SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Van de vaste poster blijven er weinig over, als ook de helers de lul zijn. dan wordt het heel veel slowchat met GJE, Marcie en SB. Ik wens Dudeweiser, Dutch en Fuszy veel plezier
Als iedereen wegvalt, dan val ik ook weg. Dan is het geen zak aan om te blijven postenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Van de vaste poster blijven er weinig over, als ook de helers de lul zijn. dan wordt het heel veel slowchat met GJE, Marcie en SB. Ik wens Dudeweiser, Dutch en Fuszy veel plezier
Tyf op mongool.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef baasvandemaffia het volgende:
iemand del bosque kopen voor maar 50.000?
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes, zullen we samen een Xbox kopen?
Als ik een ban krijg is het een dealquote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes, zullen we samen een Xbox kopen?
EN NOU GA JE OPDONDEREN KLOOTZAK.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef baasvandemaffia het volgende:
Gastquote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef baasvandemaffia het volgende:
Dat heb je elk jaar, er zijn ook genoeg Bundesliga spelers die nu 75 zijn maar ze hadden silver 74 kunnen zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 22:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jammer dat bijv. Sinclair van City 75 is, en King die snelle spits van Man Utd (in FUT 12 Hull City) 65
En Richardson die LB van Fulham 75.
Om maar wat voorbeelden te noemen..
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg is het een deal
Hoezo iedereen gaat fut gewoon spelen op andere accountsquote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Omni maakte een nieuw account en die werd ook gebanned.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo iedereen gaat fut gewoon spelen op andere accounts
Ja maar hij gebruikte dan ook wel bijna identieke gegevens.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omni maakte een nieuw account en die werd ook gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |