Niet met VLC-player kijken, dat doe je fout.quote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef Fargo het volgende:
Thnx, spamcat. Dat is me inmiddels gelukt in het weekend. Jammer genoeg gaat er een hoop kwaliteit verloren bij het omzetten. Dat kun je nauwelijks nog relaxed bekijken op jeTV. Is daar nog iets aan te doen?
Ander probleempje waar ik tegenaan loop is dat hij de ondertitels niet weergeeft. Die zijn wel gedownload, als .srt-bestand en heeft exact dezelfde bestandsnaam als het .avi-bestand. Die zou de TV, of mijn laptop (want die speelt wel .avi af) toch automatisch moeten herkennen dan? Ik kijk overigens gewoon met Windows Media Player). Wat doe ik fout?
Dat ligt eraan wat voor AVI's TS heeft en wat voor instellingen hij gebruikt.quote:Op maandag 24 september 2012 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
En voor een beter beeld op je tv is het denk ik beter om je computer aan te sluiten op je tv in plaats van om te zetten naar mpeg.
dat ligt aan de aansluitingen op je laptop en de aansluitingen op de tv.quote:Op maandag 24 september 2012 10:08 schreef Fargo het volgende:
Als ik die subs werkend krijg zal ik dat zeker overwegen. Ik heb wel een verouderde laptop en geloof ik niet meer de originele bekabeling. Is zo'n kabeltje, van de laptop naar de TV, gewoon in de winkel te koop?
Noob-vraag eerste klas waarschijnlijk, maar krijg ik, als ik de boel opnieuw download, niet gewoon dezelfde bestanden als de eerste keer. Wat moet ik dan anders doen?quote:Op maandag 24 september 2012 10:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor AVI's TS heeft en wat voor instellingen hij gebruikt.
Als hij AVI bestanden met een divx codec heeft gaat het inderdaad nooit wat worden, als hij een superlage compressie opgeeft in handbrake wordt het ook niets.
Denk dat het opnieuw downloaden van de serie/film een stuk sneller is dan zelf om gaan zetten.
Noob-vraag eerste klas waarschijnlijk, maar krijg ik, als ik de boel opnieuw download, niet gewoon dezelfde bestanden als de eerste keer. Wat moet ik dan anders doen?quote:Op maandag 24 september 2012 10:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor AVI's TS heeft en wat voor instellingen hij gebruikt.
Als hij AVI bestanden met een divx codec heeft gaat het inderdaad nooit wat worden, als hij een superlage compressie opgeeft in handbrake wordt het ook niets.
Denk dat het opnieuw downloaden van de serie/film een stuk sneller is dan zelf om gaan zetten.
Nee, niet precies hetzelfde bestand, maar de film opnieuw in een ander bestandstype wat je tv wel aan kan.quote:Op maandag 24 september 2012 10:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Noob-vraag eerste klas waarschijnlijk, maar krijg ik, als ik de boel opnieuw download, niet gewoon dezelfde bestanden als de eerste keer. Wat moet ik dan anders doen?
En het typenummer van mijn tv staat in de eerste post, daar zou je toch wel een laptop op moeten kunnen aansluiten?
Andere bestanden downloaden met dezelfde film of serie...quote:Op maandag 24 september 2012 10:26 schreef Fargo het volgende:
Noob-vraag eerste klas waarschijnlijk, maar krijg ik, als ik de boel opnieuw download, niet gewoon dezelfde bestanden als de eerste keer. Wat moet ik dan anders doen?
Ongetwijfeld, maar dan nog is het afhankelijk van jouw laptop.quote:En het typenummer van mijn tv staat in de eerste post, daar zou je toch wel een laptop op moeten kunnen aansluiten?
Maar de meeste bestanden worden aangeboden in .avi-formaat. Moet ik dan gewoon beter zoeken?quote:Op maandag 24 september 2012 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, niet precies hetzelfde bestand, maar de film opnieuw in een ander bestandstype wat je tv wel aan kan.
Of op de juiste plek zoeken...quote:Op maandag 24 september 2012 10:40 schreef Fargo het volgende:
Maar de meeste bestanden worden aangeboden in .avi-formaat. Moet ik dan gewoon beter zoeken?
AVI is de container waarin de video en audio bestanden staan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Fargo het volgende:
Welke programma's kun je tegenwoordig goed, en eenvoudig, gebruiken voor het omzetten van AVI naar MPEG?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |