?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef dude1960 het volgende:
ik ken wel de stad met de meeste kakkerlakken.
Volgens mij haal jij het sterotype nerd met kakker door elkaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
Geef eens een begrip van de definitie kakker, ts? Zijn dat slimme mensen, mensen die overijverig studeren, mensen met een bril etcetera.
Waarschijnlijk wel. TS bedoelt welke studie heeft de meeste nerds?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij het sterotype nerd met kakker door elkaar
Jij verwart een nerd met een kakker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
Geef eens een begrip van de definitie kakker, ts? Zijn dat slimme mensen, mensen die overijverig studeren, mensen met een bril etcetera.
Uit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat dat in Nijmegen wel heel erg meevalt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Geneeskunde kan er ook wel wat van hoor
Niets van gemerkt..quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen idee, maar TU Delft schijnt wel erg te zijn
Ik ken het verschil tussen die twee ook niet, nee. Bedankt voor je uitleg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij verwart een nerd met een kakker.
Een kakker is een arrogante knul met een gladde kapsel(het liefst mat in de nek), praat met een overdreven deftig accent en gebruikt de woorden ''spoorknor'' en ''feut''
zodat ze hun bijdehandte arrogante bek open kunnen trekken en een wettelijke grondslag neer kunnen leggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Waarom doen al die kakkers rechten? Ik snap dat niet
Nee maar als je vwo hebt gedaan heb je toch wel enige hersens om na te kunnen denken? Zoveel rechten studenten in zo'n klein land.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
zodat ze hun bijdehandte arrogante bek open kunnen trekken en een wettelijke grondslag neer kunnen leggen.
Ik haat kakkers, en de studentenverenigingen die kakkers creeren
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Dos37 het volgende:
Rechten natuurlijk, maar kakkers zijn natuurlijk tof.
Feuten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |