Ik denk dat ie gemeentebelasting bedoelt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Inschrijven bij de gemeente is gratis. Wat is gemeentegeld en leidinggeld?
Grootste kostenpost is de verhuizing zelf.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ie gemeentebelasting bedoelt.
Sinds wanneer niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef Apuleius het volgende:
Mogen ze niet meer doen tegenwoordig.
Sleutelgeld mag niet meer, maar borg nog wel volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand van de woningbouwvereniging wist me dat te vertellen een paar weken terug.
Alleen in de sociale huur dan neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand van de woningbouwvereniging wist me dat te vertellen een paar weken terug.
Les 1: neem alles wat een woning"bouw"vereniging zegt met een flinke korrel zout.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Apuleius het volgende:
Okee, geen wettelijke bron, dus met een kilootje zout te nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Apuleius het volgende:
Nope, geen bron helaas.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, geen wettelijke bron, dus met een kilootje zout te nemen.
Met alle respect trouwens
Ik ken in Zeeland ook een corporatie die van plan waren om het af te schaffen. Borg mag, maar het is niet verplicht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef Apuleius het volgende:
Dan weet ik het ook niet meer, mensen. Maar hier (Drenthe) heb ik wel degelijk de borg teruggestort gekregen.
Aha, dan ben ik blij dat ze het hier wel afgeschaft hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken in Zeeland ook een corporatie die van plan waren om het af te schaffen. Borg mag, maar het is niet verplicht.
huisvestigingsvergunning?? Die heb ik ook niet hoeven te betalen een paar jaar geleden?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Geen sociale huur dus, okayDan even vragen naar die huisvestigingsvergunning of de makelaar dat doet of dat je dat zelf eventueel nog moet doen.
Will do, enig idee over de datum van betaling van bovenstaande?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Geen sociale huur dus, okayDan even vragen naar die huisvestigingsvergunning of de makelaar dat doet of dat je dat zelf eventueel nog moet doen.
Dat ligt aan jou danquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef kipptje het volgende:
Heb er zelfs nog nooit van gehoord....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |