Ja met die fiets eronder en die vrouwquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef OverRated het volgende:
Doet me denken aan die topicreeks met die scheefgeparkeerde auto bij een FOK!ker in de straat. Toen zat heel ONZ voor die stream. Staat nog steeds in de snelst volgeposte topics ooit geloof ik
Haha, dat was met die vrouw en die fiets achter haar auto toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef OverRated het volgende:
Doet me denken aan die topicreeks met die scheefgeparkeerde auto bij een FOK!ker in de straat. Toen zat heel ONZ voor die stream. Staat nog steeds in de snelst volgeposte topics ooit geloof ik
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja met die fiets eronder en die vrouw![]()
Het is toch ook vanavond sukkel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef kawa4 het volgende:
Ik dacht dat dat vanavond was, maar morgen kan ik denk alleen is wel 270 km rijden vanaf onder eindhoven
Als er genoeg gegadigden zijn wil ik wel rijden tegen de benzine kosten.
De OP zet mensen op het verkeerde been, kut TSquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is toch ook vanavond sukkel.
Is goed, veel plezier morgen in Haren. Misschien mag je nog helpen met opruimen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef kawa4 het volgende:
Ik dacht dat dat vanavond was, maar morgen kan ik denk alleen is wel 270 km rijden vanaf onder eindhoven
Als er genoeg gegadigden zijn wil ik wel rijden tegen de benzine kosten.
Ik wil wel, heb geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand in de buurt van Arnhem woont incl. rijbewijs mag jij bobben voor ons met mijn auto. Shoot.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is goed, veel plezier morgen in Haren. Misschien mag je nog helpen met opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |