SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Bekijk deze YouTube-video
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is de Fok!-brigade nog beter
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Sorryquote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Cateye2011 het volgende:
oooooh ik mocht 'm hebben van bobbie![]()
![]()
![]()
Maar voor mij is het weer al 12 topics geleden![]()
![]()
quote:
Dat lijkt me helemaal te gek, met z'n allen koken bij Juul en Kraanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Burner82 het volgende:
Volgens mij is de Fok!-brigade nog beter![]()
![]()
komt goed joh, het wordt steeds leuker!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef zoem het volgende:
We zijn van een topic per dag naar een topic per week gegaan![]()
![]()
We zijn van 5 leuke dingen per dag naar een leuk ding per vijf dagen gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef zoem het volgende:
We zijn van een topic per dag naar een topic per week gegaan
beter dan een Fok!-brigade die ze begint te knuffelen, citeren en de gifjes laat zienquote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef zoem het volgende:
Dat gezelschap echt zo vanbij het zien van de chefs.
Weer een omhooggevallen eetgroepje.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
beter dan een Fok!-brigade die ze begint te knuffelen, citeren en de gifjes laat zien![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
beter dan een Fok!-brigade die ze begint te knuffelen, citeren en de gifjes laat zienTe gek toch
![]()
![]()
in koor roepen: geef me SAUS!!!!! als Juul moeilijk kijkt of zo...quote:
vind ik ook, had me super geleken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef zoem het volgende:
Jammer dat je niet meer kan gaan eten bij Topchef, zou een toffe meet kunnen zijn![]()
Denk je dat ze het zouden waarderen als we collectief bedenken dat er te weinig saus bij zit... GEEF ME SAUS!!!!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef zoem het volgende:
Jammer dat je niet meer kan gaan eten bij Topchef, zou een toffe meet kunnen zijnDare to unleash my rage..
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Denk je dat ze het zouden waarderen als we collectief bedenken dat er te weinig saus bij zit... GEEF ME SAUS!!!!![]()
![]()
Vreselijke groep iddOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |