G35, logitech ftw. Mensen die crap hardware kopen heb ik nooit begrepen..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True, maar sommige mic's... alsof ze de mic in hun arie hebben zitten
Ik heb hem ook op de pc, simpelweg omdat hij daar stukken goedkoper is als je goed zoekt. Mic heb ik nu mijn 360 aangesloten, werkt volgens mij prima.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Speel het zelf ook grotendeels co-op, wel op pc.. Een mic is voor mij toch wel een standaard vereiste, zonder overleg kan ik het niet echt teamplay noemen.
Geen idee, wij hebben zelf een eigen teamspeak server lopen voor alle games die we co-op spelen, dus gebruik nooit in-game chats. Het zou me overigens verbazen als borderlands er geen zou hebben aangezien de game behoorlijk ingesteld is op multiplayquote:Op woensdag 26 september 2012 09:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op de pc, simpelweg omdat hij daar stukken goedkoper is als je goed zoekt. Mic heb ik nu mijn 360 aangesloten, werkt volgens mij prima.
Werkt BL2 met teamspeak, of gewoon in de game zelf?
Werkt die ook op de PS3 dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
G35, logitech ftw. Mensen die crap hardware kopen heb ik nooit begrepen..
Oke dan. Iemand misschien even testen? Puur mijn mic dan eventjes via Teamspeak ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben zelf een eigen teamspeak server lopen voor alle games die we co-op spelen, dus gebruik nooit in-game chats. Het zou me overigens verbazen als borderlands er geen zou hebben aangezien de game behoorlijk ingesteld is op multiplay
Don't know, nooit geprobeerd en de ps3 is alweer verkocht. Ben duidelijk een pc gamerquote:Op woensdag 26 september 2012 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werkt die ook op de PS3 dan?
Ben @ work, dus kan niks testen nu.. Je kunt je eigen mic ook testen met de TS3 wizard in het menu, de g35 is verder prima qua ruisonderdrukking dus zou geen problemen moeten geven.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oke dan. Iemand misschien even testen? Puur mijn mic dan eventjes via Teamspeak ofzo?
Had het idd verkeerd gelezen, dacht dat je hem op de pc wilde testen..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja die heb ik niet natuurlijk heWil ff iets testen hier
Zal wel ff in TS3 zoeken.
Ook. Ga het zo ff proberenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Had het idd verkeerd gelezen, dacht dat je hem op de pc wilde testen..
Is niets vreemd aan, als je tijdens de installatie ervoor kiest om beide te installeren.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef FerryNL het volgende:
Zo net ook even Borderlands 2 gekocht via OnlineKeyStore. Vanavond na het werken ook maar eraan beginnen![]()
![]()
Wat ik wel vreemd vind is dat ik nu 2 versies in Steam heb. 1 normale van 5 a 6 GB en 1 RU versie van 5 a 6 GB
Ah ok bedanktquote:Op woensdag 26 september 2012 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Is niets vreemd aan, als je tijdens de installatie ervoor kiest om beide te installeren.
Donequote:Op woensdag 26 september 2012 15:07 schreef FerryNL het volgende:
Mochten er mensen vanavond of een ander keertje willen spelen. Voeg me dan even toe: http://steamcommunity.com/profiles/76561198062061144![]()
Kom je vanzelf tegen. Alhoewel je dat nu toch wel al gezien zou moeten hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:12 schreef stoeltafel het volgende:
WinPC Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: CBWTB-W3W5X-FBB3J-TJB3T-KBCST
X360 Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: WJKJT-RX6HB-BFRB6-WFTT3-SHK5X
PS3 Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: WJKJT-RX6CH-CHJC3-ZBWT3-SHKXJ
De PC key werkte gelukkig bij mij. Ben nu level 13 alleen heb nog nergens gezien waar ik de golden key kan gebruiken. Doe ik iets niet goed? Las ergens dat je het bij een kist kan doen maar alle kisten gaan gewoon open bij mij?
Co-op spelen met 4 man, meer enemies, meer xp dus sneller levellen. Tevens ook betere loot.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:28 schreef stoeltafel het volgende:
Gevonden in de thuis basis. 2 keys gebruikt en de andere 3 komen pas later. Is er trouwens een manier om skillpoint sneller te krijgen? Duurt nu wel erg lang en mijn turrets mag wel wat sterken worden.
Ik ben vol voor de sniper en crit gegaan. Werkt goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Online is inderdaad awesome trouwens!!! Was eerst nogal sceptisch, maar het is gewoon leuker. Niet anders, maar leuker.
Moest opnieuw beginnen en begonnen met Zer0. Welke skills zijn voor hem nu verstandig om te upgraden?
En welke van de drie schermen is dat? Volgens mij de linkse toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben vol voor de sniper en crit gegaan. Werkt goed.
Melee vind ik vrij nutteloos.
Jup.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En welke van de drie schermen is dat? Volgens mij de linkse toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |