quote:
Het is een Deer Stand. Vind je vaak veel loot (wapens, ammo, eten, drinken)quote:
Ah nee, kom opquote:
regels zijn vaak dat je niet mag googlenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ah nee, kom op
Veel realistischer. Google op Deer Stand loot. U zoekt, U zult vinden.
Deze ene keer welquote:Op donderdag 20 september 2012 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
regels zijn vaak dat je niet mag googlen
U BENTquote:
Warcraft?quote:
is wel een LotR gamequote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
"Het Grote-" tt's![]()
hm, lotr online?
neen.quote:
jouw beurtquote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
lotr battle for middle earth
0 SHquote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jouw beurt
1 TBakkert
1 house_is_a_feeling
Tip?quote:
Ik weet hem echt nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ok, laatste hint en dan mag je hulp zoeken bij het adventure topic hier: Corey Feldman irriteert je het hele spel door.
Jij bentquote:
Descent?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Een makkelijke voor jullie:
[ afbeelding ]
freelancer?quote:
Space Siege?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nope. Het is een shooter.
Space Strike?quote:
Heb ik gelijk ?quote:
Space Rangers?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Onwerkelijk hoe ver je ernaast zit.
Unreal Tournament?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Niets met space er in.
[ afbeelding ]
Zelfde spel, andere map. Als je het nu nog niet kan opzoeken dan ben je geen sherlock.
quote:
Je plaatje doet het nietquote:
Chaser, of een andere waar ik niet op kan komen. Is het Chaser?quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef invine het volgende:
Oh bij mij wel, zet hem wel even ergens anders neer!
edit:
[ afbeelding ]
Fuck ja! Ik dacht niet dat iemand die zou radenquote:Op maandag 24 september 2012 17:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Chaser, of een andere waar ik niet op kan komen. Is het Chaser?
Paar maanden geleden mee gestoptquote:Op maandag 24 september 2012 17:58 schreef invine het volgende:
[..]
Fuck ja! Ik dacht niet dat iemand die zou raden
Ik kan nu niet, dus jij mag er nog een uitkiezen, wel eentje die ik niet heb gespeeldquote:Op maandag 24 september 2012 17:58 schreef invine het volgende:
[..]
Ahh ja ik heb hem toentertijd op de release gekocht (als 1 van de enige in NL denk ik). Vet spel met super mooie effecten (voor zijn tijd) als je glas kapot schoot!quote:Op maandag 24 september 2012 18:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Paar maanden geleden mee gestopt
Als je in Firefox zit, paste je de image in images.google.nl, en laat Google het raad werk doen. ;-)quote:Op maandag 24 september 2012 17:58 schreef invine het volgende:
[..]
Ja en dat is dus niet de bedoeling..quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je in Firefox zit, paste je de image in images.google.nl, en laat Google het raad werk doen. ;-)
Oh dat moet ik dan wel in de OP zetten, want mensen die dat doen falenquote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef invine het volgende:
[..]
Ja en dat is dus niet de bedoeling..
Plaatje doet het weer niet, No Deeplinking Please staat er bij mij.quote:Op maandag 24 september 2012 18:04 schreef invine het volgende:
[..]
Ahh ja ik heb hem toentertijd op de release gekocht (als 1 van de enige in NL denk ik). Vet spel met super mooie effecten (voor zijn tijd) als je glas kapot schoot!
Nieuwe dan maar: (inspiratie is wel wat ver te zoeken)
Niet met je muis over het plaatje gaan!!
[ afbeelding ]
een super game met een waardeloze opvolger!
Ben je al uitgekeken?quote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef invine het volgende:
Hmm pas het zo wel aan.. nu even tv kijken!
Foutquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Tomb Raider, maar welke..
Far Cry?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef invine het volgende:
Topic loopt niet echt storm he.. nouja hier issie:
[ afbeelding ]
Halo Reach?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef invine het volgende:
Topic loopt niet echt storm he.. nouja hier issie:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Fruitsalade het volgende:
Of Risen, daar doet het me ook erg aan denken.
Zeg het maar danquote:
PM het eens dan. Ben benieuwd of je het echt weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef truedestiny het volgende:
Nee, ik weet geen ander spel zo 123.
Dokter Bibberquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
PM het eens dan. Ben benieuwd of je het echt weet
Ja klopt. truedestiny wist het ook al maar die had geen zin om een nieuw spel te kiezen dus de eer is aan jou. En invine, in het spel speel je met een gas( ben even zijn naam kwijt) die op school zit. Er zijn dan lessen die je kunt kiezen om te volgen (je kunt ook spijbelen), waarvan een biologie is. Deze bestaat uit een minigame waarin je dieren moet ontleden. Was nog best leuk als afwisseling in het spel.quote:
U bentquote:
Idd iets Japans, het is volgens mij namelijk Fist of the North Star...quote:
Fist of the North Starquote:
Dat is inderdaad goed. Ik heb het spel toevallig sinds gister, nog neit echt kunnen spelen maar wel vermakelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Fist of the North Star
Is da goe of wa? Gast hier heeft 1 van dat spel, heeel schaars volgens hem, op zijn XBOX360.
Weet niet of het een serie is of 1 spel, maargoed.
Is het goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
jahaaa die komt bekend voor, maarja, de naam ontbreekt ook hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
Transport tycoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
Moeilijke.... Heb echt nooit eerder gezien. Welk genre?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef mschol het volgende:
hintje dan maar: er is een film in 1997 met dezelfde hoofdtitel en het is geïnspireerd op het spel Carrier Command uit 1988
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Moeilijke.... Heb echt nooit eerder gezien. Welk genre?
aangezien niemand em kennelijk kent:quote:is a hybrid vehicle and strategy game released on the PC in 2001 by the British company Rage Games Limited
SPOILER: dit is emOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een andere dan:
[ Bericht 32% gewijzigd door mschol op 28-09-2012 16:21:29 ]
ik faalde wel hard merk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef Silverdigger2 het volgende:
je kan de .gif lezen, dus denk RT3?
Post dan een plaatje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef Silverdigger2 het volgende:
je kan de .gif lezen, dus denk RT3?
Dota 2 .quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
die was niet echt eerlijk.. maar :
[..]
[ afbeelding ]
fout dota 1, een mod van warcraft 3quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dota 2 .
Staat in het plaatje
http://imgur.com/
Ik gun je nog een kans
Addertje onder het gras damquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
fout dota 1, een mod van warcraft 3
Miss een van de vroege GTA's?quote:
warm warm,quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Miss een van de vroege GTA's?
quote:
yepquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
GTA2, zie nu dat ik hem zelf op een oude CD heb staan
quote:
james bond goldeneye? n64?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja prachtig idd. Wat vond ik dat toendertijd leuk zeg
[ afbeelding ]
Dit spel, is een van de sfeervolste, beste spellen die ik in mijn 15 jarige leven heb kunnen spelen. Ode.
Nope, PC.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
james bond goldeneye? n64?
Goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef invine het volgende:
Return to castle Wolvenstein
en anders Enemy Territory of hoe je het schrijft.
Hintquote:
Knights and Merchants: The Shattered Kingdomquote:Op zondag 30 september 2012 10:27 schreef invine het volgende:
Nope.
Hint: je moest je soldaten om de zoveel tijd eten geven (en als je het dan nog niet weet dan weet ik het ook niet meer)
Ja ik ook! Sommige levels waren wel onspeelbaarquote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef invine het volgende:
Gewoon Knights and Merchants is voldoendeenorm tof spel waarbij sommige levels echt gigantisch moeilijk waren! Heb er hele goede herinneringen aan.
quote:
Zelfde vriend heeft ook dit spel (dacht ik) .quote:
Gothic 3?quote:
ja, die anderen waren al genoemdquote:
quote:
Ahem?quote:
ff wachten ik zoek er eenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ja niemand plaatste watmobiel idd, doe maar wat anders
Er is al een nieuwequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:19 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
GAME DEVELOPMENT STORY !
hoe kunnen jullie deze niet raden?
Nopequote:
3quote:
quote:
nope,quote:
He dat is toch Transport Giant?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
He dat is toch Transport Giant?
Nice!quote:
hoe bedoel je rechermuisknop heeft geen zin? Niemand gebruikt dat toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
rechtermuisknop heeft geen zin.
Dat weet je nooit zeker, naam veranderd, en via tinypic ge-upload.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
hoe bedoel je rechermuisknop heeft geen zin? Niemand gebruikt dat toch?
als je dan echt goed wil zitten zou je zelf een screenshot moeten nemen en die uploaden...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker, naam veranderd, en via tinypic ge-upload.
Ik heb dat spel al jaaaaaren niet meer aangeraakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dan echt goed wil zitten zou je zelf een screenshot moeten nemen en die uploaden...
heruploaden werkt zo slecht tegen image search...
geef eens een andere screenshot, met deze weet niemand hemquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
rechtermuisknop heeft geen zin.
Stelletje Filistijnen...quote:
Welk deel? Muhahahaha!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef HansvanOchten het volgende:
Simon the sorcerer (met hulp van google)
Volgens mij wel.quote:
7th guest. No doubt.quote:
Doe maar niet, de mijne werd ook pas geraden na 2 screenshots en een obvious hint.quote:
Die had ik overigens wel geweten, maar ik zag dat hij al geraden was. Ik had aan die eerste screenshot genoeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Doe maar niet, de mijne werd ook pas geraden na 2 screenshots en een obvious hint.
Ik ga effe een kiekje zoeken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Die had ik overigens wel geweten, maar ik zag dat hij al geraden was. Ik had aan die eerste screenshot genoeg.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]U was trouwens eerst met 7th guest. Alleen fair dat jij een screen post nu.
Jij bent niet aan de beurt vriend.quote:
Ik weet hem, maar ik ben dan ook een adventure addict. Alhoewel dit meer actie dan adventure was. Eens kijken of anderen hem kennen.quote:
Had hem al weggehaald vriend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Jij bent niet aan de beurt vriend.
Dank u zeer, amice.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Had hem al weggehaald vriend.
Kreeg telefoon tussendoor ...
Dat is de laatste keer dat ik wacht met antwoord geven godverdomme. Klopt wel btw. Hele leuke, maar soms tenenkrommend frustrerende game.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Volgens mij : Evil Days of Luckless John
ik wist hem niet, even gegoogled en volgens mij issie erg onbekend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik weet hem, maar ik ben dan ook een adventure addict. Alhoewel dit meer actie dan adventure was. Eens kijken of anderen hem kennen.
Dat dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Klopt wel btw. Hele leuke, maar soms tenenkrommend frustrerende game.
Ja. Valt bij mij in de caterogie UFOs. Ook een geweldige game die bijna geen hond kent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wist hem niet, even gegoogled en volgens mij issie erg onbekend?
Kon hem toevallig , heb de game niet gespeeld overigens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat is de laatste keer dat ik wacht met antwoord geven godverdomme. Klopt wel btw. Hele leuke, maar soms tenenkrommend frustrerende game.
Geen image search gebruiken he! Mag nie.
Eerder sloom en onvergevelijk. U bent!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Kon hem toevallig , heb de game niet gespeeld overigens.
Volgens mij was de actie aardig bugged ofzo.
Upload naar tinypic, gaat wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef Altron het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/201/testwf.png/ (copy/paste deze link) ]
Succes
[edit] hmm link werkt niet...
Had ik gedaan ,maar hij pakt hem niet met imageshack blijkbaar..quote:
imageshack heeft al jaren een ban op fokquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Had ik gedaan ,maar hij pakt hem niet met imageshack blijkbaar..
Aah .. wist ik niet , zie hierboven het plaatje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
imageshack heeft al jaren een ban op fok
mensen aan dat sowieso doen, upload hem even op imgur.comquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Altron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan maar zo , niet de url checken aub
The ascend?quote:
Ascendancy!!! Man dat is lang geleden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:13 schreef Altron het volgende:
[..]
Nope.
*hint* de naam heeft er wel iets van weg
Haha , yep goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ascendancy!!! Man dat is lang geleden.
Nog steeds denk ik, hij ligt nog ergens in de kast hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , yep goed
Heerlijk spel toen imo.
U bent
nwha, niet voor mijn tijd, maar te onbekend om ze gekend te hebben in mijn geval gok ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
al deze spellen zijn voor mijn tijd
ditquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nwha, niet voor mijn tijd, maar te onbekend om ze gekend te hebben in mijn geval gok ik
och, sinds wanneer moeten er alleen maar recente games voorbij komen? juist de oudere games zijn uitdagingen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef Fruitsalade het volgende:
Goddamn, er komen hier alleen nog spellen uit het jaar 0 voorbij, nu alweer een topic geworden voor de wandelende gameencyclopedieën.
Klopt.quote:
Lawnmower Man.quote:
je speelt alleen maar obscure games?...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Lawnmower Man.Komop, die was TE makkelijk.
Nope. Was een vrij bekende game in zijn tijd hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
je speelt alleen maar obscure games?...
ik herken em niet direct... zit te denken ergens in de delta force reeks...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope. Was een vrij bekende game in zijn tijd hoor.
[ afbeelding ]
Nope!quote:
ik kom via google wel op een resultaat... gaan we die goed keuren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope!
Hint 2, het is een PS2 game, al zou je dat zo niet zeggen.
Dus racegame dev, PS2 game. Good luck!
Geraden is geraden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom via google wel op een resultaat... gaan we die goed keuren?
NEE!!!quote:
ik had net iets verder moeten zoekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
NEE!!!![]()
Laatste hint: Kleur bekennen.
Zeg t maar hoor, de rest zit toch te gokken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had net iets verder moeten zoeken![]()
![]()
nou moet ik em wel weten, maar andere mogen eerst proberen...
Black ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zeg t maar hoor, de rest zit toch te gokken.Stelletje cultuurbarberen herkennen topgames niet eens......
Chapeau!quote:
Zou waarschijnlijk in m'n top 10 van beste games staan. (al zou ik die samenstellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:34 schreef mschol het volgende:
lekker snel
(vond het een leuk spel om te spelen trouwens en hij speelde ook best lekker)
Prey. Duhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk in m'n top 10 van beste games staan. (al zou ik die samenstellen)
[ afbeelding ]
Ik hou van een beetje tempo. Obscure titels laat ik aan jou over.quote:
Black was hardly obscuur, Simon th Sorceror ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje tempo. Obscure titels laat ik aan jou over.
Nice!quote:
(RE)loadedquote:
Ok, bij deze ga ik weer over op obscure games.quote:
Soul Blazer wellicht?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:16 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Briljant spel! "We've nuked them!"
Hier ook nog een makkelijke (volgens mij)
[ afbeelding ]
Yep deel 2 om precies te zijn, maar zo strikt ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Of 1 van de Shining Force games
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Yep deel 2 om precies te zijn, maar zo strikt ben ik nou ook weer niet.
Briljant spel overigens!
Geen uncharted gezien de HUD, maar het lijkt er wel VERDOMD veel op.....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef zatoichi het volgende:
Alvast een nieuwe:
[ afbeelding ]
Recent, immens populair dus vast binnen één keer geraden!
lijkt me wel een ziek spel...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef zatoichi het volgende:
Alvast een nieuwe:
[ afbeelding ]
Recent, immens populair dus vast binnen één keer geraden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |