abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2000 @ 12:45:50 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_345527
BB is nog maar 4 (stiekem 5) dagen onderweg en wint het hier al dik van de Bus. Sneu voor de Bussers maar ik vind het een applausje waard!!
* dutchie baalt alleen dat ze sinds donderdag niets meer gezien heeft en probeert drastisch de schade hier in te halen
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_345531
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo gek. Persoonlijk vind ik de Bussers maar een irritant soort mensen, en heb ik van de BB ers wat hogere verwachtigen. En die ruzies die nu al op gang komen, heerlijk
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2000 @ 13:05:28 #3
862 Arcee
Look closer
pi_345542
quote:
Op 17 september 2000 12:53 schreef Fannetje het volgende:
Persoonlijk vind ik de Bussers maar een irritant soort mensen, en heb ik van de BB ers wat hogere verwachtigen.
Ik vind de BB-ers juist irritant. De Bus heeft in ieder geval nog normale mensen terwijl BB een half castingsbureau lijkt.
quote:
En die ruzies die nu al op gang komen, heerlijk
Ja, en die heb je in De Bus niet zeker. Daar lopen de irritaties ook hoog op.

Ik vind De Bus vooralsnog boeiender, maar dat komt natuurlijk ook omdat het al weer een week of 2 loopt.

Dat BB hier op Fok! zo veel populairder is vind ik dus heel opvallend (zie ook mijn eigen topic hierover). Ik heb het gevoel dat iedereen heel krampachtig dezelfde sfeer probeert te kweken als vorig jaar door precies dezelfde topics te starten enzo. BB kan zeker weer boeiend worden, maar vooralsnog zie ik geen verschil tussen BB2 en De Bus 2. Het is beide gewoon mensen-kijken en voorlopig boeien de Bus mensen me meer. Trouwens, technisch gezien, dus qua camerawerk, regie, etc, vind ik BB wel beter. Maar het gaat om de mensen, dus vandaar dat ik toch voor De Bus kies (voorlopig).

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 17 september 2000 @ 13:06:16 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_345543
Knappe meid, die Dutchie !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_345552
Ik zal nooit een fan van de Bus worden, hoe leuk de mensen ook mogen zijn, het blijft gewoon een slechte rip-off van BB

Keepin' it real y'all!!!

zondag 17 september 2000 @ 13:12:21 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_345553
quote:
Op 17 september 2000 13:06 schreef Harry het volgende:
Knappe meid, die Dutchie !!

Ja he, ik kan soms hele knappe stukjes schrijven dank je

Maar Arcee, ik denk dat BB hier populairder is, omdat BB eigenlijk toch de basis was voor Fok!. Ik ben bijv. zelf op Fok! terecht gekomen, omdat er een artikeltje in de krant stond over beste BB-sites. En ben vervolgens nooit meer weggegaan. Dus mijn idee is meer dat mensen hier BB2 als een soort reunie zien.

En hoe je het ook went of keert; de Bus kwam NA BB en zal dus altijd als imitatie gezien worden. Da's niet negatief bedoeld, maar als de Bus eerder was geweest had je waarschijnlijk hetzelfde effect gehad.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2000 @ 13:33:03 #7
862 Arcee
Look closer
pi_345581
quote:
Op 17 september 2000 13:12 schreef dutchie het volgende:
Maar Arcee, ik denk dat BB hier populairder is, omdat BB eigenlijk toch de basis was voor Fok!.
Ik weet het wel zeker. Datzelfde zeg ik ook in mijn topic waar ik naar linkte in m'n vorige post.
quote:
Ik ben bijv. zelf op Fok! terecht gekomen, omdat er een artikeltje in de krant stond over beste BB-sites. En ben vervolgens nooit meer weggegaan.
Exact, ik dus ook. Ik hoorde toen dat er al iets van 40 BB-stes waren en ben toen gaan zoeken en kwam zo op Fok! uit en ben er dus ook nog steeds.
quote:
Dus mijn idee is meer dat mensen hier BB2 als een soort reunie zien.
Precies, dat bedoelde ik dus ook met te zeggen dat men nu krampachtig probeert dezelfde sfeer te krijgen als vorig jaar.
quote:
En hoe je het ook went of keert; de Bus kwam NA BB en zal dus altijd als imitatie gezien worden.
Natuurlijk is dat waar, ook dat heb ik al diverse malen gezegd. De eerste Bus vond ik in het begin zelfs ronduit irritant. Echter, nu is er een andere situatie. Ook BB2 is niet meer dan een vervolg op BB1. Zij waren wel de eersten, maar ik zie het nu gewoon als 2 dezelfde programma's. Ik zou ook absoluut het liefst BB1 nog 's overdoen, maar ik zie niet in dat dat middels BB2 zal gebeuren. Het is nou eenmaal een tweede reeks en het zijn de mensen die er inzitten die bepalen in hoeverre het mij zal boeien. Zoals gezegd, vooralsnog heeft De Bus de voorkeur, maar ik zal BB zeer zeker blijven volgen. Zo vond ik het gister al beter dan vrijdag en heb ik ook m'n mening over diverse personen al gewijzigd. Leo komt een stuk minder sterk over dan de 1e dag en Jolanda valt me dik mee. En Koos roeleert gewoon. Koos en Alibabba... wat een prachtige combinatie
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_345630
Ik heb wat in Excel gemaakt, vond het wel bij dit onderwerp passen:

| You should have no expectation of privacy! |
pi_345745
Ik vind BB ook leuker, ik krijg klaustrofobie als ik die gasten in die Bus bezig zie. Alleen jammer dat bij mij de Bus stream vlekkeloos loopt, BB streams( zelfs de 40K) staan om de 20 sec te bufferen
  maandag 18 september 2000 @ 10:28:43 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_346824
quote:
Op 17 september 2000 14:46 schreef hessels1 het volgende:
Ik vind BB ook leuker, ik krijg klaustrofobie als ik die gasten in die Bus bezig zie. Alleen jammer dat bij mij de Bus stream vlekkeloos loopt, BB streams( zelfs de 40K) staan om de 20 sec te bufferen
Bedoel je niet claustrofobie, net als je vaders naam ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')