SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Altijd denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef OmniRocket het volgende:
is er iets bekend over de duur van de ban?
Dit, zoveel achterstand heb je niet op Fut 13, je kan alleen geen rare oude kits vrijspelen ofzo met je EASFC puntenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bagger... ach ja, nieuw accountje aanmaken en klaar.
stop er gewoon 20 euro in voor een keerquote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, zoveel achterstand heb je niet op Fut 13, je kan alleen geen rare oude kits vrijspelen ofzo met je EASFC punten
huh dat laatste?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, zoveel achterstand heb je niet op Fut 13, je kan alleen geen rare oude kits vrijspelen ofzo met je EASFC punten
Je kan ook onder anderen meer plek in je TP kopen met die punten enz.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, mag je meteen betalenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
voor Xbox users is het wel wat lastiger trouwens denk ik een nieuw account?
Pagina refreshenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hier hangt ´ie al 10 minuten op [ afbeelding ]
Mijn XBL loopt zaterdag af, dus geen verschilquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
voor Xbox users is het wel wat lastiger trouwens denk ik een nieuw account?
1k, ook netjes,quote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hier hangt ´ie al 10 minuten op [ afbeelding ]
Gewoon nieuwe EA accoutn maken en daarmee inloggen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, mag je meteen betalen..
Lijkt me Zoet., Dikke stats heeftie dit jaarquote:Op donderdag 20 september 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
Wie is de beste silver GK van nederlandse afkomst? Zoet? of zijn er betere op de markt?
Xbox live liep over 2 weken af, kost me dus niet zoveel hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, mag je meteen betalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |