Geeft niet maak ik ook een nieuwe char toch bbyquote:
Slim zeker dus? Ik hoop voor je dat die langzamer kapot gaat.quote:
Rot op met je Engelse kut teksten joh boeler.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef AppelCake het volgende:
Think you wanna be just like me
Everybody's watchin' me
Never as easy as it seems
To be super, super, to be super, supergirl
Supergirl
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft niet maak ik ook een nieuwe char toch bby
Ik hoop het ook maar dat ding heeft heel de dag aangestaanquote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Slim zeker dus? Ik hoop voor je dat die langzamer kapot gaat.
Vond ik kut na bazen deeltje 1 dus niet verder gespeeld dan een paar missies.quote:
Die heb ik nog liggen voor de 360 volgens mij, op zich wel een idee. Heb ook nog Fallout 3 liggen alleen daar kom ik maar niet in (hahahiahaiha inkomen).quote:
Haten op supergirl.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Rot op met je Engelse kut teksten joh boeler.
Toch niet in een gesloten kastje ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar dat ding heeft heel de dag aangestaan
Ik heb er maar 10 uur ofzo in TW2 gestopt maar dat was al tofquote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond ik kut na bazen deeltje 1 dus niet verder gespeeld dan een paar missies.
[..]
Die heb ik nog liggen voor de 360 volgens mij, op zich wel een idee. Heb ook nog Fallout 3 liggen alleen daar kom ik maar niet in (hahahiahaiha inkomen).
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Toch niet in een gesloten kastje ofzo
BVB armyquote:
quote:
is dit plebcore?quote:
kanker opquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
normaal de hele tijd vifit, schud ik altijd even voor het openen, heb ik dit keer cola, schud ik het ook, gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |