abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117055076
Goedenmorgen,
19 september 2012 liep mijn mobiele abonnement af bij Vodafone.

Maar ik kan nog steeds sms'en, bellen en internetten.
Bij de rekeningenoverzicht staat dat de laatste rekening (een rekening van 59 euro?! Rond de 23 ste wordt afgeschreven.

Trap ik nu ergens in oid? Ik heb normaal een rekening van 20 euro. Zit 6 euro buiten mijn tegoed.

Ik heb 'm in augustus gestopt, na 2 jaar.

Iemand?
Twiddel
pi_117055157
De hoeveelste augustus heb je heb gestopt? Ivm opzegtermijn. Deze kan me vinden in de algemene voorwaarden van je provider.
pi_117055164
Heb je hem opgezegd?
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:55:55 #4
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_117055213
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je hem opgezegd?
Dat idd. Als je niet opzegt loopt je abonnement gewoon door :')
pi_117055242
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je hem opgezegd?
Ja.
Heb bij mijn ouders zelfs nog een bevestiging op papier gekregen.

En ik weet niet meer precies wanneer ik 'm opgezegd heb. In augustus, rond de 10e
Twiddel
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:00:56 #6
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117055341
Ja, je hebt bij wet een maand opzegtermijn...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117055419
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, je hebt bij wet een maand opzegtermijn...
Dat betekend? :P
Twiddel
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:04:46 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117055447
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat betekend? :P
Nou ja, fipo vroeg zich dat af. :)

Maar dan zou hij inderdaad op 19 september afgelopen moeten zijn.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:05:22 #9
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117055461
Maar waarom vraag je geen specificatie van die factuur?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117055470
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat betekend? :P
Dat je een maand moet wachten voordat je abbo is opgezegd. Wanneer heb je opgezegd in augustus?
pi_117055929
Welke einddatum stond er in die bevestigingsbrief? Het zou zomaar kunnen dat je een opzegtermijn van 3 maanden hebt.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_117055938
Ah.
Hier een mail gevonden.
Annuleringsverzoek.
Verzoek tot opzegging van abonnement.
30-06-2012
Twiddel
pi_117055991
Dan zou 30 september de einddatum kunnen zijn
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_117056169
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Gravedigger het volgende:
Dan zou 30 september de einddatum kunnen zijn
Nee, want ik kon het 1 dag nadat hij afliep laten stoppen. Dat is de 21e.
Dat heb ik ook gedaan.
Twiddel
pi_117056239
net gepoogt om de klantensevice te bellen.
Kost 45 cent per minuut. Dat inspreekbandje duurt al 1.40 minuten waarna je eindelijk te horen krijgt dat de service overbelast is en ze mij niet te woord kunnen staan -O-
Ook op mijn mails (4 dagen geleden verstuurd) wordt niet gereageerd.
Twiddel
pi_117056357
Contact met een adviseur over je abonnement
(¤ 0,45 per gesprek)
1201 Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur

http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Het is 0.45 per gesprek, niet per minuut;)

Btw; als je inlogt op de website, dan kan je onder persoonlijke gegevens de einddatum van het contract vinden
pi_117056431
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:41 schreef denuz het volgende:
Contact met een adviseur over je abonnement
(¤ 0,45 per gesprek)
1201 Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur

http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Het is 0.45 per gesprek, niet per minuut;)

Btw; als je inlogt op de website, dan kan je onder persoonlijke gegevens de einddatum van het contract vinden
Oh hihi :@
Einddatum is 19 september ;)
Twiddel
pi_117060528
Waarom probeer je het nog als je opgezegd hebt?

Straks is het huilie
pi_117064899
Ah.
Ik ben bij de winkel geweest, daar vertelde ze mij dat mijn abo op 10 oktober afloopt.
Bedankt voor jullie hulp, topic mag dicht!

[ Bericht 3% gewijzigd door summer2bird op 21-09-2012 15:20:26 ]
Twiddel
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:58:02 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117065496
Hoe kun je nou een half jaar in de war zijn qua einddatum, waarom dacht je dan eerst dat dat in september zou zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117066421
Aanvullende vraag:

Ook mijn abonnement loopt af en ik wilde weten of ik,ondanks dat mijn abonnement afloopt en ik het nog niet heb gemeld dat ik niet verleng,daarna het gewoon per maand direct kan opzeggen.

Dus ik wil stoppen per 1 februari en meld dus per 1 januari dat ik alleen januari nog betaal en daarna met dit abonnement stop. (dus wordt februari ook niet gefactureerd maar krijg ik wel eind januari of begin februari de laatste factuur van januari.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 15:55:36 ]
pi_117066674
Nee. Voor oude abo's gaat die maand opzegging pas in op 1 december. Je moet dus dat oude abo opzeggen per afloopdatum anders loopt dat oude abo gewoon door. Sluit je vervolgens een nieuw abo af ( weer voor 1 of 2 jaar), dan gaat na afloop van dat nieuwe abo pas die maand lopen.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_117066744
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef Leandra het volgende:
Hoe kun je nou een half jaar in de war zijn qua einddatum, waarom dacht je dan eerst dat dat in september zou zijn?
Zie edit ;)
Twiddel
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:39:37 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117067083
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zie edit ;)
Ah, okay... Maandje vergissen kan ik begrijpen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 september 2012 @ 20:27:22 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117082295
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zie edit ;)
Heb je nu al een nieuw abonnement uitgezocht?
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')