JAJAJAJA SMOESJESquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb heul geen tijd om lapo te hunten. Vacatures zoeken jonge
Thanksquote:
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, ik zit ook bij randstad, vandaar dat het me bekend voor komt. Succes!
er zijn altijd negers die van ass houden!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan krijg ik maar 1 euro per keer omdat niemand me wil, ik ben uft niet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan krijg ik maar 1 euro per keer omdat niemand me wil, ik ben uft niet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn altijd negers die van ass houden!
Ik typte: Maar ik heb heul geen grote kont. En toen dacht ik: VOLGENS MIJ BEDOELT ZE IETS ANDERSquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn altijd negers die van ass houden!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik typte: Maar ik heb heul geen grote kont. En toen dacht ik: VOLGENS MIJ BEDOELT ZE IETS ANDERS
Wie koopt hem van me als ik win? Samsungquote:Je maakt nu kans op een Samsung Galaxy Tab. Meer kans maken? Kom morgen terug om opnieuw je stem uit te brengen. Tot morgen!
Ja als ze kruidvat ed ook cosmeticabranche noemen snap ik dat welquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij Sephora heb je voor de laagste functie minimaal 6 maanden in de parfumerie/cosmeticabranche nodig. Maar als je ziet wat voor dozen daar lopen![]()
![]()
Zouden ze dat serieus nemen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:07 schreef Mss het volgende:
Jongeuh! Je hebt toch een blog, Dat is meer cosmeticabranche als de kruidvat.
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zouden ze dat serieus nemen?
Ga terug naar huisquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:15 schreef Mss het volgende:
Fuuuuu er komt geen tram. Het universum wil niet dat ik studeer
.
Tram kwam eindelijk. Is bomvol. Blijkt anders te rijden dus ik weet niet eens of hij naar de UvA gaat.quote:
Lijkt de NS wel, die hebben van de week ook mijn trein onnodig opgehevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef Mss het volgende:
En er waren heul geen calamiteiten. Andere trams reden er wel.
Sterkte met de komende 2 uur uitzitten danquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb mijn proefexamen al gedaan en ik ben geslaagd dus ik vind het wel best
BB:quote:
jah..quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB:
Kan je mooi meehelpen met uitgraven van de Veranda.
Moet wel zeggen dat ik verlang naar de graafmachien...
Maar good busy! Jammer dat je er niets aan hebt... Anders was je opper-Projectleider geweest.
oh dan wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb alleen internet op mijn telefoon, dus Bb vragen is makkelijker
voel je dat daar ja?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb tijdens het fietsen een spier in mijn linker bovenbeen verrekt ofzo, kutgevoel
Nope, geen briefje in de bus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb alleen internet op mijn telefoon, dus Bb vragen is makkelijker
In Maastricht staat juist zo'n bordje bij de kassa met:quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij Sephora heb je voor de laagste functie minimaal 6 maanden in de parfumerie/cosmeticabranche nodig. Maar als je ziet wat voor dozen daar lopen![]()
![]()
Volgende week, woensdag de 26e is die vip koopavond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:52 schreef Mss het volgende:
Wanneer begon die Sephora sale ook alweer?
Misschien doen ze jou ook overslaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Wtf hij rijdt voorbij
Misschien was het niet de tnt pakjesturk...
En dan nu geen honger? Da's knap..quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef Dwyn het volgende:
Verrassend weinig honger trouwens. Ik heb sinds vanochtend 5.45 alleen een appel, een broodje rosbief, een eat natural reep, fruitsapje en cappuccino op.
Ja, wel honger maar minder erg dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan nu geen honger? Da's knap..
Lijkt me een vervelende tijd om te moeten werkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, wel honger maar minder erg dan ik had verwacht.Ik moest van 6 tot 13 werken. Zo'n rare tijd. Je kunt niet echt ontbijten, want het is nog nacht als je wakker wordt. En je eerste pauze is om 10 uur.
Mjah, ik ben een echt avondmens dus 6 uur is voor mij echt killing. Morgen om 6.30 beginnen dus een half uur extra slapen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lijkt me een vervelende tijd om te moeten werken
Wat zei hij dan? Snapte hij je beslissing?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:46 schreef Diconnected het volgende:
En morgen ga ik m'n spullen halen bij hem. Dusja. Gezellig weekendIk ga maar therapeutisch nagels lakken.
He Dico, das kutquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:46 schreef Diconnected het volgende:
En morgen ga ik m'n spullen halen bij hem. Dusja. Gezellig weekendIk ga maar therapeutisch nagels lakken.
Naja snappen doet ie niet echt geloof ik. Maarja ik ben duidelijk met m'n beslissing. Ik moet op dit moment gewoon echt kiezen voor mezelf, hoe vervelend het ook is. Maar krijg nu dus ook steeds berichtjes van hem 'lees die kaart nou' of 'doe iets' enz. Hij kan me niet dwingen om van hem te houden... en ik weet gewoon niet hoe ik moet reagerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Snapte hij je beslissing?
En balen van je knie, hoewel je tot nu toe nog steeds niets meer weet. Hopelijk schieten ze op met die beoordeling van je volgende MRI.
Ooh zulke berichten moet je echt negeren inderdaad. Anders dringt het alsnog niet door.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja snappen doet ie niet echt geloof ik. Maarja ik ben duidelijk met m'n beslissing. Ik moet op dit moment gewoon echt kiezen voor mezelf, hoe vervelend het ook is. Maar krijg nu dus ook steeds berichtjes van hem 'lees die kaart nou' of 'doe iets' enz. Hij kan me niet dwingen om van hem te houden... en ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren
En ja kutknieword er nu wel helemaal gek van. Dusja gewoon weer 4 weken afwachten...
Als hij zelfs als je het uitmaakt nog zo blijft dringen weet je wel zeker dat je juiste keuze gemaakt hebt toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja snappen doet ie niet echt geloof ik. Maarja ik ben duidelijk met m'n beslissing. Ik moet op dit moment gewoon echt kiezen voor mezelf, hoe vervelend het ook is. Maar krijg nu dus ook steeds berichtjes van hem 'lees die kaart nou' of 'doe iets' enz. Hij kan me niet dwingen om van hem te houden... en ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren
En ja kutknieword er nu wel helemaal gek van. Dusja gewoon weer 4 weken afwachten...
Mwehehehequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
Dus, ik kwam net de 'kak bilatlas' tegen en ik moest lolleren. Puberaal I iz.
EINZ ZWEI POLIZEIquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai vanuit DEUTSCHLAND JA BITTE EINZ !11!!
En wat doe je als je in duitsland komt. Eerst zorgen dat je internet hebt en dan kijken naar rtl4quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En wat doe je als je in duitsland komt. Eerst zorgen dat je internet hebt en dan kijken naar rtl4
Ooh ik dacht gas geven auf der Autobahnquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En wat doe je als je in duitsland komt. Eerst zorgen dat je internet hebt en dan kijken naar rtl4
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
<verwachte reactie>
IK WIL OOK EEN BAD
</verwachte reactie>
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DAS AUCH JA ! Maar velen strassenwerken jongeuh !quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik dacht gas geven auf der Autobahn
Kraftwerk.quote:
Dat accent bij de Engelse versie van Das Modelquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DAS AUCH JA ! Maar velen strassenwerken jongeuh !
En we moesten door essen door wegwerkzaamheden![]()
Dus ikke: IK ZIE BIJNA DE PRIMARK LATEN WE STOPFEN!!!!
Theheh
Da's inderdaad snel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy haz PM. Quick decisions, I make dem.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk dat je bijna alles al hebt![]()
Nou dat was de vorige keer wel zo, nu niet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk dat je bijna alles al hebt![]()
Oh das wel fijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dat was de vorige keer wel zo, nu niet!
Oeh das ook fijn dat je eens eckt kan grabbelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dat was de vorige keer wel zo, nu niet!
Tofquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef Diconnected het volgende:
26 oktober naar Live38XXL met mama
Ohai we meet there yes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef Diconnected het volgende:
Nee via de Lidl,2e kaart gratisquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tofkaarten gewonnen of whut?
Oeh ja gezellugquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai we meet there yes?
Grote kans dat ik er met de buurvrouw ben namelijk
Nicequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet gelijk aan dat plaatje van Taart denkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit onder de glitter, domme ik.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan dat plaatje van Taart denken
Goed zo! Ik moet mijn kamer ook nog even moeder proof makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn kamer is helemaal schoon, nergens een stofje of een haartje te vinden, het ruikt zelfs lekker.
Ik ben zo trots op mezelf.
Fijn is dat altijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Goed zo! Ik moet mijn kamer ook nog even moeder proof maken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef PriemGirl het volgende:
Goed; ik leg de laptop weer eens weg; want op 1 of andere manier zit ik weer op webwinkels naar schoenen te kijken![]()
![]()
Doeg meiden![]()
Ik klik nu.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
supah geilen mani op mijn blog sinds 30seconden
OVERAL GLITTERS.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan dat plaatje van Taart denken
Lush?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OVERAL GLITTERS.
En nu durf ik mijn lenzen niet in te doen, want pijn.
Een ouwe kerstbal.quote:
Boontjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
BOONTJES BE GAAR. Ik heb honger
Tja als je moet kiezen tussen 1.5l cola en water per dagquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geen water lusten..ik heb dat ook nog nooit begrepen. Kwestie van willen, denk ik dan
Ik heb nog nooit boontjes uit blik/pot gegeten en dat wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Naja boontjes uit blik van die zompige zooi vind ik ook niet echt lekkermaar niet de smaak, maar de textuur in je mond
Doe mij dat water dan maarquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tja als je moet kiezen tussen 1.5l cola en water per dag
Water, koffie en jus d'orangequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Doe mij dat water dan maar
Water en thee, ik drink eigenlijk nooit anders dan dat
Boontjes uit blik daar zou een verbod op moeten staan. Dat eten noemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Naja boontjes uit blik van die zompige zooi vind ik ook niet echt lekkermaar niet de smaak, maar de textuur in je mond
Ja mij ook, maar mensen die niet nadenken over wat erin zit. Mijn ex dronk ook handig 1 grote fles of meer frisdrank per dagquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Doe mij dat water dan maar
Water en thee, ik drink eigenlijk nooit anders dan dat
Brrrrquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar mensen die niet nadenken over wat erin zit. Mijn ex dronk ook handig 1 grote fles of meer frisdrank per dag![]()
![]()
Ik doe het tegenwoordig zonder boter, maar eerst altijd boter en nootmuskaat. Nu dus alleen nootmuskaatquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Boontjes uit blik daar zou een verbod op moeten staan. Dat eten noemen
Verse boontjes, gekookt en met wat roomboter en peper en zout...zó lekker!
Eensch. Met als toevoeging thee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Water, koffie en jus d'orange
prik
Juistquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Boontjes uit blik daar zou een verbod op moeten staan. Dat eten noemen
Verse boontjes, gekookt en met wat roomboter en peper en zout...zó lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Die mensen bedoelen: ik drink liever colaquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net als van die mensen die zeggen 'Ik lust geen water'.
HOEZO LUST JE GEEN WATER![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:37 schreef megamandy het volgende:
Klaar met leren
En nu eten, tas inpakken, dansen, naar Eindhoven en het hele weekend een leven hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Klaar met leren
En nu eten, tas inpakken, dansen, naar Eindhoven en het hele weekend een leven hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Klaar met leren
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Sandaaltjes in een neutrale kleur ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef Diconnected het volgende:
Halp, wat voor schoenen moet ik aan met de joerk?Ik kan geen hakken aan
Oh dat is wel poepquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef Diconnected het volgende:
Halp, wat voor schoenen moet ik aan met de joerk?Ik kan geen hakken aan
Heb alleen zwarte sandaaltjes, en dat is wel frisquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sandaaltjes in een neutrale kleur ofzo?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb alleen zwarte sandaaltjes, en dat is wel frisdoe der al een donkerblauwe legging onder
zat te denken m'n bruine enkellaarsjes ofzo.
Ja zal ik doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben benieuwdmaak je een foto?
Dit moest. Mijn laatste spijkerbroek pakketje was gesneuveld en ik wist niet zeker of mijn wehkamf pakketje vandaag binnen zou komen. Ik had dus het risico dat ik het hele weekend zonder broek zou zitten, want ik ben morgen ook niet in de gelegenheid om te winkelen.quote:
Oh ik dacht dat je je hele wehkampf pakket opnieuw had besteld omdat ze faaldequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit moest. Mijn laatste spijkerbroek pakketje was gesneuveld en ik wist niet zeker of mijn wehkamf pakketje vandaag binnen zou komen. Ik had dus het risico dat ik het hele weekend zonder broek zou zitten, want ik ben morgen ook niet in de gelegenheid om te winkelen.
En toen kwam in nog een leuk shirt tegen voor ¤10. En ik had ondergoed nodig.
OMDAT T RANZIG IS KLAAR!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die geen boontjes lusten
Nee, ze hebben 'm opnieuw verzondenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je hele wehkampf pakket opnieuw had besteld omdat ze faalde
Blote benen is te koud en panty's heb ik nooit want die zijn altijd te kort.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nooooo geen legging onder een swing dress
Ik had 42 gekocht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon altijd de grootste pakken
Maar geen legging onder een mooie jurk dammit!
Dat feest dat niet door gaat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Mss het volgende:
Er wordt net gebeld met de vraag of ik mee ga naar Groningen voor dat Project X feest.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Mss het volgende:
Er wordt net gebeld met de vraag of ik mee ga naar Groningen voor dat Project X feest.
Omnomnom.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben weer wakker en heb net lasagne op, ohhhhhh, zo lekker!
Het is Haren, had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ik vergeet te zeggen dat het lasagne van gisteren was, nooooog veel lekkerder!
Dat non-feestje, zie ik ook allemaal feestboekberichten over langs komen.
Echt, de ME en alles staat daar paraat, wat een faalgemeente daaro
ik weet niet eens waar dat fucking dorp ligtquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is Haren, had je anders verwacht?
Onder Groningen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar dat fucking dorp ligt
Ik ken alleen "de Harense Smid/Smidt/Smit" en "Van Haren"
Jep, en 's avonds/'s nachts nog een jassenhangdienst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Bijbabbelen is leuk toch
Wat ga je morgen doen? Enveloppen in gleuven stoppen?
achso!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en 's avonds/'s nachts nog een jassenhangdienst.
Ben nu bezig met m'n eerste hoofdstuk endezulks. Begin oktober dat inleveren en daarna weer verder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
achso!
hoe ist met uw scriptie en zulks eigenlijk? Of is dat net zoiets als Voldermort (waar je ook niet over mag spreken).
Oh goed man!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben nu bezig met m'n eerste hoofdstuk endezulks. Begin oktober dat inleveren en daarna weer verder.Moet alleen een andere titel verzinnen. Misschien is Je-weet-wel wel iets.
Die is tof ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh goed man!
Als we nog moeten meedenken met creatieve titels moet je het maar zeggen
En Once Upon A Time is tof ja! Wij hebben vorige week de laatste aflevering tot nu toe gekeken. Rumpelstiltskin![]()
I feel your pain!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is tof ja.Ik heb nog maar 4 afleveringen over.
Aww, switched at birth is leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En we hebben dinsdag de laatste True Blood aflevering gezien... spannend!
Nu volgt mijn man een of andere lame ass serie over een doof meisje wat verwisseld is in het ziekenhuis als baby. Maar ik wil Supernatural zien, ben nog steeds pas bij aflevering 6 ofzo
Morgen denk ik maar eens kijken, toffe serie met toffe meneer en toffe auto en toffe muziek
ik vind de serie te traag en ik kan het niet helpen.... maar ik zit de hele tijd dat dove meisje na te doen als hij het kijktquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind de serie te traag en ik kan het niet helpen.... maar ik zit de hele tijd dat dove meisje na te doen als hij het kijkt![]()
"henno, aai emm Defnie end aai emm devvvvvv"
Dat.quote:
en mijn man vindt het dus super irritant, maar ik kan het echt niet laten (niet kunnen helpen is de vernederlandste Engelse uitdrukking bedacht ik me netquote:
Gewoon te pas en te onpas roepen "MOET JE EEN KLAP!!!!!?????!!!!!"quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat.
Ik ben vanavond aan het oppassen. Nu ligt alles op bed, dus dat is prima. Maar die jongste doet steeds zo moeilijk, ik denk omdat ze er niet tegen kan dat se bij mij haar zin niet krijgt en dat ik af en toe echt streng ben. Maar het is zo vermoeiend. Helemaal omdat de oudste zich dan verantwoordelijk voelt en ik dus heel weinig kan bereiken verder.
Ben je vanavond in Eindhoven? Dalijk kom ik je nog tegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wachten op de bus in Eindhoven de gekstuh
Nopequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben je vanavond in Eindhoven? Dalijk kom ik je nog tegen
Binnenkomen en zegen "HALLOOOOOO JUMBOOOOOOO"quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgende week gesprek bij jumbo
Mehehequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Binnenkomen en zegen "HALLOOOOOO JUMBOOOOOOO"
Nee?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Binnenkomen en zegen "HALLOOOOOO JUMBOOOOOOO"
Nee?
Ja in m'n proeftijd kan ik zonder reden toch weg de eerste maand. Anders allebei aannemen en dan kiezen wat relaxter is ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Onderhandelen endezo?
Kijken welke uren handiger zijn, arbeidsvoorwaarden etc
Afhankelijk van het werk dat je gaat doen in de AH of Jumbo mag het daar ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja in m'n proeftijd kan ik zonder reden toch weg de eerste maand. Anders allebei aannemen en dan kiezen wat relaxter is ofzoheb vandaag ook bij la place gesolliciteerd. Maar daar mag je geen nagellak op
klopt, dat kan, op elk moment zelfs.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja in m'n proeftijd kan ik zonder reden toch weg de eerste maand. Anders allebei aannemen en dan kiezen wat relaxter is ofzoheb vandaag ook bij la place gesolliciteerd. Maar daar mag je geen nagellak op
Van nu.nlquote:ME voert charges uit in Haren
HAREN - De mobiele eenheid (ME) heeft vrijdagavond ingegrepen in Haren. Dat gebeurde nadat honderden jongeren die op het Facebookfeest afkwamen opnieuw de afgesloten Stationsweg waren ingerend.
Facebookfeest Haren
De mobiele eenheid heeft de jongeren weer teruggedrongen. Ongeveer een kwartier na de doorbraak renden de jongeren opnieuw de Stationsweg in.
Volgens ooggetuigen is het een complete chaos in de wijk. Auto's zijn gesloopt, schuren in tuinen van bewoners werden opengebroken of gesloopt en er is met dranghekken gegooid. Ook in andere delen van het dorp heerst een grimmige sfeer. Sommige automobilisten die op de doorgaande weg passeren, zouden zijn belaagd.
De politie Groningen en de gemeente Haren melden dat er rond 22.15 uur officieel sprake was van één aanhouding. Dat aantal kan flink oplopen. Agenten in burger halen fanatieke relschoppers uit de menigte en voeren ze af. Veel jongeren zijn dronken en door het dolle heen.
Stenen
Relschoppers gooiden met vuurwerk, stenen, glas en bier en de mobiele eenheid heeft traangas ingezet om de menigte uiteen te drijven. Korpschef Oscar Drost kan nog niet zeggen of er gewonden zijn gevallen. Verslaggevers ter plaatse meldden dat er verscheidene mensen met, op het oog lichte, verwondingen over straat lopen.
De menigte jongeren is inmiddels weggeleid van de Stationsweg waar het huis staat van het meisje dat via Facebook per ongeluk een oproep deed om naar haar Sweet Sixteen-feest te komen. De mensen worden naar bussen gebracht die klaarstaan om ze naar de stad Groningen te brengen.
Videobeelden
De politie maakt videobeelden van de relschoppers. Die beelden kunnen later worden gebruikt om verdachten op te sporen.
''We waren voorbereid op de komst van een grote mensenmenigte. We hebben ten minste 50 ME'ers paraat'', aldus de woordvoerder. Er zouden meer pelotons van de mobiele eenheid onderweg zijn naar Haren.
Afgesloten
De politie heeft op de A28 in de buurt van Haren diverse op- en afritten afgesloten om te voorkomen dat er meer mensen naar Haren komen. Het gaat om op- en afritten bij Haren, Groningen-Zuid en Eelde, aldus een woordvoerder van de ANWB.
In Haren geldt sinds 18.00 uur een noodverordening. Op grond daarvan is het verboden op straat alcohol te drinken of aangebroken flessen en blikjes met alcoholhoudende drank bij zich te hebben.
Trein
De jongeren komen overal vandaan, uit Haren en Groningen, maar ook uit Steenwijk, Leeuwarden, Hoogeveen en Helmond. De treinen op het traject Groningen - Zwolle rijden met aangepaste snelheid langs het station in Haren. ''Op het station is het drukker dan normaal'', meldde een woordvoerster van Prorail vrijdagavond. ''Maar we kunnen het nog prima aan.'' Er zijn volgens haar nog geen treinen geschrapt.
Medewerkers van Prorail en de Nederlandse Spoorwegen zijn ter plaatse om in te schatten of er later vrijdagavond extra treinen moeten worden ingezet om jongeren weer uit Haren te laten vertrekken. Op de stations van Zwolle en Groningen worden daartoe extra treinstellen achter de hand gehouden.
volgens mij was er niks aan de hand geweest als er niet zoveel kabaal was gemaakt via internet, radio en tv over dit feest. Gewoon feestboek-uitnodiging verwijderen, melding maken dat er géén feest is, eventueel bord in de tuin dat er geen feest is en klaaaaarquote:
Kassa. Ik heb geen zin meer in versafdelingquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Afhankelijk van het werk dat je gaat doen in de AH of Jumbo mag het daar ook niet
Ach ja, tegen domme mensen kun je toch niks doen. En dan bedoel ik de mensen die erop af komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij was er niks aan de hand geweest als er niet zoveel kabaal was gemaakt via internet, radio en tv over dit feest. Gewoon feestboek-uitnodiging verwijderen, melding maken dat er géén feest is, eventueel bord in de tuin dat er geen feest is en klaaaaar
vakken vullen is ook tof johquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kassa. Ik heb geen zin meer in versafdeling
nope... enige wat je niet moet doen is het overal melden en er een heisa van maken. Want dan komt er juist zulk publiek op afquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach ja, tegen domme mensen kun je toch niks doen. En dan bedoel ik de mensen die erop af komen.
ik vond het altijd wel cool. Beetje rotzooien met die gasten samen, geen gezeik van kassawijven onder elkaar en dozen plat stampen in het magazijnquote:
Dat heb ik nog niet gedaan en een beetje bliepen en geld regelen lijkt me beter dan al mn nagels breken, vlees snijden tot alles naar vlees ruiktquote:
Geld tekort, zeurende mensen, producten/acties die niet scannen, niet werkend kassa materiaal, geen goede stoel. The list goes onquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan en een beetje bliepen en geld regelen lijkt me beter dan al mn nagels breken, vlees snijden tot alles naar vlees ruikten me verbranden aan de ovens bij het brood
Plus alle sneetjes die ik in m'n handen/op m'n armen had van het vakken vullen
Zeurende mensen heb je bij elke afdeling. En als acties niet goed op de bon staan moeten ze naar de infobaliequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geld tekort, zeurende mensen, producten/acties die niet scannen, niet werkend kassa materiaal, geen goede stoel. The list goes on
Niet zoals bij de kassa hoor, trust me. Ik ben voor van alles en nog wat uitgescholden omdat een product een andere prijs aan sloeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeurende mensen heb je bij elke afdeling. En als acties niet goed op de bon staan moeten ze naar de infobalie
Mja dat zie ik dan wel weerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Niet zoals bij de kassa hoor, trust me. Ik ben voor van alles en nog wat uitgescholden omdat een product een andere prijs aan sloeg.
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat soort mensen verdienen gewoon een nekschot Dwyn...
Nee hoor. Ik word gewoon door Hollandsche mensen strak in pak ook uitgescholden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat zie ik dan wel weer
Als ik overal rekening mee moet houden dan kan ik beter heel de dag binnen blijven zitten met de gordijnen dicht
En volgens mij is het bij jouw ah wel extreem met wat voor volk er komt of niet?
Lolwatquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik word gewoon door Hollandsche mensen strak in pak ook uitgescholden.
Nadat ze zijn omgeslagen niet meer nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Uhmmmm, dat zijn geen normale mensen hoor
Mjah, je hebt geen andere keus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik kan heel beleefd onaardig doen en de manager bellen, optiefen
En opdrinken? Nee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, eens even naar mijn eigen gezeik luisteren....
The Hangover?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum en z'n moeder liggen te snurken, zit ik met z'n pa matige tv te kijken
Goeden film dus
Ik heb er nog niet echt een duidelijk beeld van, maar wat ik hoor is echt absurd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef Mss het volgende:
Echt compleet bizar en niet voor te stellen hoe het er daar nu aan toe gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |