Goeie, daar mag een mod dan "Overmorgen 23/09" van maken (svp).quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef Overd0se het volgende:
Zaterdag is de Stoute Cross in Nunspeet.
Zondag rond de "kerk tijden" lijkt mij beter, dan is het rustiger in het bos.. Indien er niet teveel touristen komen.
DONE.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goeie, daar mag een mod dan "Overmorgen 23/09" van maken (svp).
Straks is NSpeet een kloon van sjunnieboy en als wij dan de wortels van dat Nunspeterbosje zullen bekijken komt niemand ons ooit zoeken he? Dat realiseer je je wel he?quote:
Mm, ik voel me wel verwant aan Baracuda hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef MindFever het volgende:
Whaha Barracuda die komt echt niet. Die kijkt wel uit. Doet er alles aan om zijn identiteit geheim te houden.
Check.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef MindFever het volgende:
Maar is goed. Ik kom ook. Met mijn Iguana. Die houdt van het bos.
Hoezo ken je hem in persoon soms?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik voel me wel verwant aan Baracuda hoor.
Het wordt toch een split-gezelschap als het doorgaat van sceptics vs believers.
Nee, van zijn/hun stukjes uiteraard.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:02 schreef MindFever het volgende:
[..]
Hoezo ken je hem in persoon soms?
Precies. Dan zou je onderhand moeten weten dat anonimiteit een van zijn hoogste prioriteiten is. Niemand weet wie hij is. Niemand is er nog achter gekomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, van zijn/hun stukjes uiteraard.
Zelf neem ik het topic niet ernstig maar ik hou wel van een wandeling in het bos. Het zijn wel altijd de leukste meets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |