FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / mobiel abonnement afgelopen, functies doen het nog.
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 09:51
Goedenmorgen,
19 september 2012 liep mijn mobiele abonnement af bij Vodafone.

Maar ik kan nog steeds sms'en, bellen en internetten.
Bij de rekeningenoverzicht staat dat de laatste rekening (een rekening van 59 euro?! Rond de 23 ste wordt afgeschreven.

Trap ik nu ergens in oid? Ik heb normaal een rekening van 20 euro. Zit 6 euro buiten mijn tegoed.

Ik heb 'm in augustus gestopt, na 2 jaar.

Iemand?
Croissant.frvrijdag 21 september 2012 @ 09:54
De hoeveelste augustus heb je heb gestopt? Ivm opzegtermijn. Deze kan me vinden in de algemene voorwaarden van je provider.
admiraal_anaalvrijdag 21 september 2012 @ 09:54
Heb je hem opgezegd?
gnaeusvrijdag 21 september 2012 @ 09:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je hem opgezegd?
Dat idd. Als je niet opzegt loopt je abonnement gewoon door :')
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 09:57
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je hem opgezegd?
Ja.
Heb bij mijn ouders zelfs nog een bevestiging op papier gekregen.

En ik weet niet meer precies wanneer ik 'm opgezegd heb. In augustus, rond de 10e
Juicyhilvrijdag 21 september 2012 @ 10:00
Ja, je hebt bij wet een maand opzegtermijn...
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 10:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, je hebt bij wet een maand opzegtermijn...
Dat betekend? :P
Juicyhilvrijdag 21 september 2012 @ 10:04
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat betekend? :P
Nou ja, fipo vroeg zich dat af. :)

Maar dan zou hij inderdaad op 19 september afgelopen moeten zijn.
Juicyhilvrijdag 21 september 2012 @ 10:05
Maar waarom vraag je geen specificatie van die factuur?
jespertjevrijdag 21 september 2012 @ 10:05
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat betekend? :P
Dat je een maand moet wachten voordat je abbo is opgezegd. Wanneer heb je opgezegd in augustus?
Gravediggervrijdag 21 september 2012 @ 10:25
Welke einddatum stond er in die bevestigingsbrief? Het zou zomaar kunnen dat je een opzegtermijn van 3 maanden hebt.
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 10:25
Ah.
Hier een mail gevonden.
Annuleringsverzoek.
Verzoek tot opzegging van abonnement.
30-06-2012
Gravediggervrijdag 21 september 2012 @ 10:27
Dan zou 30 september de einddatum kunnen zijn
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 10:34
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Gravedigger het volgende:
Dan zou 30 september de einddatum kunnen zijn
Nee, want ik kon het 1 dag nadat hij afliep laten stoppen. Dat is de 21e.
Dat heb ik ook gedaan.
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 10:37
net gepoogt om de klantensevice te bellen.
Kost 45 cent per minuut. Dat inspreekbandje duurt al 1.40 minuten waarna je eindelijk te horen krijgt dat de service overbelast is en ze mij niet te woord kunnen staan -O-
Ook op mijn mails (4 dagen geleden verstuurd) wordt niet gereageerd.
denuzvrijdag 21 september 2012 @ 10:41
Contact met een adviseur over je abonnement
(¤ 0,45 per gesprek)
1201 Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur

http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Het is 0.45 per gesprek, niet per minuut;)

Btw; als je inlogt op de website, dan kan je onder persoonlijke gegevens de einddatum van het contract vinden
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 10:44
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:41 schreef denuz het volgende:
Contact met een adviseur over je abonnement
(¤ 0,45 per gesprek)
1201 Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur

http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Het is 0.45 per gesprek, niet per minuut;)

Btw; als je inlogt op de website, dan kan je onder persoonlijke gegevens de einddatum van het contract vinden
Oh hihi :@
Einddatum is 19 september ;)
#ANONIEMvrijdag 21 september 2012 @ 12:52
Waarom probeer je het nog als je opgezegd hebt?

Straks is het huilie
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 14:42
Ah.
Ik ben bij de winkel geweest, daar vertelde ze mij dat mijn abo op 10 oktober afloopt.
Bedankt voor jullie hulp, topic mag dicht!

[ Bericht 3% gewijzigd door summer2bird op 21-09-2012 15:20:26 ]
Leandravrijdag 21 september 2012 @ 14:58
Hoe kun je nou een half jaar in de war zijn qua einddatum, waarom dacht je dan eerst dat dat in september zou zijn?
#ANONIEMvrijdag 21 september 2012 @ 15:22
Aanvullende vraag:

Ook mijn abonnement loopt af en ik wilde weten of ik,ondanks dat mijn abonnement afloopt en ik het nog niet heb gemeld dat ik niet verleng,daarna het gewoon per maand direct kan opzeggen.

Dus ik wil stoppen per 1 februari en meld dus per 1 januari dat ik alleen januari nog betaal en daarna met dit abonnement stop. (dus wordt februari ook niet gefactureerd maar krijg ik wel eind januari of begin februari de laatste factuur van januari.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 15:55:36 ]
Gravediggervrijdag 21 september 2012 @ 15:29
Nee. Voor oude abo's gaat die maand opzegging pas in op 1 december. Je moet dus dat oude abo opzeggen per afloopdatum anders loopt dat oude abo gewoon door. Sluit je vervolgens een nieuw abo af ( weer voor 1 of 2 jaar), dan gaat na afloop van dat nieuwe abo pas die maand lopen.
summer2birdvrijdag 21 september 2012 @ 15:31
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef Leandra het volgende:
Hoe kun je nou een half jaar in de war zijn qua einddatum, waarom dacht je dan eerst dat dat in september zou zijn?
Zie edit ;)
Leandravrijdag 21 september 2012 @ 15:39
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zie edit ;)
Ah, okay... Maandje vergissen kan ik begrijpen ;)
Luxuriavrijdag 21 september 2012 @ 20:27
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zie edit ;)
Heb je nu al een nieuw abonnement uitgezocht?
summer2birdzaterdag 22 september 2012 @ 15:40
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Heb je nu al een nieuw abonnement uitgezocht?
Jups.
http://www.gsmtopdeal.nl/(...)del=met-internet-250
Ze komen 'm dinsdag brengen *O*
Luxuriazaterdag 22 september 2012 @ 16:47
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Jups.
http://www.gsmtopdeal.nl/(...)del=met-internet-250
Ze komen 'm dinsdag brengen *O*
Nice, veel plezier ermee!