Werkt Chuck dan bij de renault specialist?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:52 schreef densmee het volgende:
[..]
ik hoor het liever van de renault specialist zelf, omdat het een nogal gevoelig en duur onderdeel is
heeft gewerktquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Werkt Chuck dan bij de renault specialist?
ex Renault dealer monteur, was daar Co tech ( hoogste niveau van uit de importeur mogelijk)quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Werkt Chuck dan bij de renault specialist?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:54 schreef JohnB52 het volgende:
Maar nu een lone ranger bij de wegenwacht, toch?
Waar zit die stop in het blok ? Het zit me dwars. Echt rampzalig zal het niet zijn, maar ik wil gewoon alle koelvloeistof ververst hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zit een stop in het blok en radiateur dop los
XU motor denk ik ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar zit die stop in het blok ? Het zit me dwars. Echt rampzalig zal het niet zijn, maar ik wil gewoon alle koelvloeistof ververst hebben.
En wat voor koelmeuk hoort er volgens jou in een BX diesel zonder turbo ? De algemene tendens is 'maakt niet uit, als het maar geen groene is want dan kan je zien of het ding LHM of koelvloeistof lekt'. Ik giet er zelf roze in.
meestal zit er in het blok een inbus, of een bout. maar ja je weer ook niet altijd wat ze denken,quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef 2cv het volgende:
Ik heb er 2 liter uit gekregen terwijl er 4 liter in zit. Vind ik vrij matig. En volgens jou zat er nog ergens een stop. Van vriesstoppen blijf ik af.
Wellicht de brug laten zakken met assteunen tussen achteras en de grond ?
Mee eens. Al is zo'n dieselgestookte waterkoker in een BX nou echt geen wanproduct hoorquote:
Goeien tips ! Had ik zelf moeten/kunnen bedenkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Onderste radiateur slang losmaken en blazen in de reservoir..
Of auto ff laten lopen, al is het maar voor 20 sec, kan echt niks mis gaan..
meestal bij de middelste cilinderquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef 2cv het volgende:
Enig idee waar ongeveer in het blok die inbus of bout zit ?
Til als je de mogelijkheid hebt ff de achteras omhoog dan.. Zal wel moeten kunnen met een BX toch..?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef 2cv het volgende:
Mooi, binnenkort dat ding maar weer op de brug gooien. En als ik weer iets moet doen aan dat kreng een vraagbaak regelen.
multimeten.. of spanningzoeker door elke zekering heen gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand het zekeringschema van een Fiat Bravo '99?
Mijn linker stadslicht doet het niet en er staat geen spanning op (lampje al vervangen voor een nieuwe) dus denk dat de zekering eruit ligt
Moet ik wel een spanningszoeker hebben en moet vanavond rijden en zonder linker stadslicht kan ik dat nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
multimeten.. of spanningzoeker door elke zekering heen gaan.
Als het spanningzoeker brand bij 1 vd 2 gaatjes v.d. zekering dan is de zekering kapot.
links voor? Waarom niet..?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet ik wel een spanningszoeker hebben en moet vanavond rijden en zonder linker stadslicht kan ik dat niet
ik kijk vanavond even. Welk bouwjaar motor enz?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand het zekeringschema van een Fiat Bravo '99?
Mijn linker stadslicht doet het niet en er staat geen spanning op (lampje al vervangen voor een nieuwe) dus denk dat de zekering eruit ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |