ineens 150 coins nog maar is.
Anders dan dat je eerder had ingesteld!
Had ik vanmiddag ook. Stond m'n emnes er voor 150c opquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Joodnl het volgende:
Pffff..... Hebben jullie ook gehad als je al je spelers in de tradepile opnieuw in verkoop wil zetten, dat er ineens een speler tussen zit, die ineens 150 coins nog maar is.
Ja 2x gehadquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Joodnl het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze was het toch vergeten om op prive te zetten dacht ik?
Dat weet ik niet tot in de puntjes, maar het was niet haar bedoeling om 2k+ man aan te trekken in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze had vrienden uitgenodigd en der pagina van het feest open laten staanWas iig niet handig, maar dat het zo uit de hand loopt kan ze natuurlijk ook niets doen.
Dat is echt fuking irri...quote:
Wat lul jij nou?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegt de jongen die voor iedereen een autobuyer wou bouwen om EA te naaien... dat is totaal niet recalcitrant nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet normaal antwoord kunt geven. Je bent gewoon een heel recalcitrant mannetje en daar heb ik een pleurishekel aan. Dus stop met reageren, want alles wat je zegt slaat als een tang op een varken.
kan pas om 00:00quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Maver24 het volgende:
ik kan die USA early release niet eens downloaden denk ik, ging met me USA account naar de EA Sports APP waar je die season ticket moet subscriben, staat er bij FIFA precies hetzelfde als bij Europa, nog een dag wachten. Hoe kan dat dan :S
Ja, dan quote je toch ook geen auto ofwel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?ik snap je echt niet. Ik heb het niet over die auto maar over dat meisje. Dat ze naar dat "feest" gaat is op haar eigen risico.
Nee ik quote de post van Joodnlquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan quote je toch ook geen auto ofwel?
Nee maar zoals dit is al minstens 5x eerder geweest, zoals ChaosatKempi toen. Heeft de desbetreffende gemeente gewoon een zaal ergens beschikbaar gesteld, is toen ook geen fuck gebeurd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet tot in de puntjes, maar het was niet haar bedoeling om 2k+ man aan te trekken in ieder geval
Edittenquote:
oke. Jorge Henrique ofzo de beste optie denk ik. Wat een crisis kut team wordt dit zegquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
Nog 2 spitsen en een RM nodig voor m'n Brazil elftal. Wie wie wie? Hulk zal wel te duur zijn. Spitsen Pato en Wellinton ofzo?
GS zei het ookquote:
JoodNL deed een plaatje van meisje met bloed. rijst zegt : eigen schuld.quote:
ik misschien nu ook wel, hahaquote:
Ik snap echt niet hoe die gozer zoveel geld kan verdienen met zulke rotzooi.quote:
Was ze emo? Want dan kan het nog echt haar eigen schuld zijn ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JoodNL deed een plaatje van meisje met bloed. rijst zegt : eigen schuld.
Volgens mij is dit een goede reconstructie van de feiten?
Denk het wel, maar niet met hetzelfde account iigquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik misschien nu ook wel, haha
Heb het idee dat je niet 2x op 1 console een season ticket kan hebben van hetzelfde
Volgens EA wel...heb namelijk vanmiddag nog klantenservice erover gebeld!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik misschien nu ook wel, haha
Heb het idee dat je niet 2x op 1 console een season ticket kan hebben van hetzelfde
Als je erheen gaat weet je dat dit kan gebeuren. Dus een beetje hetzelfde als gebannen worden na tamperenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was ze emo? Want dan kan het nog echt haar eigen schuld zijn ook
Ze leek van streek ja, ik denk dat ze ergens van geschrokken was ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was ze emo? Want dan kan het nog echt haar eigen schuld zijn ook
Waarom zijn een aantal accounts dan niet gebanned? Als ze me als persoon willen straffen moeten ze dan ook consequent zijn. Hun systeem is gewoon niet toereikend genoeg om een FIFA13 account te bannen, al die troep zit namelijk aan elkaar vast. (Google maar eens op EA persona, dan krijg je gewoon hits over de problemen die EA heeft met hun huidige systeem).quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zegt de jongen die voor iedereen een autobuyer wou bouwen om EA te naaien... dat is totaal niet recalcitrant nee.
Maar ik ben het gewoon niet met je eens en vind het raar dat je nu zo afgeeft op EA 'toevallig' nadat je gebanned bent. Dat jij meteen gaat zeggen dat iemand die het niet met je eens is een 'mannetje' is die er 'geen verstand van heeft' zegt voor mij al genoeg .... maar hier dan toch iets van een reactie:
Die drogreden dat je ene account niet gebruikt was om te tamperen hebben we het hier al eerder over gehad, ze willen jou als persoon 'straffen' voor wat je hebt gedaan en dat werkt beter als ze al je accounts bannen dan 3 van de 10. Is vrij logisch denk ik
Verder heb ik je hier nooit over EA horen klagen totdat je gebanned werd dus vind ik dat irrelevant.
Hij quotte volgens mij die auto hoor, maargoed, loze discussie weer ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JoodNL deed een plaatje van meisje met bloed. rijst zegt : eigen schuld.
Volgens mij is dit een goede reconstructie van de feiten?
En hoe zit het met de packs dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Volgens EA wel...heb namelijk vanmiddag nog klantenservice erover gebeld!
Dat dacht ik ook. Maarja ik zal wel weer niet goed opgelet hebben denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij quotte volgens mij die auto hoor, maargoed, loze discussie weer dit
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die gozer zoveel geld kan verdienen met zulke rotzooi.
Vind je dit leuk?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zieke rellen Project X
Worden met verkeersborden gegooid en al
Belachelijk, stel debieltjes daarquote:
Nou kijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk het wel, maar niet met hetzelfde account iig
Ja, laten we deze discussie maar archiverenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij quotte volgens mij die auto hoor, maargoed, loze discussie weer dit
Beetje sensatie. Leuk tochquote:
ah oke ik dacht jij hebt lavezzi en silvaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jonge kutjanuss. morgen mag je coins lenen als ik voor 25 euro aan paketten hebgekocht
Naja dan zou ik gewoon wachten. Dat zou ik sowieso doen, want het is echt zonde om 25 euro te betalen voor 22 uurquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou kijk
Ik heb op me Xbox voor me main account gewoon ook die season ticket, europees uiteraard. Als ik daarmee inlog zie ik dat het nog 22 uur duurt voordat ik die fifa kan spelen. Als ik nu met mijn USA account ga inloggen en dan naar het programma ga dan zie ik precies hetzelfde als op me EU account. Ook nog 22 uur terwijl het dus wel een USA account is. Ikke niet snappen
Maar waar log je dan op in? want dat zie ik namelijk niet helemaal...kon niets vinden....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou kijk
Ik heb op me Xbox voor me main account gewoon ook die season ticket, europees uiteraard. Als ik daarmee inlog zie ik dat het nog 22 uur duurt voordat ik die fifa kan spelen. Als ik nu met mijn USA account ga inloggen en dan naar het programma ga dan zie ik precies hetzelfde als op me EU account. Ook nog 22 uur terwijl het dus wel een USA account is. Ikke niet snappen
Oh ja, wat jij zegt dat ze je als persoon willen straffen heb je trouwens leuk verzonnen, maar is niet waar. Ze bannen gewoon de persona's die hebben getamperd, dus alles wat daar aan vastzit wordt ook gebanned.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zegt de jongen die voor iedereen een autobuyer wou bouwen om EA te naaien... dat is totaal niet recalcitrant nee.
Maar ik ben het gewoon niet met je eens en vind het raar dat je nu zo afgeeft op EA 'toevallig' nadat je gebanned bent. Dat jij meteen gaat zeggen dat iemand die het niet met je eens is een 'mannetje' is die er 'geen verstand van heeft' zegt voor mij al genoeg .... maar hier dan toch iets van een reactie:
Die drogreden dat je ene account niet gebruikt was om te tamperen hebben we het hier al eerder over gehad, ze willen jou als persoon 'straffen' voor wat je hebt gedaan en dat werkt beter als ze al je accounts bannen dan 3 van de 10. Is vrij logisch denk ik
Verder heb ik je hier nooit over EA horen klagen totdat je gebanned werd dus vind ik dat irrelevant.
Ja maar ja, krijg toch 24 gold premium packs voor terug dus dat vind ik nog niet zo ergquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dan zou ik gewoon wachten. Dat zou ik sowieso doen, want het is echt zonde om 25 euro te betalen voor 22 uur
Ik denk dat het grootste probleem gaat zijn......het downloaden... Straks ben je 4 uur verder....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dan zou ik gewoon wachten. Dat zou ik sowieso doen, want het is echt zonde om 25 euro te betalen voor 22 uur
Boetes uitschrijvenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
Politie, politie, hoeren van justitie zouden er veel nu zeggen.
Kunnen echt niks he, die agentjes.
Ga jij er maar staan als gewone agent..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
Politie, politie, hoeren van justitie zouden er veel nu zeggen.
Kunnen echt niks he, die agentjes.
Ja, En dan voelen ze zich baas zeg, als ze je een boete geven omdat je geen lamp hebt bijvoorbeeld. Bravo!quote:
Nou hebben ze een foutje gemaakt, ben er blij mee dat je nog een paar accounts hebt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom zijn een aantal accounts dan niet gebanned? Als ze me als persoon willen straffen moeten ze dan ook consequent zijn. Hun systeem is gewoon niet toereikend genoeg om een FIFA13 account te bannen, al die troep zit namelijk aan elkaar vast. (Google maar eens op EA persona, dan krijg je gewoon hits over de problemen die EA heeft met hun huidige systeem).
Ja, dat as ook mijn gedachten erachter.... En anders geef ik die direct uit via PSNcard.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja maar ja, krijg toch 24 gold premium packs voor terug dus dat vind ik nog niet zo erg
politie moet gewoon met sandbags gaan schieten(of hoe je het ook noemt),vuurt zand af dat even hard aankomt als een vuistslag van een professionele bokserquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon gericht schieten. Dan zingen ze wel een toontje lager.
Ja ik wil daar best gaan staan hoor? je kan dingen veel beter op lossen. Sowieso een verbod instellen dat je er niet heen mag gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga jij er maar staan als gewone agent..
En als er een beetje geweldadigheid of venijn heerst dan zijn ze nergens te bespeuren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, En dan voelen ze zich baas zeg, als ze je een boete geven omdat je geen lamp hebt bijvoorbeeld. Bravo!
Jawel, dan roepen ze versterking en gaan ze lekker onnodig, onschuldige mensen meppen met die knuppelsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En als er een beetje geweldadigheid of venijn heerst dan zijn ze nergens te bespeuren.
Je krijgt verkeersborden naar je hoofd gegooid, Marcie de held gaat het wel even zussen ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik wil daar best gaan staan hoor? je kan dingen veel beter op lossen. Sowieso een verbod instellen dat je er niet heen mag gaan.
Afzettingen, etc. Ze moesten veel eerder in actie komen, niet nu er rellen zijn want als er rellen zijn en je gaat met traangas etc schieten, wordt het alleen maar erger
Hebben ze allemaal gedaan hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik wil daar best gaan staan hoor? je kan dingen veel beter op lossen. Sowieso een verbod instellen dat je er niet heen mag gaan.
Afzettingen, etc. Ze moesten veel eerder in actie komen, niet nu er rellen zijn want als er rellen zijn en je gaat met traangas etc schieten, wordt het alleen maar erger
Ik vind niet dat je Marcie's zussen hierbij moet betrekkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je krijgt verkeersborden naar je hoofd gegooid, Marcie de held gaat het wel even zussen ja.
Gewoon slecht ingeschat van de gemeente zelf, veel meer 'feestgangers' dan ME.
Het is ook lekker makkelijk praten. Eerst werd er overdreven door de gemeente en nu is het weer te weinig. Zoiets is gewoon niet in te schatten, maar het probleem blijft gewoon bij de mensen liggen. Dat zijn de mensen die zich niet gedragen en dat mensen dan de politie de schuld gaan geven (niet dat jij het doet)quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je krijgt verkeersborden naar je hoofd gegooid, Marcie de held gaat het wel even zussen ja.
Dat bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat ie het zussen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit dan op de xbox. Zo was dus ook mijn gedachte, Jammer dat het volgens mij niet gaat werkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, dat as ook mijn gedachten erachter.... En anders geef ik die direct uit via PSNcard.
En dan is dit goedkoper... Want ik denk niet dat je 24 packs krijgt voor 25,-
Dat slaat echt nergens op. Vorige week ben ik nog twee keer gematst omdat m'n collega de auto verkeerd geparkeerd had, toen vroegen ze of ik hem even weg wilde zetten, anders kost dat 180 euro. Diezelfde avond nog aangehouden omdat mijn ene koplamp het niet deedquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, En dan voelen ze zich baas zeg, als ze je een boete geven omdat je geen lamp hebt bijvoorbeeld. Bravo!
Man ze hebben straten afgezet, redelijk veel politie stond door het hele dorp, noodverordening, alcoholverbod etc en dan moesten ze meer maatregelen nemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.
En je krijgt die verkeersborden alleen maar naar je toe gegooid omdat je daar onrust aan het stoken bent als politie zijnde.
Ze hadden of het feest moeten afblazen, en al ruim, maar dan ook ruim van te voren met veel man ter plekke moeten zijn, en iedereen naar huis sturen en nog meer maatregelen.
Of het feest door moeten laten gaan, met goede afzettingen etc. Nu hebben ze ingegrepen wanneer er de meeste mensen zijn, en wanneer ze al boos zijn. Beginnende rellen > Politie grijpt in > nog meer rellen.
nog wel een verschil tussen gelijk al die packs hebben of 24 weken 1 per week he. Nu bv meer waard ofzo. Mocht je daar geen rekening mee hebben gehoudenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, dat as ook mijn gedachten erachter.... En anders geef ik die direct uit via PSNcard.
En dan is dit goedkoper... Want ik denk niet dat je 24 packs krijgt voor 25,-
Gewoon mongolen die als gekken tekeer gaan ja daar, compleet nutteloosquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is ook lekker makkelijk praten. Eerst werd er overdreven door de gemeente en nu is het weer te weinig. Zoiets is gewoon niet in te schatten, maar het probleem blijft gewoon bij de mensen liggen. Dat zijn de mensen die zich niet gedragen en dat mensen dan de politie de schuld gaan geven (niet dat jij het doet)
Maarja, dan nog moeilijk in te schatten hè, ga jij maar even 1000 ME'ers op straat zetten daar, dan is het nog 2 man op 1 ME'erquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.
En je krijgt die verkeersborden alleen maar naar je toe gegooid omdat je daar onrust aan het stoken bent als politie zijnde.
Ze hadden of het feest moeten afblazen, en al ruim, maar dan ook ruim van te voren met veel man ter plekke moeten zijn, en iedereen naar huis sturen en nog meer maatregelen.
Of het feest door moeten laten gaan, met goede afzettingen etc. Nu hebben ze ingegrepen wanneer er de meeste mensen zijn, en wanneer ze al boos zijn. Beginnende rellen > Politie grijpt in > nog meer rellen.
Jij weet half niet hoeveel hekel ik al aan EA had. Servers sluiten van spellen die ik pas 2 jaar had, geld vragen voor een early releases. Sorry, maar ik snap niet waarom jullie daar echt voor willen betalen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou hebben ze een foutje gemaakt, ben er blij mee dat je nog een paar accounts hebt?
Mijn punt blijft hetzelfde ... je maakt je nu in een keer druk, heel toevallig nadat je een ban hebt gehad terwijl je jaren daarvoor elke keer trouw FIFA kocht? Vorig jaar was er ook van alles mis met de webapp en waarschijnlijk ook met de support en toen hoorde ik je er niet over. Nu ben je gebanned en is EA een kutbedrijf wat faalt en kapot gemaakt moet worden.
Het feit dat ze falen staat vast, maar jij maakt je er volgens mij alleen zo druk om omdat ze je (volkomen terecht) gebanned hebben.
En wel fijn dat we nu normaal reageren zonder meteen denigrerende opmerkingen te maken als mannetje overigens ...
Ik behandel ze met respect, maar toch smeren ze mij boetes aan als een baas. Ik rijd gewoon naar school toe, om 09:00 was het toen, en mijn achterlicht was er af. Ik word aangehouden, en legde de situatie uit, dat ik die er af is gevallen, en kapot is en dus een keer naar de fietsenmaker moet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Vorige week ben ik nog twee keer gematst omdat m'n collega de auto verkeerd geparkeerd had, toen vroegen ze of ik hem even weg wilde zetten, anders kost dat 180 euro. Diezelfde avond nog aangehouden omdat mijn ene koplamp het niet deedweer geen boete maar ik mocht niet verder rijden.
Moraal van het verhaal: als je de politie normaal behandelt dan behandelen ze jou ook normaal
Gewoon dreigen met WC-papier, dan zijn ze zo wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Thorb het volgende:
Er schijnen overigens FC Groningen hooligans te zijn, alsof je die kon tegenhouden door te zeggen dat ze terug moesten lopen
Op de SlamFM zei die kerel nog, ik hoop niet dat een kabouter aanwezig isquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Snap niet dat ze verbaasd zijn dat het nu zo loopt..hebben ze het laatste half uur van de film Project X niet gezien?
Oke, excuusquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Man ze hebben straten afgezet, redelijk veel politie stond door het hele dorp, noodverordening, alcoholverbod etc en dan moesten ze meer maatregelen nemen
Die afzettingen waren er dus maar die tokkies kunnen zich daar niet aan houden.
Dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik behandel ze met respect, maar toch smeren ze mij boetes aan als een baas. Ik rijd gewoon naar school toe, om 09:00 was het toen, en mijn achterlicht was er af. Ik word aangehouden, en legde de situatie uit, dat ik die er af is gevallen, en kapot is en dus een keer naar de fietsenmaker moet.
Krijg ik als reactie :
Daar heb ik niks mee te maken, je moet zorgen dat alles in orde is , en dat heb je niet. Hier is de boeten, weet niet eens meer hoeveel het was, mijn moeder heeft het betaald
Ik weet niet of wij risicovrij zijn, maar het lijkt erop dat nieuwe accounts met rust worden gelaten ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef Nickskuh het volgende:
Als ik morgen een nieuw account aanmaak en dan zo'n season ticket koop, heb ik dan geen risico om gebanned te worden en alles werkt en 24 gratis packs?
Ik heb tot nu toe geen slechte ervaring gehad met de politie ook, alleen eentje begon ineens stoer te doen en ging me bij m'n jas pakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik noubehandel ze normaal, zeg dat je weet dat je fout zit ipv een 1 of andere kutsmoes te verzinnen
Ik begon ook met : Ik weet dat een licht nodig is, maar hij is er af. Maar die gast was een ouwe brom beer, en kreeg gewoon de boete.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik noubehandel ze normaal, zeg dat je weet dat je fout zit ipv een 1 of andere kutsmoes te verzinnen
Ook een keer gehad, ik zo : Wat zijn dit voor grappen, laat mij los. Het was op de kermis, weet niet eens waarom, was niet eens iets aan de hand. Ging hij mij fouilleren, en toen liep hij weer wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe geen slechte ervaring gehad met de politie ook, alleen eentje begon ineens stoer te doen en ging me bij m'n jas pakken
Mooie woordspeling.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik begon ook met : Ik weet dat een licht nodig is, maar hij is er af. Maar die gast was een ouwe brom beer, en kreeg gewoon de boete.
En ik denk ook dat het er aan licht wat voor agent het is, en of hij in een goede bui is.
Gebeurt wel vaker, welcome to the clubquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dat de discussie een beetje een vreemde wending heeft genomen
Dat is ook wel weer waar..... Bij release er dan maar ff 50,- in pompenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog wel een verschil tussen gelijk al die packs hebben of 24 weken 1 per week he. Nu bv meer waard ofzo. Mocht je daar geen rekening mee hebben gehouden
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Polities
Blaascontroles
Lichtencontroles
Wildplasboetes
Boete voor 7km te hard rijden
EA
vieze mierenneukers.
Al vind ik blaas en lichten controles wel goed!
Ja maar tis toch duidelijk dat er fouten zijn gemaaktquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, welcome to the club
Niks mis mee, je pist niet op straat en gaat ook niet met een slok op rijden. De dronken gasten overleven het vaak nog, terwijl de nietsvermoedende slachtoffer dood gaatquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Polities
Blaascontroles
Lichtencontroles
Wildplasboetes
vieze mierenneukers.
Ze moeten toch ergens een grens stellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Polities
Blaascontroles
Lichtencontroles
Wildplasboetes
vieze mierenneukers.
Oke kan, heb ik gewoon eerder niet opgemerkt en niet verwacht omdat je trouw elk jaar fifa kocht en meerdere EA spellen speelt dus je moet snappen dat het nu wel erg lijkt alsof je op ze afgeeft vanwege je ban. En dat je dan komt met opmerkingen als mensen hersenspoelen en het bedrijf kapot maken moet ik gewoon om lachen en moet ik tegen ingaan. Zo gek is dat toch niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij weet half niet hoeveel hekel ik al aan EA had. Servers sluiten van spellen die ik pas 2 jaar had, geld vragen voor een early releases. Sorry, maar ik snap niet waarom jullie daar echt voor willen betalen.
De reden dat ik boos ben is dat ze m'n hoofdaccount hebben gebanned, terwijl daar niet mee gecheat is. Dan kom jij natuurlijk met je 'straffen als persoon' verhaaltje, maar ik heb die ToS 2x moeten accepteren, voor beide accounts. Daarmee geef ik dus aan voor beide accounts APART mij aan de regels te zullen houden. 1 account heeft dat niet gedaan, terecht gebanned dus. Mijn andere account daarentegen niet, dus die ban is niet terecht, maar wel uitgevoerd omdat hun systeem geen enkele persona kan bannen.
Krijgen we de daily gift om 00.00uur of ergens pas in de ochtend?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Dan maar hopen dat mijn daily gifts me wat uitkomst geven
Maar blaascontrolles zijn om te kotsen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Fietsers die zonder licht fietsenje ziet ze bijna niet in het donker met de auto en mensen met alcohol op in het verkeer zouden ze moeten opknopen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Fietsers die zonder licht fietsenje ziet ze bijna niet in het donker met de auto en mensen met alcohol op in het verkeer zouden ze moeten opknopen.
Volgens mij midnight 0:00 gewoonquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Krijgen we de daily gift om 00.00uur of ergens pas in de ochtend?
2 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Krijgen we de daily gift om 00.00uur of ergens pas in de ochtend?
nnee 2 uur snachtsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij midnight 0:00 gewoon
Net alsof die polities nooit even snel langs de weg pissenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis mee, je pist niet op straat en gaat ook niet met een slok op rijden. De dronken gasten overleven het vaak nog, terwijl de nietsvermoedende slachtoffer dood gaat
Hmmm....dan maar ff opblijven tot 00.00uurquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij midnight 0:00 gewoon
Deze discussie gaat nergens meer overquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke kan, heb ik gewoon eerder niet opgemerkt en niet verwacht omdat je trouw elk jaar fifa kocht en meerdere EA spellen speelt dus je moet snappen dat het nu wel erg lijkt alsof je op ze afgeeft vanwege je ban. En dat je dan komt met opmerkingen als mensen hersenspoelen en het bedrijf kapot maken moet ik gewoon om lachen en moet ik tegen ingaan. Zo gek is dat toch niet?
Dat verhaal van die accounts kan best kloppen, maar ik vind het volledig terecht dat ze gewoon alle accounts van iemand die gecheat heeft bannen. Kom op, je gaat toch niet zeggen dat je ervan opkeek dat je andere account toevallig ook gebanned was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |